Ik ben op zoek naar:
* Kralenmixen die niet zo 'standaard' zijn
* Leuke en originele bedels. Bijvoorbeeld ´matroschka bedels´
Ik ben op zoek naar een online winkel. Heeft iemand tips wat betreft een originele online winkel?
Ik zoek...
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
- The Princess Jewelry
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door The Princess Jewelry op di 19 mei 2009 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.

-
Kraaloogje
- Bead Discoverer
Re: Ik zoek...
Ik heb wel Matrushka's gezien bij Beadies in Amsterdam maar weet niet of je daar ook online kan bestellen, succes!
- Romana
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Je hebt ze wel bij meerdere winkels te koop, je kan eventueel een kijkje nemen bij sayila.
Misschien helpt het ook wel als je zoekt op google onder webwinkel matroesjka.
Misschien helpt het ook wel als je zoekt op google onder webwinkel matroesjka.
Liefs Romana
Hoi ik heb ze onlangs bij iemand gekocht die via Kapaz adverteert
Ze verstuurt ze een gedeelte van het jaar vanuit Spanje maar dat is bij mij prima gegaan
de link is; http://shop.kapaza.nl/susiesshop/" onclick="window.open(this.href);return false;
groeten Maaike
Ze verstuurt ze een gedeelte van het jaar vanuit Spanje maar dat is bij mij prima gegaan
de link is; http://shop.kapaza.nl/susiesshop/" onclick="window.open(this.href);return false;
groeten Maaike
-
Danielle25
- Bead Starter
Hallo! Al eens bij kralenstunter gekeken? Hebben ze geloof ik ook wel matroesjka bedels en nog een heel breed scala aan NOG meer bedels! Succes!