16/07 Zonneschijn!

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gebruikersavatar
moisame
Bead Chatter
Berichten:3541
Lid geworden op:wo 02 sep 2009 21:30
Contacteer:
16/07 Zonneschijn!

Bericht door moisame » vr 16 jul 2010 11:01

Ik heb meegedaan aan een wedstrijd, en vond het een geweldig leuk samengesteld pakketje.
Ook was ik super trots op mijn ontwerp, totdat ik de uitslag zag van maarliefst 1 punt zag, nu wil ik wel jullie mening weten want zo slecht is het toch niet?

Broche die ook aan een ketting vast gemaakt kan worden.
Afbeelding
Armband met verschillende geregen rijen.
Afbeelding
Ring met de restkralen.
Afbeelding

Nu ben ik dus heel nieuwschierig wat jullie vinden!

Groetjes Anne :byebye

Gebruikersavatar
beertje
Bead Professional
Berichten:1724
Lid geworden op:wo 09 jun 2010 12:30
Contacteer:

Re: 16/07 Zonneschijn!

Bericht door beertje » vr 16 jul 2010 11:20

heel mooi :applaus:

lissy96
Bead Interested
Berichten:146
Lid geworden op:vr 24 okt 2008 14:26
Contacteer:

Re: 16/07 Zonneschijn!

Bericht door lissy96 » vr 16 jul 2010 11:30

Je broche vind ik heel apart, maar wel leuk. Knap bedacht. Je eerste armband vind ik ook heel leuk, maar de ring met restkralen is niet echt mijn smaak :oops: . Wel sneu dat je maar 1 punt gehad hebt, had er ook zeker meer verwacht!!
Groetjes Lissy

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: 16/07 Zonneschijn!

Bericht door estherwijma » vr 16 jul 2010 17:42

Tis niet mijn smaak, maar vind het idee van een broch die je aan een ketting kan bevestigen erg origineel! je had zeker meer punten verdient! Van min krijg je sowieso een :applaus:
Groetjes Esther

Kra'El'
Bead Discoverer
Berichten:35
Lid geworden op:za 02 jan 2010 18:11

Re: 16/07 Zonneschijn!

Bericht door Kra'El' » vr 16 jul 2010 18:32

Ik heb de andere gezien en moet eerlijk bekennen dat ik die meestal iets mooier vond :oops:
Er waren er een paar die hadden echt een suuuper mooie broche gemaakt! Maar voor de moeite had je wel meer verdiend hoor, want het is nou niet echt een makkelijke opdracht: een broche, in de kleur geel, met hele lastige kralen en dergelijke!
Some minutes with beads on a day, makes me happy and okay!

Gebruikersavatar
Estrid
Bead Producer
Berichten:1055
Lid geworden op:vr 17 jul 2009 13:42
Locatie:Elst Gld.

Re: 16/07 Zonneschijn!

Bericht door Estrid » vr 16 jul 2010 19:21

Ik vind de broche op zich wel heel leuk gemaakt, in verhouding met de ketting vind ik de broche iets te groot (of de ketting iets te fijntjes), maar wel zeker meer waard als 1 punt :applaus:

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: 16/07 Zonneschijn!

Bericht door Kikkertje » vr 16 jul 2010 20:38

Ik heb even de andere inzendingen bekeken, daar zitten wel hele mooie dingen tussen.
Dus dat jij dan 1 punt krijgt, wil niet zeggen dat jouw ontwerp niet mooi is, maar misschien net wat minder mooi als die anderen. :flowerysmile:

Ik vind de broche erg leuk, maar dan die lange schelpkralen eraan weer minder. De kleur is het voor mij niet, maar dat ligt aan het pakketje natuurlijk. Ik vind de armband ook erg leuk!
Groetjes, Marjan

Gebruikersavatar
moisame
Bead Chatter
Berichten:3541
Lid geworden op:wo 02 sep 2009 21:30
Contacteer:

Re: 16/07 Zonneschijn!

Bericht door moisame » vr 16 jul 2010 23:19

Bedankt voor deze reacies, hier heb ik teminste iets aan want : (heb ik geen mening over. En
ik vind de broche leuk gemaakt met de bengeltjes er zo aan), dus niet zo veel.
Opbouwende kritiek ben ik altijd blij mee. Zal ook eerlijk zeggen mijn 3 keuzes zijn ook allen in de prijzen gevallen. En die ene punt zal vas een troost puntje zijn geweest [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img] .
Volgende keer beter he :wink:

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: 16/07 Zonneschijn!

Bericht door Algante » vr 16 jul 2010 23:56

Ik vind de armband hartstikke leuk. De broche ook, als de bengeltjes er af zouden zijn. De ring vind ik moeilijk te beoordelen, maar dat heb ik wel meer met ringen die niet gefotografeerd zijn op een (etalagepop)hand of een opgerold servetje of zo.

