Rocaillebloem

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Gebruikersavatar
Marieketting
Bead Fan
Berichten:331
Lid geworden op:do 16 apr 2009 20:30
Rocaillebloem

Bericht door Marieketting » ma 14 sep 2009 11:33

viewtopic.php?f=14&t=36446" onclick="window.open(this.href);return false;

Hallo,
Ik ben op zoek naar een beschrijving van deze bloemen. Ik vind ze werkelijk prachtig.
Ik heb op internet al even gezocht en kom op de site van beads en buttons een link tegen waarmee ik de beschrijving kan downloaden. Dit kost 3,95 dollar. Ik wil er best voor betalen, maar zie het niet zo zitten om dat via een creditcard in dollars te doen.
Wie kan me (tegen betaling) helpen aan een beschrijving?
Alvast bedankt.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Rocaillebloem

Bericht door Sandra » ma 14 sep 2009 12:11

Op zich kost het je dan maar iets van 2 euro ofzo, misschien minder zelfs...dollar staat best laag en het brengt geen verdere kosten met zich mee. Verder kan je eventueel mijn reactie bij de topic lezen, daar heb ik het al grofweg uitgelegd. Het precieze patroon, zoals aantal kralen, etc, kan ik helaas niet delen via het forum want dat mag niet wegens copyright.

Gebruikersavatar
Marieketting
Bead Fan
Berichten:331
Lid geworden op:do 16 apr 2009 20:30

Re: Rocaillebloem

Bericht door Marieketting » ma 14 sep 2009 12:24

Sandra schreef:Op zich kost het je dan maar iets van 2 euro ofzo, misschien minder zelfs...dollar staat best laag en het brengt geen verdere kosten met zich mee. Verder kan je eventueel mijn reactie bij de topic lezen, daar heb ik het al grofweg uitgelegd. Het precieze patroon, zoals aantal kralen, etc, kan ik helaas niet delen via het forum want dat mag niet wegens copyright.
Heb jij ervaring met betaling via de creditcard? Het gaat me ook niet om het geld, maar ik ben altijd een beetje huiverig voor betalen met creditcard via internet. Als ik het nu gewoon kon overmaken was het nog wat anders.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Rocaillebloem

Bericht door Sandra » ma 14 sep 2009 12:28

Je hoeft je daar echt geen zorgen om te maken. Ik heb zelf nog niet iets bij hun gekocht, dus weet niet hoe het precies bij hun gaat. Ik heb wel al vaak elders via creditcard gekocht. Mocht je echt niet via creditcard willen betalen, dan kan je ook een paypal account aanmaken en vantevoren wat geld op je account zetten (je maakt het dan over naar een Nederlandse rekening met iets onder opmerkingen waardoor ze weten dat het voor jou is), en dan kan je het dus besteden. Ik weet alleen niet of bead&button paypal ook accepteert, maar de meesten accepteren het wel.

Je kan ook via bol.com het boek kopen....erg mooie boek hoor! Er staat ontzettend veel in.

Gebruikersavatar
Marieketting
Bead Fan
Berichten:331
Lid geworden op:do 16 apr 2009 20:30

Re: Rocaillebloem

Bericht door Marieketting » ma 14 sep 2009 12:32

Oh super, dat boek wil ik wel. Ik heb straks al even bij bol.com gekeken, maar kon het zo snel niet vinden. Heb je misschien een linkje? (of verkoop je het zelf ook in je webshop?)

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Rocaillebloem

Bericht door Sandra » ma 14 sep 2009 12:51

He jammer, ik kan het ook niet vinden...Zie wel 2 via http://www.bol.com/nl/s/boeken-engels/z ... stid=46383" onclick="window.open(this.href);return false; maar niet de eerste. Nee ik verkoop het niet....

Op http://www.kalmbachstore.com/beading-je ... eries.html" onclick="window.open(this.href);return false; staat het wel, maar dat is dus weer buitenlands en betalen via creditcard....maar hun service is echt prima.

Even gekeken naar http://www.proxis.nl/NLNL/Search/Index. ... ing&page=1" onclick="window.open(this.href);return false; maar die heeft het ook niet meer....

