Complimentje voor Creadream.nl
En als het dan vastenavond (=carnaval in bergen op zoom) is, werkt de post niet op dinsdag. In veel bedrijven is er dan zondagsdienst... en dan krijg je het, ondanks Sandra's harde werken, een dagje later 

Groetjes Ellen.
- akseona
- Bead Believer
- Contacteer:
Re: Complimentje voor Creadream.nl
Ik heb ook al heel vaak bij Sandra besteld en de service is altijd uitstekend! Net zoals de kralen!
Groot compliment voor Sandra!!!

Groot compliment voor Sandra!!!

Groetjes, Anoeska
- Jeanette
- Bead Producer
- Contacteer:
ik bestel ook regelmatig via creadream en ben super tevreden over de service! Ik weet nog dat ik een keer bij de opmerkingen vroeg wanneer een bepaald product weer leverbaar was en ik opgebeld werd. Ze had nog een zakje liggen, of ze het bij zou voegen! Super!!!
Het is dat de centjes het niet toelaten want anders bestelde ik veeeel vaker
Het is dat de centjes het niet toelaten want anders bestelde ik veeeel vaker

Groetjes Jeanette
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Ik wil graag nog even Creadream complimenteren met zulke goede en supersnelleservice!
Ik ben er ook erg blij mee met de miyuki's in het assortiment van creadream! Kwam ik gistermiddag tot de ontdekking dat ik een miyukikleurtje te kort had, gister om half 5 besteld en vanochtend alweer in huis zodat ik mijn werkje weer lekker op kan pakken! Super bedankt Sandra en ga zo door! Toppie!!!!!!

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
En als er iets niet goed gaat, wordt dat goed en snel opgelost! 

Groetjes, Marjan
Daar ben ik het helemaal mee eensKikkertje schreef:En als er iets niet goed gaat, wordt dat goed en snel opgelost!

Groetjes Dorret
Nog een tevreden klant ,altijd snel met bezorgen en natuurlijk mooie materialen. 

-
- Bead Chatter
Hier nog 1!! Supersnel en wat ik ook erg goed vind is dat de kleuren zoals bijv. van die miyuki's in het echt net zo zijn als op de pc. Dat gebeurd niet overal!!
Groetjes, Simone
Groetjes, Simone
- Kaatje Kraal
- Bead Producer
- Contacteer:
Ik was ook zeker te spreken over mijn bestelling. Allemaal zoals ik had verwacht. En de tuin-bedeltjes zijn ook hartstikke leuk!
Groetjes van Karin alias Kaatje Kraal
Leuk om te lezen! Als ik iets bestel wil ik het ook graag zo snel mogelijk hebben, omdat je iets in je hoofd hebt zitten! Over een tijdje heb ik weer een markt, dan moet ik ook weer bestellen. Nu moet ik van mijzelf eerst bezig met wat ik heb!
Tot binnenkort dus maar! 

- Annemie
- Bead Brilliant
- Contacteer:
Nog een keer Sandra in het zonnetje zetten dan maar (het wordt saai
):
Voor mijn workshop op mijn werk had ik veel kunststof parels en facetjes bij Sandra besteld, het doosje was er de dag erna. Toen kwamen er nieuwe kleurtjes online en ik had graag nog de transparante kralen erbij gehad. Ik heb heel brutaal een mailtje gestuurd of ze die misschien zonder verzendkosten wilde opsturen.
De dag erna een envelop in de bus: met drie!! nieuwe kleurtjes. Zomaar voor niks, omdat mijn workshop voor het goede doel was.
Ik heb trouwens bijna 100 euro opgehaald op die avond.
Binnenkort komt het finale-bedrag van de hele school, ik ben erg benieuwd.
(Ik heb trouwens ook aan alle deelnemers kaartje van creadream en kralen.com uitgedeeld. Als je binnenkort veel bestelling krijgt uit Eindhoven, dan weet je het... )

Voor mijn workshop op mijn werk had ik veel kunststof parels en facetjes bij Sandra besteld, het doosje was er de dag erna. Toen kwamen er nieuwe kleurtjes online en ik had graag nog de transparante kralen erbij gehad. Ik heb heel brutaal een mailtje gestuurd of ze die misschien zonder verzendkosten wilde opsturen.

De dag erna een envelop in de bus: met drie!! nieuwe kleurtjes. Zomaar voor niks, omdat mijn workshop voor het goede doel was.
Ik heb trouwens bijna 100 euro opgehaald op die avond.

(Ik heb trouwens ook aan alle deelnemers kaartje van creadream en kralen.com uitgedeeld. Als je binnenkort veel bestelling krijgt uit Eindhoven, dan weet je het... )
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Haha!
Ik heb geloof ik wel weer wat los gemaakt! Nou met zoveel tevreden klanten dan doe je het echt hartstikke goed denk ik! Top! 

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie