Eigen kraam op fancy fair

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:
Eigen kraam op fancy fair

Bericht door Kikkertje » ma 06 apr 2009 10:35

Afgelopen vrijdag was op de school van mijn dochter een fancy fair. Je kon daar een kraam huren voor je eigen crea's en dat heb ik dus ook gedaan.

Ik had zoiets nog nooit gedaan en wist helemaal niet wat ik ervan kon verwachten. Maar gelukkig liep het vrij goed. Ik heb 5 kinderkettingen verkocht, een setje van ketting en armband, een paar kinderarmbandjes en oorbellen, een damessleutelhanger en een zeepketting!
Na afrek van 'kraamhuur' en materiaalkosten hield ik nog een leuk bedrag over! :D

Wel waren er heel veel mensen die het allemaal prachtig vonden, maar veel te duur. Ik had ook wel wat goedkopere dingetjes gemaakt, maar daar keken ze niet naar. Ze keken naar het mooiere (en duurdere) spul en wilden dat dan voor een koopje. Ja, zo werkt dat niet.

Ik had zelf geen fototoestel meegenomen, maar mijn buurvrouw die allerlei kaarten, schilderijtjes en beeldige rompertjes verkocht wel, en die heeft een foto van mijn stand gemaakt.

Afbeelding

Helemaal rechts had ik wat dameskettingen liggen (maar daar werd helemaal niet naar gekeken :( ), op het hoge deel in het midden lagen de zeepkettingen en voor de rest kindersieraden met natuurlijk heel veel Hello Kitty's.
Groetjes, Marjan

Gebruikersavatar
sam
Bead Fanatic
Berichten:1925
Lid geworden op:za 24 sep 2005 18:45
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: Eigen kraam op fancy fair

Bericht door sam » ma 06 apr 2009 10:44

Leuheuk!!! En ik heb het kraampje ook in het echie gezien :applaus:
Was erg leuk. En fijn dat je zo goed verkocht hebt!

Gebruikersavatar
Biebeltsje
Bead Designer
Berichten:957
Lid geworden op:ma 27 okt 2008 15:17
Locatie:Harlingen
Contacteer:

Re: Eigen kraam op fancy fair

Bericht door Biebeltsje » ma 06 apr 2009 10:49

Super leuk zeg!! Fijn dat het zo goed is verlopen :D

Jammer dat ze sommige dingen te duur vonden, maar ja meestal zie je dat toch wel op zulke fancy fairs dat ze voor dubbeltje op eerste rang willen hebben ;-)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: Eigen kraam op fancy fair

Bericht door Kikkertje » ma 06 apr 2009 10:57

Ik hoor net dat er gisteren op de braderie bij de marathon van Rotterdam ook nog eens 5 kinderkettingen en een armbandje verkocht zijn! :banaan:
Groetjes, Marjan

Gebruikersavatar
Biebeltsje
Bead Designer
Berichten:957
Lid geworden op:ma 27 okt 2008 15:17
Locatie:Harlingen
Contacteer:

Re: Eigen kraam op fancy fair

Bericht door Biebeltsje » ma 06 apr 2009 11:14

:applaus: :banaan: :mrgreen: [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]
Afbeelding

Gebruikersavatar
x-babs-x
Bead Believer
Berichten:209
Lid geworden op:ma 05 jan 2009 20:26
Locatie:zuidlimburg
Contacteer:

Re: Eigen kraam op fancy fair

Bericht door x-babs-x » ma 06 apr 2009 12:06

Leuk ! Je kraampje ziet er mooi gevuld uit !!!

Ik heb vorig weekend op een rommelmarkt gestaan, maar daar werd er niet eens naar gekeken. Heb alleen wat speelgoed verkocht, had de kraam er nèt uit :(

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Re: Eigen kraam op fancy fair

Bericht door Ellen » ma 06 apr 2009 13:32

Wat een mooie opstelling, en toch fijn dat je iig wat verkocht hebt. :D :D
Misschien hou je er achteraf nog wel wat nieuwe klantjes aan over, je weet maar nooit :!:
Groetjes Ellen.

Gebruikersavatar
Amie
Bead Producer
Berichten:1240
Lid geworden op:di 03 feb 2009 13:33
Locatie:Lent
Contacteer:

Re: Eigen kraam op fancy fair

Bericht door Amie » ma 06 apr 2009 13:40

Hele mooie opstelling en fijn dat het goed liep.
Groetjes Amie

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: Eigen kraam op fancy fair

Bericht door Algante » ma 06 apr 2009 16:11

Hartstikke leuk! 't Is toch heerlijk dat je verkocht hebt?! Ik weet dat van 'op een koopje azen', van de rommelmarkten en de vrijmarkt met Koninginnedag. Je publiek had iig een goed oog voor kwaliteit :) En ook mooi dat het op de school van je dochter was, weten ze je te vinden als ze alsnog iets moois willen kopen :wink:
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

De Sierkip
Bead Chatter
Berichten:3860
Lid geworden op:ma 01 sep 2008 14:08

Re: Eigen kraam op fancy fair

Bericht door De Sierkip » ma 06 apr 2009 16:15

Gefeliciteerd met je goede verkoop!! :banaan: En mooie volle kraam, hoor!! Op naar de volgende???

Groetjes, Simone

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: Eigen kraam op fancy fair

Bericht door Kikkertje » ma 06 apr 2009 16:32

Op naar de volgende? Hier liggen dit soort marktjes niet voor het oprapen. Ja, wel wat van die rommelmarkten, maar daar heb ik al heel vaak van gehoord dat daar meestal weinig verkocht wordt. Wat x-babs-x ook zegt.

En over de opstelling: een kast met kleutermateriaal met daarvoor 3 kleutertafeltjes naast elkaar met hierop van die zwarte en grijze veloursstof, je weet wel, van die zwarte pieten kleren. Zo kom je al een heel eind!

Er zijn iig ook wel een hoop foldertjes voor kinderfeestje meegenomen, dus ik hoop dat daar nog wat uit komt!
Groetjes, Marjan

Gesloten