Komt best precies met die pioentjes maar was leuk om te doen en ben er erg blij mee. Had er een gaatje in geboord zodat ik een Swarovskidruppel met zilveren wire eronder kon hangen.
Ze zullen vast heeeeeel veel gedragen worden.

En zo leuk te combineren met kralen!Hannelies schreef:Leuk zijn ze! En goed gelukt ook.
Ik doe ook zilversmeden en bij ons wordt een stukje afgeknipt soldeer een pioentje genoemd. Of bedoel je dat ook?
Goed idee trouwens, oorbellen. Ik mag volgende week ook weer aan iets nieuws beginnen na 2 ringen en een hanger dus een setje oorbellen is een heel goed idee
Ja tuuuuurlijk, ik vind het alleen zo moeilijk te fotograferen.... En mag het bij kralen of moet het in 'overige creaties'? Heb een gietring gemaakt, dus zonder pioentjessanegdokter schreef:Oh en wel showen he hannelies!!!!
Jaaa en leuk joh! Nu de 7e gehad en ben nu weer met een paar oorhangers van Titanium bezig.Sandra schreef:leuk zeg! hoeveel lessen heb je nu inmiddels gehad? gaat lekker snel zo!
Hannelies schreef:Ja tuuuuurlijk, ik vind het alleen zo moeilijk te fotograferen.... En mag het bij kralen of moet het in 'overige creaties'? Heb een gietring gemaakt, dus zonder pioentjessanegdokter schreef:Oh en wel showen he hannelies!!!!