26/05 Witte bergkristal
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- AliciaCordaro
- Bead Reader
Every jewel is a fairytale ... <3
Re: 26/05 Witte bergkristal
Jammer van de slechte foto maar voor zover ik zie leuk!
Groetjes Anne
Groetjes Anne

-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
voor zover ik kan zien is het een leuke ketting (wit is gewoon lastig om goed en mooi te fotograferen vind ik..)
groetjes
Elly
groetjes
Elly
Lastig om wit en kristal goed op de foto te krijgen. Maar wat ik kan zien lijkt het me een leuke ketting geworden.
- AliciaCordaro
- Bead Reader
Vind ik ook!ellybudding schreef:voor zover ik kan zien is het een leuke ketting (wit is gewoon lastig om goed en mooi te fotograferen vind ik..)
groetjes
Elly
Ik heb het zoveel keer geprobeerd maar deze is het beste resultaat tot nu toe!

Every jewel is a fairytale ... <3
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Mooi zeg. Ja er zijn wel truukjes om wit mooi op foto te krijgen. Heeft te maken met de belichting (goede spot erop zetten) en dan fotograferen zonder flits.