08/03 Veel roze, rode hartjes en filmsterren
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Sylvi@
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Allemaal supermooie creaties!!

Groetjes Sylvia 
- kralenroosje
- Bead Designer
- Contacteer:
Re: 08/03 Veel roze, rode hartjes en filmsterren
allemaal leuk 
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
-
De Sierkip
- Bead Chatter
Dank jullie wel!! 
- kralenliesje
- Bead Professional
- Contacteer:
Wat mooi, lief en zoet!! Echt super gedaan! 
Wat een mooie en vrolijke creaties zeg!!
Jouw fotocollages vind ik helemaal top, zo krijgen je creaties alle eer die ze verdienen...dat zou ik nou ook ooit nog wel eens willen leren!
Jouw fotocollages vind ik helemaal top, zo krijgen je creaties alle eer die ze verdienen...dat zou ik nou ook ooit nog wel eens willen leren!
Groetjes, Maddy
Groetjes, Maddy-
De Sierkip
- Bead Chatter
Dank jullie wel! Die fotocollages is er een nieuwe hobby bij geworden.Maatje A. schreef:Wat een mooie en vrolijke creaties zeg!!![]()
Het kost wel allemaal weer veel tijd, maar ik vind het wel leuk om te doen. Heb met een klein beetje hulp het verder zelf geleerd door eindeloos te prutsen (en te verprutsen, hihi).
Maar ik moet zeggen dat ik jouw foto's met die steen ook altijd heel leuk vind. Heel herkenbaar!