Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
-
nienkesieraden
- Bead Fanatic
-
Contacteer:
Bericht
door nienkesieraden » wo 03 nov 2010 16:28
Ik repareer hem wel, maar waarom doe jij het niet? Ik vind repareren leuk.
-
DZG
- Bead Designer
-
Contacteer:
Bericht
door DZG » wo 03 nov 2010 16:31
ik vind het ook wel leuk om te doen, maar ik ken deze techniek niet. Dus voor mij geen optie.
Groetjes Bianca
-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
Bericht
door Sandra » wo 03 nov 2010 16:56
nienkesieraden schreef:Ik repareer hem wel, maar waarom doe jij het niet? Ik vind repareren leuk.

ik ben al zoooo blij als ik 'n uurtje voor mezelf heb, om bv ketting voor mezelf te maken of met haakwerk verder te gaan. kortom geen tijd. De tijd die ik heb kan ik beter stoppen in
http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false; want er staan hier dozen vol met artikelen die nog online moeten.
Als je het wil maken kun je gewoon contact met hem opnemen. Zo te zien is dit volgens het netting techniek geregen.
-
claudy
- Bead Dreamer
-
Contacteer:
Bericht
door claudy » wo 03 nov 2010 18:36
wat leuk dat mensen jou weten te vinden het dat voor jou de oplossing om deze persoon te helpen zo dichtbij ligt, Sandra!
Ik vind repareren erg leuk, maar dan met name opnieuw rijgen en slotjes aanmaken etc. In patronen ben ik minder goed

Carpe Diem, haal er uit wat er in zit!
-
nienkesieraden
- Bead Fanatic
-
Contacteer:
Bericht
door nienkesieraden » wo 03 nov 2010 19:44
Ik heb hem gemaild, wacht nu op reactie. Zijn alle kraaltjes er nog wel bij?
-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
Bericht
door Sandra » wo 03 nov 2010 20:18
claudy schreef:wat leuk dat mensen jou weten te vinden het dat voor jou de oplossing om deze persoon te helpen zo dichtbij ligt, Sandra!
Ik vind repareren erg leuk, maar dan met name opnieuw rijgen en slotjes aanmaken etc. In patronen ben ik minder goed

Oh deze zou je ook wel lukken hoor, het is netting, en grootste gedeelte is nog intact zo te zien. Tja hij belde en ik kwam toevallig op het idee van het forum.

Altijd leuk als een forumlid er een opdracht bij hebt!
@Nienke: ik weet er verder niets van, ik heb gewoon foto gekregen en dat hier gepost.
-
nienkesieraden
- Bead Fanatic
-
Contacteer:
Bericht
door nienkesieraden » wo 03 nov 2010 20:28
Ik heb een mail terug gehad, ik ga de uitdaging aan. Jullie horen hoe het gaat als ik de ketting binnen heb. Heb er zin in!
Mar even vraagje. Weten jullie wat ik hiervoor moet vragen, want moet nieuwe kraaltjes kopen en mssn alles of groot deel uithalen omdat meerdere draden kapot zijn en dan alles opnieuw doen.
-
Vengy
- Bead Fanatic
Bericht
door Vengy » wo 03 nov 2010 21:17
Je hoeft niet alles uit te halen
zo te zien is alleen t vierkant kapot
ken je de techniek wel eigenlijk ???
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
Bericht
door Sandra » wo 03 nov 2010 21:54
Van wat ik zie ontbreken er maar een paar kralen dus veel hoef je niet te kopen. Het lijkt me wel logisch om prijs vantevoren af te spreken. Heb je wel al ooit iets volgens netting techniek geregen? Als er delen stuk zijn maar de kralen er nog niet vanaf zijn kun je volgens mij door reeds geregen kralen rijgen, zodat het gewoon al goed ligt en dan achteraf of tijdens het slechte draad weghalen, dan hou je wel het patroon in zicht.
-
nienkesieraden
- Bead Fanatic
-
Contacteer:
Bericht
door nienkesieraden » wo 03 nov 2010 22:07
Ja, hele tijd terug heb ik veel netting gedaan, leuk om te doen

Die man zegt maak het maar ik stuur het gewoon op en dan hoor ik erna wel wat t kost, mja k weenie wat k moet vragen echt moeilijk.
-
rorsach
- Bead Dreamer
Bericht
door rorsach » wo 03 nov 2010 22:20
nienkesieraden schreef:
Die man zegt maak het maar ik stuur het gewoon op en dan hoor ik erna wel wat t kost, mja k weenie wat k moet vragen echt moeilijk.
Misschien toch verstandig om hem te laten weten wat het ongeveer gaat kosten, anders krijg je misschien scheve gezichten achteraf. Daar zit niemand op te wachten toch??
Succes met de reparatie

-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
Bericht
door Sandra » wo 03 nov 2010 22:27
Ik persoonlijk zou inschatten hoeveel tijd het zal kosten (uur of 2,3? Lastig te zeggen zo). Hoeveel je per uur wil moet je helemaal zelf bepalen.
-
nienkesieraden
- Bead Fanatic
-
Contacteer:
Bericht
door nienkesieraden » wo 03 nov 2010 22:34
Je, ik heb tijd terug wat reparaties meer gedaan, en de een zegt 5 euro en neit meer en de ander zegt 50 euro mag t kosten, haha altijd moielijk dus.
-
DZG
- Bead Designer
-
Contacteer:
Bericht
door DZG » do 04 nov 2010 09:34
Ik zou inderdaad een vooraf vaste prijs afspreken voor het maak-werk. Bijvoorbeeld als je door kunt rijgen in het bestaande patroon iets van 15 euro, maar moet je helemaal uithalen, en opneiuw beginnen, en kralen bij kopen, dan zou ik voor 20, 25 euro gaan, en dan afspreken dat je het eventuele materiaal wat je moet inkopen nog extra zult doorgeven.
Ik ben zelf geen ster in het verzinnen van prijzen, dus misschien is het wel veel te hoog of te laag wat ik roep, maar dat zou mijn idee zijn als ik het gedaan zou hebben.
Veel succes ermee!
Groetjes Bianca