22/9/2010 Fimo
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoelt voor het showen van zelfgemaakte kralen. Zelfgemaakte sieraden kunnen geshowed worden bij Show je eigen sieraden. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/uploadkralen.php" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoelt voor het showen van zelfgemaakte kralen. Zelfgemaakte sieraden kunnen geshowed worden bij Show je eigen sieraden. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/uploadkralen.php" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- ladylisa1991
- Bead Dreamer
Hoi hoi,
Ik had vandaag weer eens met fimo gewerkt.
Mijn inspiratie was de cane: Vlinder roze Ada van Karin Robberse.
Hij was niet helemaal goed gelukt maar voor een eerste poging voor een vlinder is het (vind ik) toch goed gelukt!
De kralen zijn gemaakt met de restanten (mooiste kant naar boven en dan aan elkaar rollen).
De cane zal ik gebruiken misschien in combinatie met andere canes, maar in ieder geval voor meer kralen en heel misschien weer eens een cuffje proberen (hopelijk breekt ie dan niet! als ik langer bak dan de vorige keer).
Groetjes!
Ik had vandaag weer eens met fimo gewerkt.
Mijn inspiratie was de cane: Vlinder roze Ada van Karin Robberse.
Hij was niet helemaal goed gelukt maar voor een eerste poging voor een vlinder is het (vind ik) toch goed gelukt!
De kralen zijn gemaakt met de restanten (mooiste kant naar boven en dan aan elkaar rollen).
De cane zal ik gebruiken misschien in combinatie met andere canes, maar in ieder geval voor meer kralen en heel misschien weer eens een cuffje proberen (hopelijk breekt ie dan niet! als ik langer bak dan de vorige keer).
Groetjes!
- Bijlagen
-
- P1080601klein.jpg (42.79KiB)2746 keer bekeken
"Live your dreams, like no other"
Re: 22/9/2010 Fimo
Nou, ik vind het prima gelukt. Erg leuk.
Wat grappig, en al een mooi resultaat!
Groetjes Anne
Groetjes Anne

-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
ik zou dit niet eens voor elkaar krijgen dus heel erg knap gemaakt!
groetjes
Elly
groetjes
Elly
- ladylisa1991
- Bead Dreamer
Dank je wel voor jullie lieve reacties!
*binnenkort meer foto's maar dan van kraaltjes met deze "cane"*
Groetjes!
*binnenkort meer foto's maar dan van kraaltjes met deze "cane"*
Groetjes!