Kreadoe?

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Miss B
Bead Brilliant
Berichten:2557
Lid geworden op:wo 13 okt 2004 16:19
Locatie:Friesland
Contacteer:
Re: Kreadoe?

Bericht door Miss B » di 11 nov 2008 20:56

Wij zijn vrijdag geweest en het was echt superleuk!!! Het was heel erg druk en er waren zoveel mooie spullen! Ik heb stempels, papier en lintjes voor scrapkaarten gekocht, maar niet één kraal! :( Ik wilde graag echt zilveren kralen, maar die kon ik niet vinden. We hebben wel even gekeken bij iemand die glaskralen maakt, dat was ook heel leuk. En we hebben ook nog een workshop gedaan met stickers en Gelly Roll pennen. :D
Wij hadden trouwens ook niet genoeg aan één dag, we hebben een heel stuk gemist :lol:
Kralenkip....

Gebruikersavatar
JeweLilly
Bead Interested
Berichten:194
Lid geworden op:do 06 okt 2005 00:19
Locatie:Goeree Overflakkee
Contacteer:

Re: Kreadoe?

Bericht door JeweLilly » do 13 nov 2008 23:20

Ik ben een donderdag geweest..
M'n eerste aankoop waren kralen :P Kreeg er wel pijn in m'n rug van om ze zo een voor een uit te zoeken. De marktkramen zijn natuurlijk niet echt heel erg hoog en als je dan iets wil bekijken wat achteraan ligt dan sta je heel de tijd krom.
Ik wist ook niet waar ik moest beginnen met uitzoeken, zoveel en best druk aan zo'n kraam. Maar uiteindelijk toch gelukt, ik moest wel verder anders had ik dalijk geen tijd meer om de rest van de hallen door te lopen.. (Was al een half uurtje bezig ofzo en m'n vriendin stond maar te wachten, en dat duurt lang als je moet wachten)
Verder bij een ander kralen kraampje nog een zakje kralen gekocht en bij de mozaiek kraampjes hebben we de rest van de tijd ongeveer doorgebracht.
Mozaieken is onze nieuwe hobby en we keken onze ogen uit verbaasd2
Ik had bij eentje voor iets van 8 euro gekocht, kreeg ik 2 a 3 euro korting zei die vrouw, ikke betalen met 20 euro, zag ik later dat ik iets van 17 of 18 euro terug had gehad... Tja, dat was mooi meegenomen.. :roll:
En bij een andere mozaiek kraam waar we het langste waren blijven hangen en zelfs aan de andere kant mochten om uit te zoeken kreeg ik korting, waren aardige mensen. Toen ik thuis alles nog eens ging bekijken zag ik dat ik voor 10 euro extra aan spulletjes had gekregen Very happy Ook niet verkeerd toch, haha.
En om ongeveer een uur of 5 kwart over 5 zat ik nog door de kralen ergen te roeren.. M'n vriendin wou weg want het was eigenlijk 5u al afgelopen en ze was moe van de hele dag natuurlijk. Ikke kon niet stoppen en wilde nog even doorgaan, maar toen zei ze dat we zondag wel weer zouden gaan en ben ik dus gestopt, nog snel wat afgerekend en ik zei nog "tot zondag" haha.. Maar uiteindelijk ben ik niet meer geweest, was lekker heel de dag lui op m'n bedje gebleven... :ZZ: Ik had toch al genoeg geld opgemaakt..

Ik ben zeker van plan om volgend jaar weer te gaan iig, maar voor voorlopig moet ik maar eerst zien of ik wat met mijn aankopen ga doen, heb al pogingen gedaan maar kon er nog niet helemaal uit komen..
Groetjes Lilly

Gebruikersavatar
Cis
Bead Starter
Berichten:80
Lid geworden op:do 30 sep 2004 16:17

Re: Kreadoe?

Bericht door Cis » ma 01 dec 2008 15:27

Even een vraag voor degene die naar de Kreadoe zijn geweest.....

Wie weet hoe de winkel heet waar ze van die sokken met bontrand verkochten. Zodat je de bontrand over je laars heen kon doen en dan weer een hele "nieuwe" schoen hebt.

Je zou me echt enorm helpen als je het weet.

Groetjes Cis

Gesloten