eerste workshop gegeven!

Deel hier je ervaringen en tips over het geven van workshops.
Gesloten
Gebruikersavatar
Jeanette
Bead Producer
Berichten:1041
Lid geworden op:vr 17 okt 2008 11:53
Locatie:Nijmegen
Contacteer:
eerste workshop gegeven!

Bericht door Jeanette » zo 08 mar 2009 20:31

Vanmorgen heb ik mijn eerste workshop gegeven! Het was via mijn werk, ik begeleid kinderen met autisme en wij hebben ook weekendgroepen (logeerweekenden). Er is bij ons ook een meidengroep en die leek mij uitermate geschikt om eens mee te fröbelen!
Het was ook echt super! Ik had van tevoren 2 soorten ketting en armbanden meegenomen en een werkbeschrijving ervoor gemaakt. Die meiden maakten er echt helemaal hun eigen ding van, eigen kleuren gekozen, van enorm kleurrijk tot sjiek en alles ertussen! Omdat in de meeste gevallen de motoriek niet helemaal goed is heb ik wel veel geholpen met knijpkraaltjes en kalotjes, maar voor de rest hebben ze nu allemaal een eigen gemaakte ketting of armband! (zelfs de mannelijke leider heeft een ketting zitten kettelen voor zijn vriendin van wel 30 kettelstiften!)
Waarschijnlijk mag ik dit vaker gaan doen en daar ben ik heel blij om!
Deze week komen de foto's, ik weet niet of er foto's zijn die ik kan laten zien (geen gezichten ivm privacy) maar als ze ertussen zitten voeg ik ze nog bij!
Groetjes Jeanette

ellybudding
Bead Hysteric
Berichten:3136
Lid geworden op:wo 29 okt 2008 14:14
Contacteer:

Re: eerste workshop gegeven!

Bericht door ellybudding » zo 08 mar 2009 20:39

Hoi Jeanette,

Wat leuk en bijzonder dat je deze workshop heb gedaan. Het ligt mij aan het hart dit soort kinderen (mijn zoon heeft nl. PDD-NOS). Vind het daarom bijzonder om je verhaal te lezen. Misschien is de combi van het zelf in dit werk zitten en leuk kunnen fröbelen wel de juiste combi om de kinderen toch de rust en de ruimte te gunnen en weten hoe je met ze om moet gaan. Ik zou zeggen vooral vaker doen dus! Blije gezichten zijn altijd leuk!

Groetjes
Elly

Gebruikersavatar
Sylvi@
Bead Intelligent
Berichten:1479
Lid geworden op:wo 09 jul 2008 15:20
Locatie:Friesland
Contacteer:

Re: eerste workshop gegeven!

Bericht door Sylvi@ » zo 08 mar 2009 21:13

Leuk zeg! Wat zullen ze genoten hebben! En apetrots zijn ze natuurlijk!
Super dat je dat gedaan hebt :applaus: :applaus:

@ Elly off topic: Ook mijn oudste heeft PDD-NOS
Groetjes Sylvia :byebye

Gebruikersavatar
Biebeltsje
Bead Designer
Berichten:957
Lid geworden op:ma 27 okt 2008 15:17
Locatie:Harlingen
Contacteer:

Re: eerste workshop gegeven!

Bericht door Biebeltsje » zo 08 mar 2009 21:20

Wat super van je en geweldig dat het zo goed is gegaan!

Ik hoop voor jou (en natuurlijk de kinderen) dat het vaker mag :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Vita
Bead Intelligent
Berichten:1279
Lid geworden op:di 27 feb 2007 11:05
Locatie:Gouda
Contacteer:

Re: eerste workshop gegeven!

Bericht door Vita » ma 09 mar 2009 16:07

Jeetje dat klinkt goed zeg! :D Fijn dat het zo'n geslaagde workshop is geworden. En eh...bravo voor de mannelijke begeleider :applaus: Ik zie mijn vent nog niet zo snel een kettinkje voor me kettelen :mrgreen:

De Sierkip
Bead Chatter
Berichten:3860
Lid geworden op:ma 01 sep 2008 14:08

Re: eerste workshop gegeven!

Bericht door De Sierkip » ma 09 mar 2009 17:25

Wat ontzettend leuk!! :applaus: Ten eerste dat het zo geslaagd was, maar ook dat je dit waarschijnlijk vaker mag doen. Wat zullen ze trost en blij zijn met hun eigen gemaakte sieraad!! :banaan:
En het lijkt me dat je dat een super goed gevoel moet geven, dat je hieraan bij gedragen hebt!!
En die mannelijk leider, haha, echt leuk!! Ben benieuwd wat zijn vriendin ervan vond! :wink:

Groetjes, Simone

Gesloten