14-02-2010 RoseChain Sieraden
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
Via http://www.kralen.com/Tips/Voorbeelden/ ... EmmaLouise" onclick="window.open(this.href);return false; zie ik dat er niet dubbel is geupload, misschien was er per ongeluk dubbele topic? Omdat die er niet meer is (er is 1 topic met deze foto's) heb ik de topic weer opengegooid. 

- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Re: 15-02-2010 Meer RoseChain Sieraden
Zie de topics waar ze als bijlage staan
dus niet dubbel geupload, wel dubbel geplaatst 
viewtopic.php?f=14&t=37466" onclick="window.open(this.href);return false; & de delftsblauw met rode had ik net volgens mij ook in een ouder topic gezien...

viewtopic.php?f=14&t=37466" onclick="window.open(this.href);return false; & de delftsblauw met rode had ik net volgens mij ook in een ouder topic gezien...
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- EmmaLouise
- Bead Interested
- Contacteer:
als ik iets verkeerd doe, hoor ik het graag.
heb net 4 sieraden geupload, verder niets geupload.
er stond 1 ketting in 2 topics, 1 ervan verwijderd, zo ok??
heb net 4 sieraden geupload, verder niets geupload.
er stond 1 ketting in 2 topics, 1 ervan verwijderd, zo ok??
Made With Love
- EmmaLouise
- Bead Interested
- Contacteer:
ben hier pas een week, dus moet het nog allemaal uitzoeken....
Made With Love
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Logisch dat het niet allemaal vanzelfsprekend voor je is
hoop dat je met onderstaande iets kunt 
Dit zijn de regels voor dit subforum in het kort:
Forum regels
1) Dit subforum is alleen bedoelt voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.creadream.nl/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false;
en hier vind je ze in het lang:
viewtopic.php?f=14&t=26382" onclick="window.open(this.href);return false;
Moet je maar even zien hoe je de topics aanpast en welke we dan kunnen verwijderen
Als je 1 van ons moderators (Sannie of ik) of de eigenaar van dit forum (Sandra) even een berichtje stuurt kunnen we je helpen met topics aanpassen 

Dit zijn de regels voor dit subforum in het kort:
Forum regels
1) Dit subforum is alleen bedoelt voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.creadream.nl/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false;
en hier vind je ze in het lang:
viewtopic.php?f=14&t=26382" onclick="window.open(this.href);return false;
Moet je maar even zien hoe je de topics aanpast en welke we dan kunnen verwijderen

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- EmmaLouise
- Bead Interested
- Contacteer:
Dank je, volgens mij heb ik nu 2 topics lopen, allebei met RoseChain in de titel.
gisteren en vandaag heb ik dat uploaden gedaan.
Ik heb ik in 1 van de lopende topics foto's als bijlage gedaan, dat mag toch in je eigen topic?
groetjes Emma
gisteren en vandaag heb ik dat uploaden gedaan.
Ik heb ik in 1 van de lopende topics foto's als bijlage gedaan, dat mag toch in je eigen topic?
groetjes Emma
Made With Love
Waar het nu eigenlijk om gaat, is dat je iets opnieuw laat zien wat al keer eerder is getoond. Velen zullen dan denken 'huh heb ik dat niet al eerder gezien', het is zeg maar een dubbele topic.
Het is eigenlijk de bedoeling dat creaties geupload worden naar kralen.com, dat staat ook bovenaan onder 'forum regels', daar vind je ook de lnk naar het formulier waarmee je kan uploaden. Als je het per se niet wil uploaden naar kralen.com kun je het hier als bijlage uploaden (dan doet het niet automatisch mee met de wedstrijd) of vanaf een eigen website laten zien. Het is alleen niet de bedoeling dat er 2 topics over dezelfde creaties gestart worden.
Ik zal je oude topic en deze nieuwe anders even samenvoegen, en de bijlages verwijderen.
Het is eigenlijk de bedoeling dat creaties geupload worden naar kralen.com, dat staat ook bovenaan onder 'forum regels', daar vind je ook de lnk naar het formulier waarmee je kan uploaden. Als je het per se niet wil uploaden naar kralen.com kun je het hier als bijlage uploaden (dan doet het niet automatisch mee met de wedstrijd) of vanaf een eigen website laten zien. Het is alleen niet de bedoeling dat er 2 topics over dezelfde creaties gestart worden.
Ik zal je oude topic en deze nieuwe anders even samenvoegen, en de bijlages verwijderen.
- EmmaLouise
- Bead Interested
- Contacteer:
Re: 14-02-2010 RoseChain Sieraden
ok ik snap het nu, niet meer dezelfde naam in topic-titel gebruiken.
RoseChain is de naam voor al mijn sieraden maar zal dat niet meer doen.
xemma
RoseChain is de naam voor al mijn sieraden maar zal dat niet meer doen.
xemma
Made With Love
Re: 14-02-2010 RoseChain Sieraden
Het gaat niet om topictitel, het gaat om foto's dubbel uploaden. Het bleek uiteindelijk wel mee te vallen hoor, maar het is verwarrend als 1 foto meerdere keren wordt geüpload. Plus ik heb niet onbeperkt webruimte. 

- EmmaLouise
- Bead Interested
- Contacteer: