zoektocht schotjes

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gesloten
Gebruikersavatar
meja
Bead Starter
Berichten:59
Lid geworden op:za 05 apr 2008 19:58
zoektocht schotjes

Bericht door meja » ma 24 aug 2009 14:42

Hoi Dames,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met een zoektocht.

Bij iedere bouwmarkt verkoopt men de sorteer kast voor kleine artikelen(je weet wel, zo'n kastje met van die plastic lades waarin je o.a. kralen in kan sorteren)

Nu ben ik op zoek naar die plastic schotjes waarmee je zo'n lade in meerdere vakjes kan verdelen.

Ik ben bij alle Gamma's, Karwei's en Praxissen (inclusief een megastore) hier in de buurt langs geweest maar niemand heeft deze schotjes, terwijl ze allemaal wel de kastjes hebben. :-((

Nu kan ik ze wel zelf gaan maken van plexiglas of hout, maar ik wil gewoon de originele (soort van principe kwestie)

Wie kan me helpen aan deze schotjes te komen

Gebruikersavatar
Kralenannie
Bead Designer
Berichten:843
Lid geworden op:ma 29 jan 2007 18:21
Locatie:Hardenberg

Re: zoektocht schotjes

Bericht door Kralenannie » ma 24 aug 2009 14:53

In de laatste folder van de Blokker stonden voor € 1,00 ook plastic verdeelschotjes, maar ik weet niet of je daar wat mee kan :wink:
Groetjes, Anita

Gebruikersavatar
meja
Bead Starter
Berichten:59
Lid geworden op:za 05 apr 2008 19:58

Re: zoektocht schotjes

Bericht door meja » ma 24 aug 2009 17:06

Ik heb ook de bakken van de blokker. Helaas passen die schotjes niet in de kasten

Weet iemand anders nog iets??

MarjaH
Bead Believer
Berichten:278
Lid geworden op:vr 12 jan 2007 08:35
Locatie:Zeist

Re: zoektocht schotjes

Bericht door MarjaH » ma 24 aug 2009 20:17

Ik heb ze zelf gemaakt van een paar lamineerbladen op elkaar gelamineerd en dan gesneden. Nog steeds niet ideaal maar blijft redelijk zitten.

Marja

Gebruikersavatar
sanny
Bead Professional
Berichten:1667
Lid geworden op:di 17 mei 2005 21:07
Contacteer:

Re: zoektocht schotjes

Bericht door sanny » ma 24 aug 2009 21:53

Welk merk kastje heb je? Misschien kun je er een paar van mij overnemen. Ik heb toen ik mijn ladenkastjes kocht direct schotjes erbij gekocht.
groetjes Sannie.

Gebruikersavatar
Lysanne
Bead Discoverer
Berichten:34
Lid geworden op:vr 19 dec 2008 13:40
Locatie:Friesland
Contacteer:

Re: zoektocht schotjes

Bericht door Lysanne » vr 18 dec 2009 14:23

stom he, ik heb dus ook zo'n kastje met 40 laden, maar er zaten maar 5 schotjes bij voor het hele kastje. (In elke lade kunnen 3 schotjes). Ik ben ook erg lang naar op zoek geweest naar schotjes, maar ben maar gestopt met zoeken, want kon ze uiteindelijk nergens vinden.

claudy
Bead Dreamer
Berichten:625
Lid geworden op:wo 30 sep 2009 17:13
Locatie:Leusden
Contacteer:

Re: zoektocht schotjes

Bericht door claudy » vr 18 dec 2009 16:44

Ikea heeft ook van die bakken met losse schotjes, misschien dat zij ze los verkopen?
Carpe Diem, haal er uit wat er in zit!

Willemieke R
Bead Starter
Berichten:60
Lid geworden op:za 05 dec 2009 17:37
Locatie:ergens bij Waalwijk

Re: zoektocht schotjes

Bericht door Willemieke R » za 23 jan 2010 17:09

ik heb ze gekocht bij de hornbach.

Rooos
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:vr 03 aug 2007 17:31
Locatie:(zuidoost) Friesland
Contacteer:

Re: zoektocht schotjes

Bericht door Rooos » ma 25 jan 2010 07:02

Misschien gewoon een mailtje sturen naar de fabrikant? Met uitleg wat je probleem is en dat je al stad en land afgezocht hebt naar losse schotjes. Fabrikanten zijn over het algemeen heel gul in het gewoon opsturen van dingen, als je maar een goed verhaal hebt.

Gebruikersavatar
Lysanne
Bead Discoverer
Berichten:34
Lid geworden op:vr 19 dec 2008 13:40
Locatie:Friesland
Contacteer:

Re: zoektocht schotjes

Bericht door Lysanne » vr 29 jan 2010 15:46

Rooos schreef:Misschien gewoon een mailtje sturen naar de fabrikant? Met uitleg wat je probleem is en dat je al stad en land afgezocht hebt naar losse schotjes. Fabrikanten zijn over het algemeen heel gul in het gewoon opsturen van dingen, als je maar een goed verhaal hebt.
Denk dat ik inderdaad de fabrikant dan maar eens een mailtje ga sturen;-) haha wie weet sturen ze er inderdaad een paar;-)

ezwb
Bead Anonymous
Berichten:1
Lid geworden op:wo 10 mar 2010 21:15

Re: zoektocht schotjes

Bericht door ezwb » wo 10 mar 2010 21:25

Dag Meja,

Ben je inmiddels geslaagd met je schotjes, en zo ja waar kon je ze krijgen?
Ik zit met precies hetzelfde probleem!
Bij de firma Overtoom kun je wel diverse soorten schotjes voor Raaco ladenkastjes kopen, maar ik heb geen Raaco kastjes, en die schotjes passen daar niet in. Als jij wel Raaco hebt kijk dan op
http://www.overtoom.nl/raaco-tussenscho ... 20038.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ze hebben diverse maten.
Plexiglas laat zich zo moeilijkbewerken, anders ging ik ze wel zelf zagen, snijden of knippen.
Vr.gr.
Eric

Ris
Bead Starter
Berichten:63
Lid geworden op:do 03 sep 2009 20:35

Re: zoektocht schotjes

Bericht door Ris » wo 10 mar 2010 21:35

Ik heb gekocht bij Ikea. Minder handig als je zoveel kralen sorten heb. Wel handig voor kralen met aantal hoeveelheid.

rikki777
Bead Interested
Berichten:144
Lid geworden op:di 15 dec 2009 20:56

Re: zoektocht schotjes

Bericht door rikki777 » wo 10 mar 2010 23:23

ik denk dat je dat bij http://www.huis-en-comfort.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
ook zult vinden

Gesloten