mijn opruim oplossing

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gesloten
Parki
Bead Interested
Berichten:123
Lid geworden op:za 11 jul 2009 19:28
mijn opruim oplossing

Bericht door Parki » di 11 aug 2009 09:06

Met het opruimen van spullen die niet meegaan/kunnen bij de a.s. verhuizing is ook een voorraad Lego (zet ik af en toe wat van op marktplaats). Die Lego zit voor een deel in een kastje van Lego waar 4 laden in zitten. Eerst drong het niet tot me door en was ik al een advertentie aan het maken. De advertentie stond goed en wel op marktplaats, toe ik dacht "dat is dom, die laden zijn perfect voor de kralen". Dus advertentie weggehaald, Lego omgekiept in zakjes . . en heerlijk kralen zitten sorteren, prachtig.


Helaas heeft mijn foto apparaat kuren, dus ik kan wel oude foto's laten zien van de Lego versie, maar niet van de kralenversie.


Ook heb ik een stuk grof tuinafscheidingsgaas gehaald, dat geplastificeerde. Ongeveer 1 meter bij 1 meter. Opgehangen boven het ladekastje en van haken en wat knijpers voorzien. Daar ga ik oorbellen, kettingen enz mee ophangen op dat "rek".

Ik heb 3 kastjes, de grootste hou ik zelf. De 2 anderen ( de witte kastjes voor 4 laden) zet ik straks op marktplaats evenals 6
PICT0297klein.jpg
PICT0297klein.jpg (31.84KiB)2342 keer bekeken
rode laden (zoek in Lego op kastjes).

Gebruikersavatar
Lindje
Bead Believer
Berichten:255
Lid geworden op:wo 11 okt 2006 07:42
Locatie:Bocholtz
Contacteer:

Re: mijn opruim oplossing

Bericht door Lindje » di 11 aug 2009 09:48

Hartstikke goed idee! Heb je meteen een overzichtelijke kralenverzameling.

Gesloten