Voor wat betreft de puntentelling sluit ik me bij Kikkertje aan. Ik zag dat van de 21 inzendingen er best veel waren met 1 punt, of 2 punten en daar waren ook mooie creaties bij, vond ik. Ik kan me helemaal voorstellen dat je teleurgesteld bent, vooral omdat je er zelf zo trots op was. Helemaal geen punt zou nog vervelender zijn geweest, misschien.

Vooral niet de moed verliezen: (een) volgende keer beter! :dontworry:
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Gebruikersavatar
naturalbeads
Bead Fan
Berichten:303
Lid geworden op:wo 10 mar 2010 15:00

Re: 16/07 Zonneschijn!

Bericht door naturalbeads » za 17 jul 2010 09:52

Ik ben het met Algante eens, ik vind de broche ook leuker als de bengeltjes eraf zijn.
De rest vind ik wel erg leuk!! Ook je armband en ring.
Misschien val je een volgende keer wel in de prijzen, de moed niet laten zakken!! :wink:

Gebruikersavatar
Amie
Bead Producer
Berichten:1240
Lid geworden op:di 03 feb 2009 13:33
Locatie:Lent
Contacteer:

Re: 16/07 Zonneschijn!

Bericht door Amie » za 17 jul 2010 13:55

Ik vond deze keer alle inzendingen van de ontwerpwedstrijd erg leuk, dus het was ook extra moeilijk om te stemmen. Ikzelf heb gestemd op de 2de en op beide 3de plaatsen, omdat ik deze net wat mooier vond dan de rest. Dit betekend niet dat ik de andere creaties niet mooi vind.
Ik had jouw bros ook leuker gevonden zonder die grote shelpkralen eraan.
Volgende keer gewoon weer meedoen hoor, want het blijft gewoon een leuke uitdaging en wie weet val je dan wel in de prijzen.
Groetjes Amie

Gebruikersavatar
sanny
Bead Professional
Berichten:1667
Lid geworden op:di 17 mei 2005 21:07
Contacteer:

Re: 16/07 Zonneschijn!

Bericht door sanny » za 17 jul 2010 14:28

Tja, het blijft altijd moeilijk he? daarom ben ik altijd blij dat ik niet hoef te stemmen op deze wedstrijden. Maar het was deze keer echt zo dat er zoveel gestemt werd op de 4 genomineerden dat er voor de anderen inderdaad maar 1 of 2 stemmen over waren.
Ik denk ook dat je niet hoeft te denken dat jouw ontwerp niet mooi was, maar hij viel niet in de prijzen.
En ik ben altijd blij als mensen toch een reactie geven waarom ze iets niet gekozen hebben. Jij hebt 1 punt en wel 2 reacties. Dat is alvast weer heel wat, meestal geeft men alleen een reactie voor het gekozen sieraad.
Maar niet gelijk in de put gaan zitten hoor. Anderen hadden ook weinig punten dus jullie zijn met velen die weinig punten hebben gekregen. Het zou anders zijn als je de enige was met 1 punt :wink:
groetjes Sannie.

Gebruikersavatar
sanny
Bead Professional
Berichten:1667
Lid geworden op:di 17 mei 2005 21:07
Contacteer:

Re: 16/07 Zonneschijn!

Bericht door sanny » za 17 jul 2010 14:30

naturalbeads schreef:Ik ben het met Algante eens, ik vind de broche ook leuker als de bengeltjes eraf zijn.
De rest vind ik wel erg leuk!! Ook je armband en ring.
Misschien val je een volgende keer wel in de prijzen, de moed niet laten zakken!! :wink:
En het ging uiteindelijk om de broche. Ik denk dat veel mensen dat ook wel in hun achterhoofd hebben gehouden.
groetjes Sannie.

De Sierkip
Bead Chatter
Berichten:3860
Lid geworden op:ma 01 sep 2008 14:08

Re: 16/07 Zonneschijn!

Bericht door De Sierkip » za 17 jul 2010 14:48

Heb ook even gekeken naar de overige inzendingen, er zitten idd erg mooie creaties bij.
Vind jouw broche mooi, maar ik ben ook niet zo weg van de grote schelphangers. Vind de ketting ook erg leuk zonder de broche, ben niet zo weg van de ring, maar het armbandje vind ik wel erg leuk. Er kan er maar 1 de beste zijn, niet getreurd, volgende keer gewoon weer meedoen en het belangrijkste vind ik altijd: als je het zelf maar mooi vindt. :wink:

Gebruikersavatar
MB
Bead Aholic
Berichten:4097
Lid geworden op:vr 12 jan 2007 12:55
Contacteer:

Re: 16/07 Zonneschijn!

Bericht door MB » za 17 jul 2010 18:57

Mooie creaties heb je van het pakketje gemaakt, ik vind de ketting heel creatief
gemaakt :applaus: , wel of geen hangers ik denk dat dat persoonlijk is, de armband vind ik ook
heel leuk maar de ketting vind ik qua creativiteit eruit springen. :applaus:
~Groetjes Margriet~

Gesloten