Waarom het me aanspreekt weet ik niet. Misschien omdat alle 3 zo goed bij elkaar passen?
sieradenset met fluoriet chips 28/04
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
Tinkywinky
- Bead Interested
Ik vind de hele set leuk Amie
Waarom het me aanspreekt weet ik niet. Misschien omdat alle 3 zo goed bij elkaar passen?
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Re: sieradenset met fluoriet chips 28/04
Ik vindt fluoriet ook echt prachtige kleurtjes hebben. Je hebt het mooi verwerkt hoor! 
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
erg mooi!! 
- kralenliesje
- Bead Professional
- Contacteer:
Ziet er echt mooi uit!