Benieuwd.....

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Gebruikersavatar
Cis
Bead Starter
Berichten:80
Lid geworden op:do 30 sep 2004 16:17
Benieuwd.....

Bericht door Cis » wo 01 okt 2008 10:59

Ik ben momenteel weer volop bezig met de planning voor de sieradenparty's voor Sint & Kerst. Er staan alweer 3 zaterdagen in november vol, waarschijnlijk 4 maar dat hoor ik van de week. Ik heb me dit jaar niet afwachtend opgesteld, maar gewoon deze maandag gemaild naar mensen die ooit eens hebben gezegd dat ze het wel leuk leken om een sieradenparty te geven.

Nou ben ik heel erg benieuwd hoe veel party's jullie allemaal doen in november & december. Ik vind dit ook een van de leukste topics in het forum. Ben altijd heel erg benieuwd hoe iedereen het doet tijdens sieradenparty's.

Groetjes Cis

Gebruikersavatar
Stormpie89
Bead Starter
Berichten:88
Lid geworden op:do 10 jul 2008 18:46
Contacteer:

Re: Benieuwd.....

Bericht door Stormpie89 » wo 01 okt 2008 14:50

Ik heb nog nooit sieradenparty''s gehouden, ben dan ook nog niet zo lang bezig. Maar eerlijk gezegd lijken me party's rond de kerst en sinterklaas een prima gelegenheid om sieraden te verkopen, vooral om dat het meeste dat ik maak kindersieraden zijn. Maar ja hoe kom ik aan adresjes? Tipss?

Gebruikersavatar
Cis
Bead Starter
Berichten:80
Lid geworden op:do 30 sep 2004 16:17

Re: Benieuwd.....

Bericht door Cis » wo 01 okt 2008 15:06

Dat ik begon deed ik de eerste party's bij mezelf, me schoonzus en bij een vriendin thuis. Van daaruit is het steeds meer gegroeid. Is ook belangrijk om op party een folder te geven over het zelf geven van een sieradenparty.

Als je op een club/vereniging zit is het ook handig om daar vaak over je sieraden te praten en dat je ook party's doet. Helpt ook!

Groetjes Cis

Gebruikersavatar
Lindje
Bead Believer
Berichten:255
Lid geworden op:wo 11 okt 2006 07:42
Locatie:Bocholtz
Contacteer:

Re: Benieuwd.....

Bericht door Lindje » di 21 okt 2008 17:06

Ik heb mijn eerste party gepland voor 14 november. De party is bij een collegaatje thuis. Ik vind het erg spannend. Wat voor praatje houd jij altijd aan het begin? Waar leg je alle sieraden op?

Gebruikersavatar
Cis
Bead Starter
Berichten:80
Lid geworden op:do 30 sep 2004 16:17

Re: Benieuwd.....

Bericht door Cis » wo 22 okt 2008 09:17

He Lindje,

Super goed! Ik ben heel benieuwd hoe het de 14e gaat worden!

Ik maak het praatje vaak niet zo heel lang, ook omdat de aandacht dan snel weg valt. Bijna iedereen wil vaak gelijk op de tafel afduiken, :lol: . Maar in mijn verhaal vertel ik wie ik ben, hoe lang ik al sieraden maak, dat alles gepast mag worden, dat het soms ook leuk is om eens iets om te doen wat je normaal niet zo snel om zou doen want dit kan weleens verrassend leuk staan en dat als ze vragen hebben dat ze dat tijdens het passen gewoon kunnen stellen bijvoorbeeld als ze iets in een andere kleur willen hebben o.i.d.

Op de tafel leg ik een zwart fluweelkleed neer en verder op de vensterbank/boekenkast/dressoir leg ik nog los wat dingen neer en een paar op een halsje. De armbanden heb ik op armbandrollen heen. Dit scheelt enorm veel ruimte dan dat ik alles los neer moet leggen. Maar je moet het wel zo om de rol heen doen dat het wel makkelijk te zien is.

Nou ik hoop dat je hier wat aan hebt voor de 14e... Enne laat je wel even weten hoe het gegaan is? Ik ben erg benieuwd!

