Saga Suus

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gebruikersavatar
Saga Suus
Bead Producer
Berichten:1024
Lid geworden op:zo 07 jun 2009 17:01
Locatie:Leusden
Contacteer:
Saga Suus

Bericht door Saga Suus » ma 08 jun 2009 21:03

Al een tijd heb ik deze website en inmiddels heb ik veel rubrieken toegevoegd en het menu veranderd en sinds dit weekend ook mijn prijzen allemaal veranderd (verlaagd).

Ik vind het prijzen van sierden en kralen ontzettend moeilijk en ben benieuwd wat jullie vinden van de prijzen zoals ze nu op mijn site staan.
Laatst gewijzigd door Saga Suus op zo 29 nov 2009 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Irene van der Maas
Bead Producer
Berichten:1166
Lid geworden op:wo 09 jul 2003 06:26
Locatie:Voorschoten
Contacteer:

Re: Saga Suus

Bericht door Irene van der Maas » di 09 jun 2009 06:06

De website ziet er keurig uit, netjes en verzorgd ! :-DD
Irene van der Maas

5tc
Bead Starter
Berichten:72
Lid geworden op:wo 04 mar 2009 07:46

Re: Saga Suus

Bericht door 5tc » wo 10 jun 2009 15:02

ziet er erg leuk uit :)

alleen is hij veels te breed voor mijn beeldscherm en heb je heel veel lege ruimtes over, dt vind ik wel jammer.

Voor de rest ziet i er erg goed uit hoor :D

Gebruikersavatar
Tara
Bead Designer
Berichten:964
Lid geworden op:zo 19 nov 2006 19:34
Locatie:Rhoon
Contacteer:

Re: Saga Suus

Bericht door Tara » wo 10 jun 2009 18:18

Leuke website, Suus !! :D :applaus:
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......

Gebruikersavatar
Saga Suus
Bead Producer
Berichten:1024
Lid geworden op:zo 07 jun 2009 17:01
Locatie:Leusden
Contacteer:

Re: Saga Suus

Bericht door Saga Suus » zo 29 nov 2009 20:47

Feedback gevraagd :D

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Saga Suus

Bericht door Hannelies » zo 29 nov 2009 22:25

Ziet er top uit je site! Je prijzen zijn aan de lage kant, maar dat doet iedereen tegenwoordig geloof ik, dus, anders verkoop je nooit wat. Maar: leuke dingen, mooie site. :applaus:

Gebruikersavatar
Frutsel
Bead Producer
Berichten:1068
Lid geworden op:ma 28 mei 2007 19:26
Locatie:Vlakbij Rotterdam
Contacteer:

Re: Saga Suus

Bericht door Frutsel » zo 29 nov 2009 22:34

Je vraagt eigenlijk alleen of je prijzen goed zijn. Dat weet ik niet. Als mensen het kopen zijn je prijzen goed, en andersom niet. Da's alles wat ik kan zeggen.
Je site is overzichtelijk, ik kan alles vinden wat ik zoek. Achtergrondkleur lekker rustig.
Toch heb ik een kritiekpuntje.
Als ik een sieraad zou kopen dat om de voet gedragen wordt, zou ik het niet geshowd (=gedragen) willen zien op een echte voet, net zoals overigens oorbellen.
Dat kan een tic van mij zijn, dan zegt het niets over jou maar alles over mij. Als ik ook maar denk dat een oorbel al in een lel gezeten kan hebben hoef ik ook niet. Met armbanden, kettingen en ringen heb ik dat niet.
Met voeten en lellen wel :roll:
Ingeval van het kostbare voetsieraad, zodra dat verkocht is, room dan een beetje geld af om een kunstvoet te zoeken. Is mijn nederige mening.
Het voetsieraad zelf vind ik wel heeft kunstig gemaakt.
Ik hoop dat je fijn veel zult verkopen!
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.

Gebruikersavatar
Saga Suus
Bead Producer
Berichten:1024
Lid geworden op:zo 07 jun 2009 17:01
Locatie:Leusden
Contacteer:

Re: Saga Suus

Bericht door Saga Suus » za 05 dec 2009 12:48

Dankjewel voor de feedback! Daar kan ik wel wat mee.

Wat betreft het voetsieraad, tsja, je hebt wel gelijk hoor. Ik pleit er ook niet voor om sieraden te dragen die ik verkoop. In dit geval lag het een beetje anders. Ik heb deze creatie gemaakt voor een wedstrijd (toen nog niet met het idee het ooit te verkopen). Nu ligt het alweer een tijdje in de kast dus ik besloot om het op mijn site te zetten. Door deze foto te gebruiken kan ik laten zien dat het sieraad dus eenmalig gedragen is, dit om misverstanden te voorkomen (ik zou me er niet prettig bij voelen om het sieraad te tonen op een kunstvoet en het te verkopen als nieuw terwijl ik weet dat ik het al eens gedragen heb). Maar dit is eenmalig hoor.

