Verder zijn er (natuurlijk) ook houte kralen in verwerkt, stukken van een kapotte riem, een gesp van een speld en een reserveknoop. Dus ik heb geprobeerd om aan recyclage te doen. Wat vinden jullie ervan? Iemand nog tips?
Ja dat gevoel had ik ook, maar ik weet niet precies wat. Misschien moet ik een leuke speld maken met kralen, maar vindt niet echt iets leuks.sanegdokter schreef:Ik vindt hem superleuk! En wat een toffe oplossing zo! Heb alleen wel het gevoel dat er nog wel iets op mag op het spijkerstof. Voor mn gevoel is de spijkerstof een beetje kaal zo.
jaa moeilijk he!Bieketjuh schreef:Ja dat gevoel had ik ook, maar ik weet niet precies wat. Misschien moet ik een leuke speld maken met kralen, maar vindt niet echt iets leuks.sanegdokter schreef:Ik vindt hem superleuk! En wat een toffe oplossing zo! Heb alleen wel het gevoel dat er nog wel iets op mag op het spijkerstof. Voor mn gevoel is de spijkerstof een beetje kaal zo.
Vind de tas superHannelies schreef:Leuk is ie. En grappig, doet me denken aan vroeger.. Als tiener maakte ik ook tassen van oude broeken en ook rokjes trouwens, dat laatste is heel makkelijk.