Kreadoe?

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Miss B
Bead Brilliant
Berichten:2557
Lid geworden op:wo 13 okt 2004 16:19
Locatie:Friesland
Contacteer:
Re: Kreadoe?

Bericht door Miss B » do 06 nov 2008 20:50

Ik ga morgen, samen met mijn moeder en schoonzus. :banaan: Ik ben heel benieuwd! We zijn er nog nooit geweest maar het lijkt me heel leuk. Op de website zag ik dat er wel veel kralen zijn, maar ook heel veel stempels en scrapbookspullen en daar ben ik de laatste tijd ook mee bezig, dus dat wordt lekker snuffelen morgen :D

Groetjes Baukje
Kralenkip....

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Kreadoe?

Bericht door Sandra » do 06 nov 2008 21:44

:zzz: :ZZ: ik ben vandaag geweest....was erg leuk! wel moe nu....zoveel gezien!
kon me vooral niet inhouden bij al die leuke stempels....
er is ook 'n speciale manier van kaartjes verven, wordt door chinees voorgedaan, vond ik ook leuk, ook wat van gekocht!
verder paar van die vilt pakketjes gekocht: 2 papegaaitjes, 2 kerst rendieren, en 'n soort verzameling van kerstdingen die je dan aan een sliert opahngt. :) heb me dus niet echt ingehouden. ;) maar vooral de stempels vind ik erg leuk..word je zo hebberig van als je ze allemaal ziet! qua kralen alleen paar gouden slotjes gekocht, heb toch al genoeg op voorraad thuis. ;)

Hilde
Bead Intelligent
Berichten:1255
Lid geworden op:di 20 sep 2005 16:59
Locatie:Nijmegen

Re: Kreadoe?

Bericht door Hilde » do 06 nov 2008 22:42

Sandra schreef::zzz: :ZZ: ik ben vandaag geweest....was erg leuk! wel moe nu....zoveel gezien!
kon me vooral niet inhouden bij al die leuke stempels....
er is ook 'n speciale manier van kaartjes verven, wordt door chinees voorgedaan, vond ik ook leuk, ook wat van gekocht!
verder paar van die vilt pakketjes gekocht: 2 papegaaitjes, 2 kerst rendieren, en 'n soort verzameling van kerstdingen die je dan aan een sliert opahngt. :) heb me dus niet echt ingehouden. ;) maar vooral de stempels vind ik erg leuk..word je zo hebberig van als je ze allemaal ziet! qua kralen alleen paar gouden slotjes gekocht, heb toch al genoeg op voorraad thuis. ;)

Die vilt pakketjes zijn leuk, he? Heb er ook een tijd bij staan kijken.

Mijn handen jeukten bij de fimo kralen. Heb op het punt gestaan om daar alles voor aan te schaffen, maar dat werd me toch een beetje te duur.
Wat een mooie kreaties had ze er liggen. Het maken van een cane werd ook duidelijk uitgelegd
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Kreadoe?

Bericht door Sandra » do 06 nov 2008 22:56

Ja zag ik ook even, mooi uitgebreid...had toen al veel gezien en best moe, dus die maar overgeslagen....zag ook ergens hele mooie potloden om stempels mee in te kleuren, maar AUW wat was dat prijzig...wel speciaal hoor, met terpentine enzo, echt mooi, maar heb me maar ingehouden. eerst maar kijken of ik van stempelen echt hobby ga maken....

Gebruikersavatar
Kaatje Kraal
Bead Producer
Berichten:1033
Lid geworden op:vr 12 jan 2007 21:00
Locatie:Putte (Noord-Brabant)
Contacteer:

Re: Kreadoe?

Bericht door Kaatje Kraal » vr 07 nov 2008 08:14

Staat die mevrouw met die Duitse kralen er ook weer? Dat je mag scheppen en een zakje een vaste prijs heeft????
Groetjes van Karin alias Kaatje Kraal

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Re: Kreadoe?

Bericht door hadewijch » vr 07 nov 2008 08:25

hebben jullie je auto gewoon geparkeerd aan de hallen zelf
of hoe zijn jullie gegaan
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Kreadoe?

Bericht door Sandra » vr 07 nov 2008 09:19

Kaatje Kraal schreef:Staat die mevrouw met die Duitse kralen er ook weer? Dat je mag scheppen en een zakje een vaste prijs heeft????
nee die heb ik niet gezien, terwijl we wel vrijwel overal langs hebben gelopen...
Je kan de auto vlakbij de hallen parkeren, wel iets van 11,- voor 'n dag, maar ben zelf met de trein gegaan, kan je op de terugrit lekker met de ogen dicht bijkomen. ;)

Gebruikersavatar
Cis
Bead Starter
Berichten:80
Lid geworden op:do 30 sep 2004 16:17

Re: Kreadoe?

