Vistaprint.nl

Linkjes naar leuke websites met mooie creaties of handige technieken en/of vragen over dat soort websites kun je hier plaatsen.
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:
Re: Vistaprint.nl

Bericht door nienkesieraden » do 10 jun 2010 18:08

Nou als ik zo eens vergelijk is vistaprint veel goedkoper dan drukland hoor.

Gebruikersavatar
CharmGirl
Bead Discoverer
Berichten:26
Lid geworden op:di 16 feb 2010 14:26
Locatie:Tilburg
Contacteer:

Re: Vistaprint.nl

Bericht door CharmGirl » di 15 jun 2010 00:50

Het ligt er bij Vistaprint ook maar net aan wanneer je besteld en of je op een aanbieding reageert. Ik had een tijdje terug 500 premium visitekaartjes (dus zonder andere reclame en mijn eigen ontwerp) voor 18 euro incl. verzenden en nu heb ik vandaag 1500 premium visitekaartjes, 100 postkaarten, een visitekaartjeshoudertje en een grote banner voor als ik een beurs heb van 170x75 cm voor maar 38 euro incl verzenden :)

Beetje aanbiedingen afwachten dus ^^
(。◕‿‿◕。) ~ Kawaii <3

Lenthe
Bead Reader
Berichten:19
Lid geworden op:vr 28 mei 2010 13:17

Re: Vistaprint.nl

Bericht door Lenthe » wo 16 jun 2010 10:38

Zijn die kaartjes bij Vistaprint dan ook dubbelzijdig fullcolor, met eigen logo en ZONDER reclame?

Gebruikersavatar
CharmGirl
Bead Discoverer
Berichten:26
Lid geworden op:di 16 feb 2010 14:26
Locatie:Tilburg
Contacteer:

Re: Vistaprint.nl

Bericht door CharmGirl » wo 16 jun 2010 15:10

Ik heb inderdaad gewoon fullcolor zonder enige vorm van reclame :)
Dubbelzijdig kan voor een klein bedrag extra ook, maar de mijne zijn gewoon wit aan de achterkant omdat ik dat persoonlijk het mooist vind. :)

Eigen logo enzo kan ook gewoon, de mijne is exact in de stijl van mijn website helemaal bv :)
Hieronder een voorbeeldje (telefoonnr. staat er op het origineel ook nog bij)

De kleuren komen alleen niet zo mooi tot zn recht nu, het visitekaartje zelf ziet er qua kleur veel helderder uit, in dezelfde kleuren als mijn website dus ^^

Afbeelding
(。◕‿‿◕。) ~ Kawaii <3

bigjo
Bead Anonymous
Berichten:1
Lid geworden op:za 26 jun 2010 07:43

Re: Vistaprint.nl

Bericht door bigjo » za 26 jun 2010 07:46

Hallo,

ik zie dat jullie ooit al eens iets gekocht hebben bij vistaprint. Daarom had ik graag dat jullie een advies geven over deze ecommerce website vistaprint op mijn website. Ik ben namelijk een website aan het maken die talrijke ecommerce websites samenbrengt. Dankzij de commentaren van klanten van deze webshops, is het mogelijk een referentie te bieden aan toekomstige klaten.

Hopend op een meewerkend antwoord

groetjes

Gebruikersavatar
vleermuisje
Bead Discoverer
Berichten:21
Lid geworden op:zo 13 jun 2010 09:34
Contacteer:

Re: Vistaprint.nl

Bericht door vleermuisje » zo 27 jun 2010 16:40

ikzelf bestel heel veel bij vistaprint!!
ik heb altijd met ideal kunnen betalen!
ik vind het een supersite waar je veel kan maken :applaus:
je moet inderdaad wel even goed kijken naar de verzendkosten
ikzelf krijg altijd uitnodigingen met diverse aanbiedingen
en soms kan je iets kleins erbij bestellen en dan kan er ineens veel bezorgkosten erbij komen dus daar moet je even goed opletten
als je wilt kan ik ook mijn uitnodigingen ook eventueel naar jou doorsturen
en ja,bij de visitekaartjes staat er vistaprint op de achterkant maar daar kan je extra voor betalen dat het er niet opstaat.....
als je vragen hebt wil ik ze graag beantwoorden
liefs simone :byebye