Wat betreft mijn prijzen, ik vind het zooooooo moeilijk. Ik heb bewust mijn prijzen omlaag gegooid omdat ik nauwelijks verkoop en ik geen idee heb hoe ik daar verandering in kan brengen. Ik heb het idee dat mensen het nu nog te duur vinden of ik doe iets grandioos verkeerd.

Gebruikersavatar
Tara
Bead Designer
Berichten:964
Lid geworden op:zo 19 nov 2006 19:34
Locatie:Rhoon
Contacteer:

Re: Saga Suus

Bericht door Tara » za 05 dec 2009 13:37

Je maakt prachtige kralen en ik moet eerlijk zeggen dat ik de prijzen wel wat aan de lage kant vind voor al het moois wat je maakt. Het is allemaal handgemaakt en vergeet niet wat je investeert en de tijd die je eraan besteedt! Dat geldt trouwens voor iedereen. Het is zeker in deze tijd (dure maand) lastig om iets meer uit te geven als je kralen wilt kopen, maar ik vind dat de mensen die het bij je kopen er ook wel bij stil kunnen staan dat ze iets unieks in hun bezit krijgen en er dus ook wel wat voor over kunnen hebben :wink: . En ik merk zelf dat als je kralen in het echt (dus niet via internet) bekeken worden, men ze nog veel mooier vindt dan op een foto. Ik verkoop in mijn atelier beter dan op internet. Waarom hou je niet eens een "open dag", je zult zien dat de oooh's en de aaaah's niet van de lucht zijn als mensen ze in werkelijkheid zien :D
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......

Gebruikersavatar
Saga Suus
Bead Producer
Berichten:1024
Lid geworden op:zo 07 jun 2009 17:01
Locatie:Leusden
Contacteer:

Re: Saga Suus

Bericht door Saga Suus » zo 06 dec 2009 11:05

Dankjewel voor je compliment :oops: je maakt me verlegen, hihi.

Ik sta volgende week op een kerstfair en ben benieuwd omdat ik er voor het eerst ook met mijn kralen zal staan. Een open dag is ook geen slecht idee, ik ga er eens over nadenken.

Gebruikersavatar
Tara
Bead Designer
Berichten:964
Lid geworden op:zo 19 nov 2006 19:34
Locatie:Rhoon
Contacteer:

Re: Saga Suus

Bericht door Tara » zo 06 dec 2009 13:18

Wat leuk, een kerstfair, is die in Leusden? Veel succes met de verkoop!! :byebye
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......

claudy
Bead Dreamer
Berichten:625
Lid geworden op:wo 30 sep 2009 17:13
Locatie:Leusden
Contacteer:

Re: Saga Suus

Bericht door claudy » zo 06 dec 2009 13:19

Suus, wil je verklappen waar je staat volgende week? Mijn spullen zijn vanaf donderdag op de Winterfair in de Keukenhof :-)
Saga Suus schreef:Dankjewel voor je compliment :oops: je maakt me verlegen, hihi.

Ik sta volgende week op een kerstfair en ben benieuwd omdat ik er voor het eerst ook met mijn kralen zal staan. Een open dag is ook geen slecht idee, ik ga er eens over nadenken.
Carpe Diem, haal er uit wat er in zit!

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Saga Suus

Bericht door Hannelies » zo 06 dec 2009 16:48

Tara schreef: En ik merk zelf dat als je kralen in het echt (dus niet via internet) bekeken worden, men ze nog veel mooier vindt dan op een foto. Ik verkoop in mijn atelier beter dan op internet. Waarom hou je niet eens een "open dag", je zult zien dat de oooh's en de aaaah's niet van de lucht zijn als mensen ze in werkelijkheid zien :D
Klopt als een bus. Ik verkoop ook heel weinig via de site. Maar als mensen langskomen om te kijken gaan ze 9 van de 10 keer met 1 of meer sieraden naar huis. Kennelijk willen ze het aanraken, 'wegen', passen etc.

Gebruikersavatar
Saga Suus
Bead Producer
Berichten:1024
Lid geworden op:zo 07 jun 2009 17:01
Locatie:Leusden
Contacteer:

Re: Saga Suus

Bericht door Saga Suus » di 08 dec 2009 18:17

claudy schreef:Suus, wil je verklappen waar je staat volgende week? Mijn spullen zijn vanaf donderdag op de Winterfair in de Keukenhof :-)
Saga Suus schreef:Dankjewel voor je compliment :oops: je maakt me verlegen, hihi.

Ik sta volgende week op een kerstfair en ben benieuwd omdat ik er voor het eerst ook met mijn kralen zal staan. Een open dag is ook geen slecht idee, ik ga er eens over nadenken.
Ik sta op de winterfair op landgoed Zonnestraal te Hilversum. Succes met jouw verkoop!

claudy
Bead Dreamer
Berichten:625
Lid geworden op:wo 30 sep 2009 17:13
Locatie:Leusden
Contacteer:

Re: Saga Suus

Bericht door claudy » di 08 dec 2009 22:11

Jij ook, Suus!
Carpe Diem, haal er uit wat er in zit!

Gesloten