dat is mooi opruimen

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gesloten
Gebruikersavatar
Saskia
Bead Dreamer
Berichten:510
Lid geworden op:vr 15 aug 2003 13:39
Locatie:Nieuwerkerk aan den IJssel
Contacteer:
dat is mooi opruimen

Bericht door Saskia » za 14 nov 2009 15:25

Kwam per toeval op een hobbysite een garenkast tegen. Lijkt me ideall om op je bureau kralen in op te bergen. Heb even google gedaan en kwam deze tegen, jammer genoeg zonder prijs maar er zijn er vast meer :)

http://www.nitidesign.com/pages/Nederla ... emen1.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: dat is mooi opruimen

Bericht door Sandra » za 14 nov 2009 16:02

Zoiets zie ik ook weleens in kralentijdschriften als reclame. Een mooie moderne, strakkere variant van de letterkasten denk ik. Ik hou het toch maar bij mijn praxis bakjes, kan ik makkelijk specifieke kleuren meenemen naar woonkamer of zus. ;)

Gebruikersavatar
Saskia
Bead Dreamer
Berichten:510
Lid geworden op:vr 15 aug 2003 13:39
Locatie:Nieuwerkerk aan den IJssel
Contacteer:

Re: dat is mooi opruimen

Bericht door Saskia » za 14 nov 2009 17:18

Ik vind ze super denk alleen dat er ook een super-prijs voor wordt gevraagd.
Dus ik hou het zelf ook bij mijn praxis bakken hoor :wink:

Gebruikersavatar
Talitha
Bead Designer
Berichten:896
Lid geworden op:do 28 jan 2010 16:53

Re: dat is mooi opruimen

Bericht door Talitha » zo 31 jan 2010 19:21

ik heb de hele middag zitten ordenen met de kraaltjes, wat een werk.
Mijn man heeft een kastje gemaakt met metalen laadjes die ze op zijn werk wegdeden, er zaten schroefjes en boutjes etc dat soort spul in nodig in de werkplaats van een garage. Het schijnt dat ie regelmatig vernieuwd worden. Ook de bakjes en vakjes die erin passen werden weggegooid...dus die heb ik allemaal gratis :applaus:

zal als ik klaar ben een foto maken.
Geef elke dag de kans
de mooiste van je leven
te worden.

roxannej
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:di 09 feb 2010 11:39
Locatie:Horst
Contacteer:

Re: dat is mooi opruimen

Bericht door roxannej » di 09 feb 2010 11:51

Ik heb van mijn vader een paar jaar geleden een mooi systeem gekregen.
heb intussen al 2 volle boxen en zou er het liefste nog 1 bij hebben. Maar dit is eigenlijk een ideaal opbergsysteem. De boxen kun je aan elkaar klikken en opstapelen.
In de boxen zitten 4 lades. In die lades zitten allemaal losse bakjes, zodat je er alleen maar uit hoeft te halen wat je echt nodig hebt.
OPBERG1.jpg
OPBERG1.jpg (20.97KiB)5046 keer bekeken
OPBERG.jpg
OPBERG.jpg (33.48KiB)5051 keer bekeken

Gebruikersavatar
miran66
Bead Designer
Berichten:917
Lid geworden op:vr 23 mar 2007 22:25
Locatie:Maastricht

Re: dat is mooi opruimen

Bericht door miran66 » di 09 feb 2010 12:51

So, dat ziet er handig uit, en waar komen die boxen vandaan?

Groetjes Miran
Groetjes Miran

Irene van der Maas
Bead Producer
Berichten:1166
Lid geworden op:wo 09 jul 2003 06:26
Locatie:Voorschoten
Contacteer:

Re: dat is mooi opruimen

Bericht door Irene van der Maas » di 09 feb 2010 13:49

Ik denk dat je je rot schrikt van de prijzen van die garenkasten....
Irene van der Maas

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: dat is mooi opruimen

Bericht door Hannelies » di 09 feb 2010 14:37

roxannej schreef:Ik heb van mijn vader een paar jaar geleden een mooi systeem gekregen.
heb intussen al 2 volle boxen en zou er het liefste nog 1 bij hebben. Maar dit is eigenlijk een ideaal opbergsysteem. De boxen kun je aan elkaar klikken en opstapelen.
In de boxen zitten 4 lades. In die lades zitten allemaal losse bakjes, zodat je er alleen maar uit hoeft te halen wat je echt nodig hebt.
OPBERG1.jpg
OPBERG.jpg
Ha dit systeem heb ik ook! Inmiddels 4 op elkaar gestapeld. Maar is inderdaad erg duur.. 69 Eurie geloof ik was 't voor 1 zo'n kastje (4 lades).

Gebruikersavatar
AnitaD
Bead Fan
Berichten:368
Lid geworden op:wo 02 dec 2009 22:25

Re: dat is mooi opruimen

Bericht door AnitaD » di 09 feb 2010 17:49

roxannej schreef:Ik heb van mijn vader een paar jaar geleden een mooi systeem gekregen.
heb intussen al 2 volle boxen en zou er het liefste nog 1 bij hebben. Maar dit is eigenlijk een ideaal opbergsysteem. De boxen kun je aan elkaar klikken en opstapelen.
In de boxen zitten 4 lades. In die lades zitten allemaal losse bakjes, zodat je er alleen maar uit hoeft te halen wat je echt nodig hebt.

Ideaal dat je de bakjes eruit kunt halen!
Bij de normale opbergdozen die ik het kraaltje dat ik wil hebben al de hele box doorschieten...

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: dat is mooi opruimen

Bericht door Algante » di 09 feb 2010 18:36

Mijn dochter was zo allerliefst en schattig om van vakantie in Aruba terug te komen met een hele toffe opberger, lief he, hele weg mee gesjouwd.

Iets soortgelijks kwam ik toevallig gisteren al surfend tegen, het is nu zelfs in de aanbieding, wellicht interessant voor diegenen die in de buurt van Beverwijk wonen,
de ArtBin Easy View, afmetingen 44.45 x 23.49 x 32.38 cm van 61,50 naar 46,50 Euro:

Afbeelding

http://www.brouwernaaimachines.nl/N_fra ... chines.nl/

Ik heb verder niet onderzocht of het wellicht elders goedkoper te vinden is.
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

roxannej
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:di 09 feb 2010 11:39
Locatie:Horst
Contacteer:

Re: dat is mooi opruimen

Bericht door roxannej » di 09 feb 2010 20:50

miran66 schreef:So, dat ziet er handig uit, en waar komen die boxen vandaan?

Groetjes Miran
Ik weet eigenlijk niet waar ze precies vandaan komen, mijn vader had ze over op het werk en toen heb ik ze gekregen.
Ik ben zo slim geweest om gewoon het merk even te googelen: "raaco handybox".
Ze zijn te koop via een aantal sites, maar wel erg duur vind ik zelf.
http://www.display.nl/Werkplekinrichtin ... +4PSC.html" onclick="window.open(this.href);return false; o, en hier zijn ze goedkoper (bijna de helft!!!) http://www.kartspullen.nl/vmchk/138-Div ... ional.html" onclick="window.open(this.href);return false; Je hebt bij die laatste link alleen wel alleen maar grote bakjes. Ik zelf vind de bakjes van 2,5 bij 4 (weet de maat niet precies, iig de kleinste) het fijnste. En die kun je wel weer op de eerste site bestellen.

Gesloten