Witte ketting en rode armband (12-03-2010)
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Heel mooi allebei 

~Groetjes Margriet~
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Re: Witte ketting en rode armband (12-03-2010)

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
super mooi, vooral die armband 

de witte ketting is super mooi! maar ik ben helemaal verliefd op de armband, misschien wel omdat mijn lievelingskleur rood is .... zou je ons misschien kunnen/willen vertellen waar je die leuke lieveheersbeestjes vandaan hebt ?
ik kijk uit naar meer van die leuke dingen !
groetjes, diginina
groetjes, diginina
Hallo digidina,diginina schreef:de witte ketting is super mooi! maar ik ben helemaal verliefd op de armband, misschien wel omdat mijn lievelingskleur rood is .... zou je ons misschien kunnen/willen vertellen waar je die leuke lieveheersbeestjes vandaan hebt ?
groetjes, diginina
Ik weet helaas niet meer waar ik deze bedeltjes gekocht heb. Ik heb ze zelf ook nog zitten zoeken, maar ik weet echt niet meer waar het was. Als ik ze nog kan vinden dan laat ik het hier wel even weten. Het is ook al heel lang geleden dat ik deze had gekocht, misschien heb ik ze ooit wel in een gewone kralenwinkel gevonden.
Groetjes Amie
Mooi!
Groetjes Anne
Groetjes Anne

-
- Bead Chatter
Beide heel mooi, de armband is wel mijn favoriet!