02/10 Zo'n leuke opdracht!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Jeanette
- Bead Producer
- Contacteer:
die paarse is echt super!! Ik heb echt ontzag voor je om aaaaaal die oogjes te buigen!!! Maar het resultaat mag er dan ook echt zijn! Super!!
Groetjes Jeanette
Re: 02/10 Zo'n leuke opdracht!
Wauw wat een mooie sieraden, en ja de paarse
, zoveel oogjes kettelen
met
een supermooi resultaat

een supermooi resultaat

~Groetjes Margriet~
-
- Bead Chatter
Alles is al gezegd en daar sluit ik me bij aan: prachtig en vooral de paarse springt eruit!!
Wat een mooi effect dat ze door het rijgen zo mooi aaneengesloten in elkaar vallen!!
Ben heel benieuwd naar je herfst- en lentetypjes!
Leuke opdracht om te krijgen!!

Ben heel benieuwd naar je herfst- en lentetypjes!

- Saga Suus
- Bead Producer
- Contacteer:
Wat een geweldig leuke opdracht! Ik kan me voorstellen dat je hier met plezier aan werkt. Je kettingen zijn erg mooi maar die paarse, wow! Ik ben erg onder de indruk, wat een werk en wat een prachtig resultaat! Mijn complimenten!
Prachtig die eerste ketting, maar wat een werk zeg!!
groetjes Monique
groetjes Monique
Veel kraalplezier :O))
G E F E L I C I T E E R D
Hartstikke leuk zo'n opdracht
Gezien het resultaat ook zeer terecht

Hartstikke leuk zo'n opdracht
Gezien het resultaat ook zeer terecht

- estherwijma
- Bead Monster
Mooi vooral die paarse!!!
leuke opdracht idd! Succes ermee!!
gr esther
leuke opdracht idd! Succes ermee!!
gr esther
Groetjes Esther
- kralenliesje
- Bead Professional
- Contacteer:
Oooooooooh, die paarse!!!!!!

Geweldig!!!!!!!! die eerste
tweede ketting is ook heel leuk hoor 

Mooie kettingen! Ook ik ben weg van die paarse, wat een werk zeg.
Ik heb een keer zoiets gemaakt met glaskralen, zal vandaag eens een foto posten. Die was dus wel erg zwaar geworden, dan draagt kunststof toch prettiger, denk ik. Ik ben alleen zo bang dat het er dan wat 'goedkoop' (als je begrijpt wat ik bedoel) uitziet, al lijkt dat op jouw foto heel erg mee te vallen.
Ik heb een keer zoiets gemaakt met glaskralen, zal vandaag eens een foto posten. Die was dus wel erg zwaar geworden, dan draagt kunststof toch prettiger, denk ik. Ik ben alleen zo bang dat het er dan wat 'goedkoop' (als je begrijpt wat ik bedoel) uitziet, al lijkt dat op jouw foto heel erg mee te vallen.
Wingardium leviosa!
Jeetje, wat moet dat een werk geweest zijn, maar het resultaat mag er dan ook zeker zijn. Ik vind beide kettingen erg mooi, maar mijn voorkeur gaat uit naar de zwart-witte. Heel erg mooi, en zou willen dat mijn kettingen er altijd zo uit kwamen te zien 

- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Dat idee had ik dus ook, één van glaskralen heb ik tijd terug ook gemaakt, maar ook weer uit elkaar gehaald en er enkele kralen tussen geregen om hem lichter te makenNynke schreef:Mooie kettingen! Ook ik ben weg van die paarse, wat een werk zeg.

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
Inderdaad een gafe opdracht zeg! En een mooi resultaat! 

Wat een prachtige kettingen
en wat een leuke opdracht, ik ben een wintertype getest en de winterketting is dan ook helemaal goed voor mij 

Groetjes Dorret
- Sylvi@
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Snap helemaal wat je bedoeld hoor, ik heb ook ooit eens één met glaskralen gemaakt, maar die hoefde je niet zo lang te dragen, vééél te zwaar. Dacht ook dat het er goedkoop uit zou zien, wat ik dus echt niet wil, maar toen ik een stukje probeerde bleek het echt mee te vallen. Als ze zo inelkaar vallen zie je niet eens dat het kunststof is. Je merkt het alleen in het gewicht. Het klopt dus wel wat je op de foto ziet.Nynke schreef:Mooie kettingen! Ook ik ben weg van die paarse, wat een werk zeg.

Groetjes Sylvia