De sieradenbeurs

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
Ilona87
Bead Anonymous
De sieradenbeurs

Bericht door Ilona87 » vr 16 jan 2009 13:02

Is het zinvol om met eigen gemaakte sieraden op de sieradenbeurs te gaan staan? Of is deze beurs juist meer voor de sieradenmaaksters zelf om kralen te kopen ed?
Ik zit namelijk te overwegen om op die beurs te gaan staan binnenkort, alleen heeft het alleen zin als het een beetje lucratief is.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Kikkertje
Bead Hysteric
Contacteer:

Re: De sieradenbeurs

Bericht door Kikkertje » vr 16 jan 2009 13:41

Ik zou het niet doen. Er worden vooral kralen verkocht, dus mensen komen daar naar kijken. En zeker bij de kleinere kraampjes met zelfgemaakte sieraden wordt niet veel gekeken. Ik denk dat je de kosten er niet uit krijgt.
Groetjes, Marjan

Hilde
Bead Intelligent

Re: De sieradenbeurs

Bericht door Hilde » vr 16 jan 2009 14:32

Als ik zelf naar een sieradenmarkt ga en ik kom een kraampje tegen met zelfgemaakte kettingen dan kijk ik altijd wel even. Maar dat is meer om inspiratie op te doen dan om iets te kopen.

Maar aan de andere kant kan ik me goed voorstellen dat er ook mensen naar zo'n beusr komen juist om sieraden te kopen.
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Gesloten