17-01 Holy moly!!! :-)
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Mijn eerste filligraan werkjes met zilver.
En ja ik beken
....ik ben een beetje doorgeslagen in het edelsmeden...alles aangeschaft
( nu de ruimte nog..
)en dit is dus het eerste wat ik thuis heb gedaan. Helaas moet ik nog even geduld hebben met stenen zetten, Heb nog 12 weken te gaan en dannnn...mag het joepie!!!
Nu dus maar even swarovskistenen met kastjes erop gezet. prima resultaat vindt ik zelf!

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Re: 17-01 Holy moly!!! :-)
wow
het kruis is helemaal fantastisch 
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Vindt ik ooK!!! Isse lekker van mij!!!!Mar-JoYa schreef:wowhet kruis is helemaal fantastisch
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Mooi hoor!
Maar alles al aangeschaft? Das vlot! Ik ben nu anderhalf jaar bezig en heb nog helemaal NIKS. Is ook niet handig natuurlijk maar ik vind het zo duur allemaal..
En heb inderdaad ook geen ruimte..
Maar alles al aangeschaft? Das vlot! Ik ben nu anderhalf jaar bezig en heb nog helemaal NIKS. Is ook niet handig natuurlijk maar ik vind het zo duur allemaal..
wauw, schitterend. 
- kralenliesje
- Bead Professional
- Contacteer:
Oh, dus dat was je aan het maken! Hij is prachtig gelukt! En we mogen dus nog veel meer moois verwachten!

Ze komen mooi uit op de foto!! Heb ze gisteren in het echie gezien en ze zijn echt heel fijntjes en zien er super uit!! Echt monnikenwerk..... 
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Mooi allebei! Jij verveelt je vast niet gauw, want met deze techniek van zilversmeden kan je zoveel mooie sieraden maken!
Herinneringen voor later maak je vandaag.
-
Mirimam
- Bead Dreamer
- Contacteer:
WOW, ik heb niets met kruizen (ben niet katholiek) maar het is wél ontzettend mooi gemaakt. Die oorbellen:

Groetjes,
Miriam
Miriam
- kralenroosje
- Bead Designer
- Contacteer:
knap gedaan