Gebruikersavatar
Marieketting
Bead Fan
Berichten:331
Lid geworden op:do 16 apr 2009 20:30

Re: Rocaillebloem

Bericht door Marieketting » ma 14 sep 2009 13:06

Jammer.
Weet je toevallig de exacte titel? Dan ga ik even verder zoeken.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Rocaillebloem

Bericht door Sandra » ma 14 sep 2009 13:26

het heet Creative Beading, zoals ook vermeld bij kalmbach. Alle anderen heten bv vol. 2, vol. 3, etc. Er komt ieder jaar een nieuwe uit.

Gebruikersavatar
Marieketting
Bead Fan
Berichten:331
Lid geworden op:do 16 apr 2009 20:30

Re: Rocaillebloem

Bericht door Marieketting » ma 14 sep 2009 13:31

Sandra schreef:het heet Creative Beading, zoals ook vermeld bij kalmbach. Alle anderen heten bv vol. 2, vol. 3, etc. Er komt ieder jaar een nieuwe uit.

Dank je. Ik hoop dat ik er één kan vinden.
Ik las ook ergens iets dat de bloem ook op de voorkant van beads en buttons deel 1 staat, maar die heb ik ook nog nergens kunnen vinden.



Naschrift ik ben blonder dan blond, want ik zie nu pas dat het Creative Beading van Bead & Button is

Ik zal hier de boekhandel eens even bellen.

Gebruikersavatar
kralenroosje
Bead Designer
Berichten:837
Lid geworden op:ma 22 sep 2008 13:01
Contacteer:

Re: Rocaillebloem

Bericht door kralenroosje » ma 14 sep 2009 15:06

ik heb je een pb-tje gestuurd en zie het andere topic hierover :D

Gebruikersavatar
Marieketting
Bead Fan
Berichten:331
Lid geworden op:do 16 apr 2009 20:30

Re: Rocaillebloem

Bericht door Marieketting » ma 14 sep 2009 15:19

kralenroosje schreef:ik heb je een pb-tje gestuurd en zie het andere topic hierover :D
Ik ben helemaal heppie de peppie!! Thanks.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Rocaillebloem

Bericht door Sandra » ma 14 sep 2009 16:39

:D Goede oplossing! Voor de anderen: het is te koop via http://www.vanstockum.nl/search?q%5Bq%5 ... &x=26&y=13" onclick="window.open(this.href);return false; .

Gebruikersavatar
Marieketting
Bead Fan
Berichten:331
Lid geworden op:do 16 apr 2009 20:30

Re: Rocaillebloem

Bericht door Marieketting » di 15 sep 2009 21:26

Ik kreeg helaas vandaag een reactie dat het boek bij de uitgever niet op voorraad is....... :x

Gebruikersavatar
Elsje
Bead Brilliant
Berichten:2822
Lid geworden op:zo 13 mar 2005 13:22
Locatie:Nieuwegein

Re: Rocaillebloem

Bericht door Elsje » di 15 sep 2009 23:01

Je kunt prima met creditcard betalen op de site van kalmbach. (B&B) Ik heb er al verschillende dingen gekocht en nog nooit problemen mee gehad.
De boeken zijn ook te koop in Duitsland bij http://www.amazon.de" onclick="window.open(this.href);return false; maar dat is ook met creditcard,wel de voordeligste tot nog toe.
En volgens mij heb ik ze ook gezien bij http://www.bricolart.be" onclick="window.open(this.href);return false; maar ik weet niet zeker of ze ook degene hebben die jij zoekt.
Trouwens, in december worden alle patronen van B&B altijd voor de helft van de prijs aangeboden, misschien ook nog het wachten waard.
Groetjes Els,

Marianne
Bead Interested
Berichten:140
Lid geworden op:wo 02 jun 2004 20:16
Locatie:Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Rocaillebloem

Bericht door Marianne » wo 16 sep 2009 10:44

Deze bloemen zijn al eens eerder voorbij gekomen in dit forum... toen zat er een beschrijving bij en heb ik er ook gemaakt.... :D
Na even zoeken kon ik toch de link nog vinden: http://forumtips.kralen.com/bbpdf050277.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Het is wel in het Engels maar is goed te doen.. Veel succes

Marianne :flowerysmile:

Gesloten