Adressen in Belgi

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:
Adressen in Belgi

Bericht door Saartje » vr 06 jun 2003 16:14

Hoi,

Ik heb me in Belgi? al rot gezocht achter hobbywinkels en kralenwinkels, maar een echt groot aanbod heb je hier niet. Als je dan bv. naar het hobbysalon gaat in het bouwcentrum in Antwerpen, zie je daar de ene Nederlandse handelaar na de andere.
Ik heb wel zo mijn vaste adresjes hier in Belgi? , maar toch is de keuze hier niet zo ruim.
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 06 jun 2003 16:59

kan je misschien wat adressen mailen die ik nog niet op mijn site heb staan? want als ik het goed lees ken je adressen die wij nog niet kennen. alvast bedankt!

Gebruikersavatar
Sofieke
Bead Fanatic
Berichten:1840
Lid geworden op:zo 25 mei 2003 19:21
Locatie:Poelkapelle (W-VL, Belgi

Bericht door Sofieke » vr 06 jun 2003 19:24

In de banier kun je wel wa vinden

Ik zit met hetzelfde probleem

Groetjes

Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:

Bericht door Saartje » di 10 jun 2003 10:14

Ja daar vind ik ook wel veel, maar toch vind ik hem duur. Voorderest vind ik heel veel bij Pipoos. En af en toe ga ik eens op stap en heb ik mijn boekje met adressen bij, en stap ik hier en daar eens binnen.
Maar het is en blijft moeilijk. Nu ben ik van plan om eens naar Nederland te gaan (wijsmaken aan m'n vriend dat het een uitstap is , maar eigenlijk alle kralenwinkeltjes binnenstappen..... :D ) want daar heb je toch een ruim aanbod.
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Gebruikersavatar
Sofieke
Bead Fanatic
Berichten:1840
Lid geworden op:zo 25 mei 2003 19:21
Locatie:Poelkapelle (W-VL, Belgi

Bericht door Sofieke » di 10 jun 2003 10:39

Ik ga het ook zo regelen. Ga dan ook in september naar de hobbybeurs in Mechelen, daar staat het meestal vol met nederlandse handelaars.
We zien wel

Groetjes

Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:

Bericht door Saartje » di 10 jun 2003 13:08

Hoi,

Ik moet zeggen in Elfenatelier (Leuven) hebben ze echt wel heel veel keuze. Echt een plezier om daar een keer naartoe te gaan. Dit is echt het paradijs voor de kralenfanaat!!!
Ze geven er ook workshops, ik denk dat ik die binnenkort eens ga volgen, gewoon voor de fun, en om andere fanaten te leren kennen.
Voorderest is en blijft het ??n grote zoektocht... :)
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » di 10 jun 2003 21:38

Elfenatelier is inderdaad het kralenparadijs. Verder kan je in Leuven nog terecht bij Hexagoon (Ravenstraat denk ik), De Moerbei (Kerkstraat), Banier, het Wolwinkeltje (Diestsestraat), Veritas en dat is het wel zowat denk ik. Al bij al vind ik toch goed mijn keuze in Leuven.

Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:

Bericht door Saartje » wo 11 jun 2003 07:43

Idd, in Leuven heb je wel wat keuze, maar dat is wel een beetje ver voor mij.Ik ga meestal bij Pipoos en ook wel in Antwerpen bij Particles (is ook de moeite).
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Ilona
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:ma 30 jun 2003 14:38
Locatie:Belgi?: Overijse

Bericht door Ilona » ma 30 jun 2003 14:50

Hey!

Het probleem om winkels te vinden waar ze kralen verkopen heb ik dus ook! Ik weet wel een winkel die op verschillende plaatsen gevestigd is maar het is altijd in het Frans. Ik ben nog maar 15 en dus doe ik dat niet zo graag. Zo in een andere taal.