GoldyRing
Bead Reader
Berichten:9
Lid geworden op:di 08 jun 2010 10:17
Contacteer:

Re: Vistaprint.nl

Bericht door GoldyRing » di 29 jun 2010 15:44

Ooh ik wist niet dat er dan klein vistaprint op stond! Jemig! :roll: :roll: :roll:

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: Vistaprint.nl

Bericht door Kikkertje » di 29 jun 2010 19:17

Ik heb net visitekaartjes bij vistaprint besteld, zonder extra te betalen gewoon een witte achterkant. En ook op de adresstickers geen reclame. Het was bovendien een actie, korting op de visitekaartjes en op de adresstickers en tijdelijk geen verzendkosten. Dus lekker veel voor weinig! :D
Groetjes, Marjan

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Vistaprint.nl

Bericht door nienkesieraden » di 29 jun 2010 20:07

tijdelijk geen verzendkosten? dat scheelt een hoop. Is dat ook voor snelle evrzending of de 21 dagen?

Gebruikersavatar
CharmGirl
Bead Discoverer
Berichten:26
Lid geworden op:di 16 feb 2010 14:26
Locatie:Tilburg
Contacteer:

Re: Vistaprint.nl

Bericht door CharmGirl » vr 02 jul 2010 18:31

De 21 dagen verzending is bij mij altijd binnen 3 tot 7 dagen binnen :) dus gewoon altijd de langzame verzending kiezen
(。◕‿‿◕。) ~ Kawaii <3

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: Vistaprint.nl

Bericht door Kikkertje » vr 02 jul 2010 19:47

Geen verzendkosten was alleen voor de snelle verzending. Voor de langzame verzending had ik nog 14 euro moeten betalen. Ik moest wel boven de 50 euro komen, dus heb ik extra adresstickers besteld maar dat kostte een stuk minder dan die 14 euro.
Groetjes, Marjan

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Vistaprint.nl

Bericht door nienkesieraden » vr 02 jul 2010 20:44

Hoor van iedereen dat de verzending een stuk sneller is dan verwacht, maar ik heb de langzame (21 dagen) en uiterlijk 7e moet t er zijn amar heb nog niets hoor. Wat zijn jullie ervaringen/

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Vistaprint.nl

Bericht door nienkesieraden » di 06 jul 2010 12:44

Nu zou mijn bestelling uiterlijk vandaag komen en heb niets gehad, met verzendtijd van 3 weken. Op vistaprint.nl bij help staat dat als de verzendtijd verstreken is (vandaag dus) dat je moet mailen als je pakket niet geleverd is. Dus ik mail net, en krijg ik dit terug:

Geachte nienke van nispen ,
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Vistaprint, waar u meer indruk maakt voor minder.

Uw bestelling had al lang bij u moeten zijn daar deze 23 juni is afgeleverd ik kan graag een herbestelling voor u plaatsen maar ik kan u niet uw geld terug geven deze order loopt al langer en u had eerder moeten reageren.


Dus ze zeggen dat ik eerder had moeten reageren maar in de help bij de site staat dat je meot reageren als de verzendtijd verstreken is.

Hebben jullie een soortgelijk iets weleens gehad bij vistaprint?

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Vistaprint.nl

Bericht door nienkesieraden » di 06 jul 2010 13:09

Heb net gewoon gebeld naar het bedrijf. De bestelling wordt opnieuw geplaatst (zelfde dus) en kost me niets extra. Alleen wel zuur dat ik nu nog langer moet wachten.

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: Vistaprint.nl

Bericht door Kikkertje » di 06 jul 2010 13:43

Je kan tussendoor inloggen en kijken hoe het met je bestelling staat. Je logt in, kijkt bij 'Mijn account' en dan bij 'Eerdere bestellingen'. Dan kun je zien of je bestelling al onderweg is.
Groetjes, Marjan

Gesloten