Eindelijk onze website

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Jacqui
Bead Reader
Contacteer:
Eindelijk onze website

Bericht door Jacqui » za 05 jun 2004 09:17

Eindelijk hebben wij een website !
Het is nog niet helemaal klaar , er moet hier en daar nog wat aangepast worden .

http://www.jacquidesign.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Groetjes Jacqui

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » za 05 jun 2004 09:29

netjes ik had je ketting in het tijdschrift zien staan... grappig zeg!
1 puntje kritiek: Als je het scherm niet op maximaal hebt staan kun je amper iets lezen de paarse balk valt dan over de roze heen.. das jammer.

Dorith
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Dorith » za 05 jun 2004 09:39

mooi hoor! :)

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » za 05 jun 2004 10:17

Ziet er al goed uit hoor!
Ik had idd ook dat ik mijn favorietenbalk (die bijna altijd open staat) dicht moest doen anders kon ik de tekst niet helemaal op mijn scherm zien...
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

bibi
Bead Believer

Bericht door bibi » za 05 jun 2004 11:07

ziet er goed uit. Klopt het dat ik je kettingen nog niet kan bekijken? Of kijk ik niet goed?
Groetjes Bibi

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » za 05 jun 2004 11:24

bibi schreef:ziet er goed uit. Klopt het dat ik je kettingen nog niet kan bekijken? Of kijk ik niet goed?
ik heb ze ook niet gezien!

Jacqui
Bead Reader
Contacteer:

inderdaad nog niet af

Bericht door Jacqui » za 05 jun 2004 11:54

We zijn nog bezig en inderdaad het is zeer storend dat het beeld zich niet aanpast aan de het scherm maar daar werken we nog aan. Er wordt ook aan de tekst nog wat veranderd en toegevoegd.
Als het goed is zie je inderdaad ook alleen details van onze sieraden.
Het is ook bedoeld als informatieve site en niet als webshop.
bedankt dat jullie zo meedenken!

Groetjes Jacqui

moshi-moshi
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door moshi-moshi » za 05 jun 2004 12:05

Opzich ziet het er netjes uit. Voor een homepage is het dan ook lang niet slecht. Maar het is een professionele site (en wanneer je zelfs je eigen merkjes hebt lijkt me dat tenminste de bedoeling). Ik vind ik het jammer dat een website toch vaak een sluitpost is.
zo zijn er een aantal technische puntjes die niet helemaal goed voor mekaar zijn. De plaatjes zijn bijv. erg groot (600kb is erg groot), dat is onhandig voor de bezoekers (zeker wanneer die nog inbelt) en voor jezelf. Omdat je nodeloos veel dataverkeer genereert en dat kan je geld gaan kosten wanneer je site veel bezoekers zou gaan trekken. Ook is de website bijna niet te gebruiken wanneer je een kleiner scherm hebt (of wanneer je je grote scherm op een lagere resolutie hebt staan). Wanneer je je op een groter publiek richt en klantvriendelijk wil zijn is het toch nog steeds het beste om daar een beetje rekening mee te houden.
Verder is de layout best smaakvol, maar toch een beetje saai. Zo sprankelend, fris en kleurrijk als de sieraden zijn, zo bijna saai en onpersoonlijk is de layout. Dat vind ik erg jammer. Met de sieraden zet je een duidelijke handtekening en een website moet dat juist naar voren brengen en ondersteunen. Het is tenslotte toch een soort etalage en visitekaartje.

Jacqui
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Jacqui » za 05 jun 2004 12:20

Je hebt gelijk over die technische kant van de website en we zijn daar ook mee bezig. Wat betreft het uiterlijk van de site ,wat jij saai vindt vinden wij strak . Heel veel sites vinden wij veel te druk en daardoor juist chaotisch en een chaotische site komt al helemaal onproffesioneel over.
Daarbij is onze site alleen een aanvulling op onze werkzaamheden.

Groetjes Jacqui

moshi-moshi
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door moshi-moshi » za 05 jun 2004 13:21

Smaken verschillen inderdaad, maar een goed strak ontwerp is ook niet saai ;)
Wanneer ik sites ontwerp en bouw, kies ik ook meestal iets straks. Less is vaak more en het focuspunt hoort tenslotte op het onderwerp te liggen! :)

Maar als straks de technische details in orde zijn is het ongewtijfeld een hele werkbare site.
Veel succes, het is altijd heel hectisch wanneer een site officieel online gaat. Maar ook heel leuk! :)

char
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door char » za 05 jun 2004 20:53

Ik vind de strakke indeling mooi. Ook mooie foto's.
Helaas is de site errug langzaam. Ik heb zelf ADSL en kan amper het geduld opbrengen. Ik denk dat er hierdoor veel mensen zullen afhaken.

Wat is verder het doel van de site ? Als je wil verkopen (maakt niet uit of dit via internetshop is of winkel), dan lijkt mij dat je het wat aantrekkelijk moet maken met voorbeelden.

Succes verder
Suzanne

Madelief
Bead Chatter

Bericht door Madelief » za 05 jun 2004 20:58

Mooie site, echt professioneel! En ik had geen problemen met traagheid of overlappingen of wat dan ook... Wel razend benieuwd gemaakt door de 'stukjes' van de juwelen, ik denk niet dat 't slecht is zo hoor! Dat maakt mensen nieuwsgierig naar meer en zo ga je mss meer interesse krijgen!

Magic-Woman
Bead Dreamer

Bericht door Magic-Woman » zo 06 jun 2004 00:11

mooi hoor!! ziet er goed uit
-=Liefs Wendy=-

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » zo 06 jun 2004 00:15

Nou de opzet is goed, maar je bent iets te vroeg met showen! Ik zocht ook naar de sieraden! ;)
En een klein puntje: de foto's op elke pagina zijn idd erg groot maar ik vind de animatie met het kleiner wordende vierkantje over het plaatje vrij snel irriteren. Dat zou ik hooguit bij de hoofdpagina doen ofzo, ik zag er ook geen meerwaarde van (meer foto of duidelijkheid), dan wordt het zo "technisch snufje om het snufje".
Kralen make the world go round!

Gesloten