Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Dit is mijn favoriete ketting: Houten kralen, delfts blauw glas/porselein en metalen kralen!
Ik heb em al voor een heleboel vriendinnen gemaakt! Hopelijk zijn jullie net zo enthousiast!
Hele leuke ketting
Grappig wat een verschillende achtergrond (of belichting?) kunnen doen met een ketting. Het lijken op het 1e gezicht 2 verschillende kettingen
Ik vind 'm prachtig, die combinatie van kralen en kleuren. Ik hou sowieso van delftsblauw. Moet ik nu zelf ook maar eens iets mee maken. Het lijken inderdaad verschillende sieraden! Op de linkse foto vind ik de kleuren het beste uitkomen.
Erg mooi!! De combinatie van hout met delfts blauw is prachtig!! Heb voor mezelf eens een armband in delfts blauw gemaakt, met kristalglaskralen, blauwe parels en metaal, maar dat doet wat koud aan. De houten kralen maken van je ketting een warm geheel!!