27-8 Mijn zomer ''Sunset Beach''

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:
27-8 Mijn zomer ''Sunset Beach''

Bericht door sanegdokter » do 27 aug 2009 15:54

Ik heb meegedaan aan de uitdaging van het forum rocaillesenzo. De uitdaging had als thema zomer en dit heb ik gemaakt. Ik ben geindigd op een derde plaats. :D

@ Marlies en Roos nieuwsgierige aagjes! Dit was dus waar ik mee bezig was maar kon het nog niet laten zien dussssssss....

Dit is mijn zomer. Precies het plaatje wat ik altijd in mn hoofd heb als ik aan zomer denk. Ik heb de ketting ''Sunset Beach'' genoemd, erg toepasselijk vindt ik zelf. Vakantie op een tropisch eiland op een hele warme zwoele zomeravond aan het strand kijkend naar de zonsondergang. Mij zie je niet in beeld, ik zit onder de palmboom in mn strandstoeltje met een cocktailtje (in een kokosnoot met een rietje en parapluutje natuurlijk) in mn hand!
De palmbomen heb ik zelf gekleid en geverfd en waar het avondrood in de zwarte donkere nacht overgaat heb ik met swarovskikristallen sterren gemaakt, die zitten een beetje achter in de nek. Onderaan de palmboom heb ik een beetje rotsjes gemaakt van bronzietsplit. De rocailles zijn genaaid op stiffstuff en op een koperen cuff genaaid en afgewerkt met leer. Onderaan de ketting hangen een paar wilde barokzoetwaterparels.

Afbeelding
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

MadebyMandy
Bead Interested
Berichten:180
Lid geworden op:wo 05 aug 2009 17:45

Re: 27-8 Mijn zomer ''Sunset Beach''

Bericht door MadebyMandy » do 27 aug 2009 16:04

Geweldig!!! :love:
Groetjes, Mandy

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: 27-8 Mijn zomer ''Sunset Beach''

Bericht door Sandra » do 27 aug 2009 16:07

:(L) wow.....jeetje.... :hocker: verbaasd2 prachtig...wat 'n werk moet dat geweest zijn...mooi strakke lijnen! en de bomen, jeetje...zelf van klei?? wow....ik probeer niet te slijmen hoor ;) ben echt sprakeloos, het is heel mooi gedaan. Ik vraag me alleen wel af of je het ooit zal dragen. :oops: Dat soort kettingen ben ik gewend als chique, en dit is vooral lekker vrolijk zomers....maar jeetje, die palmboom....wow....je moet het inzenden bij bead&button!!

Ik ga maar weer verder, moet nog wat inpakken, maar echt....wow....zag het op http://www.kralen.com/Tips/Voorbeelden/ ... zicht/309/" onclick="window.open(this.href);return false; en wilde meteen je topic lezen. ;)

bebiezjoe
Bead Fan
Berichten:390
Lid geworden op:do 02 okt 2008 20:18

Re: 27-8 Mijn zomer ''Sunset Beach''

Bericht door bebiezjoe » do 27 aug 2009 16:11

Jeetje..........ik ben sprakeloos....en dat zegt wat :wink:
Brutale vraag, maar slaap jij ook nog wel eens? :oops: Ik zie binnen enkele weken allemaal tijdrovende creaties langskomen....

Bebiezjoe
Bea

Gebruikersavatar
MB
Bead Aholic
Berichten:4097
Lid geworden op:vr 12 jan 2007 12:55
Contacteer:

Re: 27-8 Mijn zomer ''Sunset Beach''

Bericht door MB » do 27 aug 2009 16:54

:shock: :shock: Wow wow wat ongelooflijk knap, creatief en schitterend gemaakt,
ben diep onder de indruk :(L) :(L) :(L) :applaus:
en proficiat met de derde prijs :banaan: :applaus:
~Groetjes Margriet~

Gebruikersavatar
kralenroosje
Bead Designer
Berichten:837
Lid geworden op:ma 22 sep 2008 13:01
Contacteer:

Re: 27-8 Mijn zomer ''Sunset Beach''

Bericht door kralenroosje » do 27 aug 2009 16:57

ik had hem al gezien :D hij is prachtig wat een kunstwerk :applaus:

Gebruikersavatar
Maddy
Bead Producer
Berichten:1137
Lid geworden op:vr 22 sep 2006 14:39
Locatie:Baarn
Contacteer:

Re: 27-8 Mijn zomer ''Sunset Beach''