Greetz,
Ilona

lut
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:vr 16 feb 2007 09:17
Locatie:Sint-Pauwels

winkel in gent

Bericht door lut » vr 16 feb 2007 09:57

hallo aan het beverhoutplein achter de st jabokskerk in gent ZAHIA heb ik een leuk winkeltje ontdekt!!!,kijk eens op hun site http://www.zahia.be" onclick="window.open(this.href);return false; ,ik ga er een cursus volgen bassistechn. en chinese knopen ,kijk eens

Gebruikersavatar
irisje
Bead Believer
Berichten:258
Lid geworden op:di 16 aug 2005 15:22
Locatie:Aalter - Belgie

Bericht door irisje » vr 16 feb 2007 11:14

ja, ZAHIA is héééél mooi, maar ook vreselijk duur, als je daar al je materiaal moet kopen.... :shock:

lut
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:vr 16 feb 2007 09:17
Locatie:Sint-Pauwels

an irisje

Bericht door lut » vr 16 feb 2007 12:06

irisje ,ik kan niet vergelijken,maar ik dacht dat die half-edelstenen overal hetzelfde kosten?want ze hebben echt mooie kralen!!!!ik ga er een cursus volgen met mijn dochter.Ken jij iemand die daar die cursussen volgden?

Gebruikersavatar
irisje
Bead Believer
Berichten:258
Lid geworden op:di 16 aug 2005 15:22
Locatie:Aalter - Belgie

Bericht door irisje » vr 16 feb 2007 12:10

neen hoor, die kosten niet overal hetzelfde....zeker niet...
je moet eens rondkijken, er zit héééél veel verschil op
maar er zijn wel exclusievere dingen te krijgen bij zahia....je moet uitkijken wat je er koopt...

neen, geen workshops gevolgd!!!

Mystica
Bead Intelligent
Berichten:1355
Lid geworden op:wo 07 apr 2004 20:30
Contacteer:

Bericht door Mystica » vr 16 feb 2007 16:18

Ik heb dit probleem ook voor :)
Ik ga altijd naar het elfenatelier maar ook af en toe wel eens naar de veritas.
Ben ook al een keertje binnengelopen in hexagoon maar vindt het daar een beetje rommelig en vondt niet direct hoe ik de kraaltjes kon nemen :roll:.

Maar de laatste tijd bestel ik vaker via internet omdat het verschil in prijs toch wel heel veel is. Zo kan ik ook weer de prijzen van mijn sieraden ietsje goedkoper zetten :).


Nu, volgende week woensdag en donderdag kan je mij aan het werk zien in het elfenatelier :lol: , ik mag er 2 dagen gaan werken en dan waarschijnlijk ook nog in de zomervakantie :D.

Gebruikersavatar
Madelief
Bead Chatter
Berichten:3625
Lid geworden op:do 27 mei 2004 12:26
Locatie:Mechelen - België

Bericht door Madelief » vr 16 feb 2007 17:59

Mystica schreef:Ik heb dit probleem ook voor :)
Ik ga altijd naar het elfenatelier maar ook af en toe wel eens naar de veritas.
Ben ook al een keertje binnengelopen in hexagoon maar vindt het daar een beetje rommelig en vondt niet direct hoe ik de kraaltjes kon nemen :roll:.

Maar de laatste tijd bestel ik vaker via internet omdat het verschil in prijs toch wel heel veel is. Zo kan ik ook weer de prijzen van mijn sieraden ietsje goedkoper zetten :).


Nu, volgende week woensdag en donderdag kan je mij aan het werk zien in het elfenatelier :lol: , ik mag er 2 dagen gaan werken en dan waarschijnlijk ook nog in de zomervakantie :D.
Ooh ik vind het juist zalig bij Hexagoon :D Daar voel ik me thuis, tussen rommelige kasten enzo :wink: :oops: en als er geen schaaltjes staan, moet je ze gewoon vragen!

Leuk trouwens dat je mag gaan werken bij elfenatelier!! :)

Gesloten