Ik ga waarschijnlijk donderdag

Zoek alleen nog iemand die mijn portemonnee wil beheren, want de krea doe beurs zal wel heel gevaarlijk zijn voor mijn portemonnee, zeker als je bedenkt dat ik meerdere crea hobbies heb

HihihihiFrutsel schreef:Ik mag het niet zeggen maar dat is toch bijna dertig gulden!
Ik ben erheen gegaan omdat mijn zus toen met patchwork begon, maar ze hebben ook bv leuke viltpakketjes, wol, borduurpakketjes, etc. Zoals de naam al zegt de typische handwerk.liessie schreef:Die handwerkbeurs is ook wel leuk om in de gaten te houden![]()
Zeker als het naaien aan gaat slaan bij me![]()
Enne tijd tekort? Daar heb ik nou nooit last van
Ach, ik kan dan altijd nog mijn moeder meeslepen. Die doet aan quilten.Sandra schreef:Ik ben erheen gegaan omdat mijn zus toen met patchwork begon, maar ze hebben ook bv leuke viltpakketjes, wol, borduurpakketjes, etc. Zoals de naam al zegt de typische handwerk.liessie schreef:Die handwerkbeurs is ook wel leuk om in de gaten te houden![]()
Zeker als het naaien aan gaat slaan bij me![]()
Enne tijd tekort? Daar heb ik nou nooit last vanZou alleen wel kunnen dat het voor kleding duur uitvalt daar....aangezien het vooral om speciale stofjes voor patchwork gaat.
ze zitten ook weleens in Ahoy, misschien kan je er volgend jaar heen.Frutsel schreef:Sandra, die beurs in Zwolle ziet er goed uit. Maar Rotterdam/Zwolle doe je ook niet voor de aardigheid. Misschien dat we dan ergens in de buurt iets kunnen kombineren.
Ik hou'm in de gaten!