Groetjes Anne

Jaaa.... was ook zeer geslaagd hoor. Ik hoop toch ook nog een keertje naar de Bead & Button show te kunnen... nu ik er eenmaal van geproefd heb ( terwijl ik peulen sch**t als ik moet vliegen....ellybudding schreef:prachtig sieraad! Leuk zo'n kralenbeurs in verweggiestan....doe mij die ook maar!
groetjes
Elly
Komt mij bekend voor.... of ik heb vroeger als kind zelf zoiets gehad, of mijn oma had zoiets....Talitha schreef:Bedankt voor je info, ik begrijp nu wat je bedoelt. Wat leuk dat je zo'n tool helemaal uit Tucson hebt, je kunt er dan ook een heel uniek sieraad mee maken.
Dit is een knitting loom: http://www.loomknitting.com" onclick="window.open(this.href);return false;
(om mee te breien ik heb ze in verschillende maten), op zich niets met kralen en wire te maken maar wie weet is dat best nog een mogelijkheid.
Ik heb er ooit eens aan gedacht om zelf een groepsreis te organiseren... toch maar niet... mij teveel gedoeellybudding schreef:wij sch**ten peuken, moest even om je peulen lachen, is een goede uitdrukking als je niet rookt.........Zullen we vast zegeltjes sparen van AH ofzo? ik wil wel mee met je naar zo'n B&B show...leg vanavond vast geld apart..
groetjes
Elly