Bericht door Maddy » do 27 aug 2009 16:59

Dit is valt dus weer gewoon onder de benaming Kunst met een absoluut WAUW-gehalte!! :applaus: :applaus:
Zwaar onder de indruk hoe jij steeds weer datgene wat je in je hoofd hebt weet om te zetten naar een prachtig en bijzonder sieraad!
Kan niet anders dan bewondering hebben!
************************************
Afbeelding Groetjes, Maddy

Gebruikersavatar
Kralenannie
Bead Designer
Berichten:843
Lid geworden op:ma 29 jan 2007 18:21
Locatie:Hardenberg

Re: 27-8 Mijn zomer ''Sunset Beach''

Bericht door Kralenannie » do 27 aug 2009 17:10

Wow... deze is echt supermooi / te wauwie / gaaf :(L) :(L) :(L)
Groetjes, Anita

ellybudding
Bead Hysteric
Berichten:3136
Lid geworden op:wo 29 okt 2008 14:14
Contacteer:

Re: 27-8 Mijn zomer ''Sunset Beach''

Bericht door ellybudding » do 27 aug 2009 18:08

Hij is werkelijk fantastisch geworden, ik had al een klein stukje werk gezien hiervan. Neem mijn petje voor je af hoor!!!! Knap stukkie werk heb je geleverd!

groetjes
Elly

Gebruikersavatar
kralenliesje
Bead Professional
Berichten:1503
Lid geworden op:zo 08 mar 2009 21:16
Contacteer:

Re: 27-8 Mijn zomer ''Sunset Beach''

Bericht door kralenliesje » do 27 aug 2009 19:12

Ik zeg het gewoon nog een keer: Hij is super geweldig fantastisch prachtig! Een beauty!!!!!

De Sierkip
Bead Chatter
Berichten:3860
Lid geworden op:ma 01 sep 2008 14:08

Re: 27-8 Mijn zomer ''Sunset Beach''

Bericht door De Sierkip » do 27 aug 2009 19:34

:shock: :(L) :(L) :(L) Alles is al gezegd, ben het met de vorige spreeksters helemaal eens!!
Prachtig en heeeeeeel knap gemaakt!!! En weer precies zoals je het in je hoofd had, knap hoor!!

Rooos
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:vr 03 aug 2007 17:31
Locatie:(zuidoost) Friesland
Contacteer:

Re: 27-8 Mijn zomer ''Sunset Beach''

Bericht door Rooos » do 27 aug 2009 20:13

Ik wist gelijk dat ie van jouw hand moest zijn.. hij is super Sandra!

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: 27-8 Mijn zomer ''Sunset Beach''

Bericht door sanegdokter » do 27 aug 2009 20:24

Ohhh wauw zeg! :shock: Ben er helemaal stil van...! :oops: Wat een toffe reacties zeg!!! :D Had ik eerlijk gezegd helemaal niet zo verwacht! Maar suuuuuper! Bedankt allemaal! [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]

@ Sandra; draagbaar, nee voor mij niet, misschien voor iemand anders? :D Ik moet eerlijk bekennen dat ik het puur voor de uitdaging maak, ik vindt het leuk af en toe het randje op te zoeken, draagbaar of niet... Kunstig iig! Ik heb hem wel gepast en hij stond eigenlijk best wel heel erg leuk! Ligt er aan wat je aan hebt. Ik zou er zelf niet zo mee lopen hoor! :shock: Het past niet echt bij mij... :oops: maar het maken is superrrrrrleuk!

@ Bea; Tuuuuurlijk slaap ik! :D Maar eerlijk gezegd lig ik vaak op bed en dan slaat mn hoofd soms op hol van alle inspiratie en dingen die ik nog wil maken.... :twisted: :lol: Nu helemaal nu ik aan het edelsmeden ben, zoveel inspiratie wat ik nog allemaal wil! Gelukkig ben ik thuismama en heb ik alle tijd van de wereld om te hobbyen en ik vindt de kleine kraaltjes en edelsmeden momenteel echt het einde! Ik zeg wel eens; Ik ben Sandra en mijn hobbys zijn hobby's! :lol: :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
Moon
Bead Dreamer
Berichten:725
Lid geworden op:ma 09 okt 2006 08:59
Locatie:Almere

Re: 27-8 Mijn zomer ''Sunset Beach''

Bericht door Moon » do 27 aug 2009 20:28

Ik vind 'm prachtig Sannie! :applaus:
Groetjes van Monica

Gebruikersavatar
Dorret
Bead Dreamer
Berichten:696
Lid geworden op:zo 15 mar 2009 13:58
Locatie:Oldemarkt

Re: 27-8 Mijn zomer ''Sunset Beach''

Bericht door Dorret » do 27 aug 2009 21:39

Tja en wat moet ik nog aan toevoegen...............
:perfect: chearleader zon1
Groetjes Dorret

Gesloten