Groetjes Cis

Gebruikersavatar
Lindje
Bead Believer
Berichten:255
Lid geworden op:wo 11 okt 2006 07:42
Locatie:Bocholtz
Contacteer:

Re: Benieuwd.....

Bericht door Lindje » do 23 okt 2008 07:53

Hier heb ik zeker wat aan. Zal wel flink nerveus zijn als het zover is. Ik laat wel weten hoe het gegaan is!

Gebruikersavatar
Cis
Bead Starter
Berichten:80
Lid geworden op:do 30 sep 2004 16:17

Re: Benieuwd.....

Bericht door Cis » vr 07 nov 2008 11:40

Nou ik sta al lekker vol met partys tot het eind van het jaar. Al zeg ik het zelf. Heb er enorm veel zin in! Dit zijn de party's:

zaterdag 8 november
zaterdag 22 november
maandag 24 november
zaterdag 29 november
zaterdag 13 december

Dus nu zaterdag de eerste Sint verkoop! Helemaal leuk.

Gebruikersavatar
Lindje
Bead Believer
Berichten:255
Lid geworden op:wo 11 okt 2006 07:42
Locatie:Bocholtz
Contacteer:

Re: Benieuwd.....

Bericht door Lindje » za 15 nov 2008 08:50

Nou, ik heb mijn eerste party gehad. Het was erg gezellig. Ik heb ook redelijk verkocht en er nog een paar opdrachten aan over gehouden. Ik was toch niet zo nerveus als ik gedacht had. Ik vind het echt voor herhaling vatbaar! Succes met je party's! Dat zijn er nog heel wat, zeg.

Groetjes Linda

Gebruikersavatar
Cis
Bead Starter
Berichten:80
Lid geworden op:do 30 sep 2004 16:17

Re: Benieuwd.....

Bericht door Cis » ma 17 nov 2008 14:09

Super Linda, dat het zo goed heeft uitgepakt! En ook nog een paar opdrachten aan over gehouden. Dat kan natuurlijk alleen maar een goed teken zijn!

Irene van der Maas
Bead Producer
Berichten:1166
Lid geworden op:wo 09 jul 2003 06:26
Locatie:Voorschoten
Contacteer:

Re: Benieuwd.....

Bericht door Irene van der Maas » ma 17 nov 2008 16:55

En nu op naar de volgende; je weet nu wat je zo'n beetje te wachten staat....
Irene van der Maas

Gebruikersavatar
Lindje
Bead Believer
Berichten:255
Lid geworden op:wo 11 okt 2006 07:42
Locatie:Bocholtz
Contacteer:

Re: Benieuwd.....

Bericht door Lindje » do 09 apr 2009 19:48

Ik heb vorig jaar mijn eerste party gehad, maar heb tot nu toe geen party meer gegeven. Aangezien ik inmiddels een hele voorraad sieraden heb liggen, lijkt het me een leuk en handig idee om nog eens een party te houden. De inschrijfkosten voor een marktstandje in de buurt zijn namelijk erg hoog helaas. Nu wilde ik die party eigenlijk bij mezelf houden en dan vrienden, bekenden, enz uitnodigen. Maar nu vraag ik me af of dat niet te opdringerig is. Of mensen zich dan niet verplicht voelen om iets te kopen. Hoe denken jullie hierover en wat zijn jullie ervaringen?

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Benieuwd.....

Bericht door Mar-JoYa » ma 13 apr 2009 08:22

Doen :thumb: Je kunt in de uitnodiging toch aangeven wat je intentie is, dus een gezellige avond met de mogelijkheid om je sieraden in het echt te bewonderen ;)
Iedereen heeft dan zelf de keuze :D
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

anne-sophie
Bead Anonymous
Berichten:2
Lid geworden op:za 20 mar 2010 09:30

Re: Benieuwd.....

Bericht door anne-sophie » za 20 mar 2010 09:38

Met wie doen jullie al deze partys dan???
met vrienden of ergens op een publieke plaats?
ik heb namelijk net een blog gemaakt, je moet maar eens kijken op http://www.annesophieds.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
wat vinden jullie er van?
ik wil in de nabije toekomst ook eens een party doen, maar weet niet goed hoe het in zijn werk gaat...
xxx

Gesloten