Bericht door Cis » vr 07 nov 2008 09:50

Nou ik ben ook gisteren geweest en vond het erg leuk. Wel af en toe geergert (hoe schrijf je dat) aan sommige mensen die als je bij een kraampje staan het normaal vinden om je een zet met hun kont te geven zodat ze er bij konden. ASOCIAAL, belachelijk gewoon. Vaak maar met een opmerking met een grote glimlach op mijn gezicht: "als u er bij wilt kunt u het ook gewoon zeggen hoor." Dan lekker hard zeggen, dat ze gelijk bij iedereen voor lul staat. Zo dat is er ook weer uit.... Opgekropte frustratie zullen we maar zeggen :twisted:

Maar.... de beurs was wel heel leuk. Heb echt allemaal hele leuke dingen gekocht en mijn geld ging weer veel harder dan dat ik had gewild :? .Wat grote glashangers gekocht, bij Bordurama van die handige ArtBin slide n Store opbergdozen gekocht (ben ik helemaal weg van), een houten kerstboom bekleed met stofjes en lichtjes, wat leuke plakkers met sint en kerst dingen voor op cadeauzakjes en dat was het wel.

Gebruikersavatar
Zus
Bead Lover
Berichten:499
Lid geworden op:wo 21 apr 2004 10:51
Locatie:Roosendaal
Contacteer:

Re: Kreadoe?

Bericht door Zus » vr 07 nov 2008 13:50

hadewijch schreef:hebben jullie je auto gewoon geparkeerd aan de hallen zelf
of hoe zijn jullie gegaan
Hadewijch, als je de auto in het transferium zet, vlakbij Ikea, je ziet het vanzelf, kost het parkeren € 3,50 en voor max 5 personen retour naar het centrum.
Zie http://www.utrechtpenr.nl/location.php?id=1
Wij gaan morgen met de trein, lekker makkelijk.
Groetjes, Zus

Hilde
Bead Intelligent
Berichten:1255
Lid geworden op:di 20 sep 2005 16:59
Locatie:Nijmegen

Re: Kreadoe?

Bericht door Hilde » vr 07 nov 2008 20:01

Kaatje Kraal schreef:Staat die mevrouw met die Duitse kralen er ook weer? Dat je mag scheppen en een zakje een vaste prijs heeft????
Nee, daar heb ik speciaal naar gezocht, maar niet gevonden. En ik heb de hele beurs gehad.
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Gebruikersavatar
Sjtal
Bead Fan
Berichten:310
Lid geworden op:zo 10 jun 2007 14:33
Locatie:Brabant
Contacteer:

Re: Kreadoe?

Bericht door Sjtal » za 08 nov 2008 11:36

Ik ga morgen met mn moeder.
Heb er echt zoveel zin in.
Ik neem maar een bepaald bedrag mee.
Geen pinpas. want alles wat ik heb word toch uitgegeven.
Zo irritant met die beurzen haha.
Ik ga ook proberen om niet teveel nieuwe dingen te kopen.
Dat is daar dan super leuk, en thuis doe ik het 1 keer.
Dusss ik moet me inhouden haha.
Don't be scared you'll be back on your feet again.

roos
Bead Discoverer
Berichten:43
Lid geworden op:di 04 jul 2006 21:25

Re: Kreadoe?

Bericht door roos » za 08 nov 2008 15:54

ik ben gisteren geweest, maar het viel mij wel wat tegen, qua kralen dan. sowieso is de beurs de afgelopen jaren kleiner geworden, de entreeprijs is trouwens nog wel hetzelfde...
er was weinig nieuws te vinden, veel kleine standjes met dure kralen en een paar mooie grote stands met echt veel keus.
Een beurs bezoeken is altijd leuk, maar voor je portemonnee kun je beter bij webshops bestellen.

roos

Gebruikersavatar
Tessa
Bead Fanatic
Berichten:1879
Lid geworden op:di 12 apr 2005 15:00
Contacteer:

Re: Kreadoe?

Bericht door Tessa » za 08 nov 2008 19:47

Ik ga morgen! Heb er zin in, dit wordt de eerste keer!
Groetjes van deze kralenverslaafde!

De Sierkip
Bead Chatter
Berichten:3860
Lid geworden op:ma 01 sep 2008 14:08

Re: Kreadoe?

Bericht door De Sierkip » ma 10 nov 2008 10:07

Ben gisteren voor het eerst geweest met mijn zus. Voor mij was het maar goed dat de beurs kleiner is geworden dan voorheen, want ik had aan 1 dag eigenlijk niet genoeg :oops:
Heb nog veel niet gezien en niet gedaan. Aan de tip van Chantal heb ik me ook maar gehouden, anders raak ik volledig failliet :lol: Ik vond het wel erg leuk. En erg veel leuke kralen!! :kwijl:
Zeker voor herhaling vatbaar!

Groetjes, Simone

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Re: Kreadoe?

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 10 nov 2008 10:35

Zus schreef:
hadewijch schreef:hebben jullie je auto gewoon geparkeerd aan de hallen zelf
of hoe zijn jullie gegaan
Hadewijch, als je de auto in het transferium zet, vlakbij Ikea, je ziet het vanzelf, kost het parkeren € 3,50 en voor max 5 personen retour naar het centrum.
Zie http://www.utrechtpenr.nl/location.php?id=1
:idea: Transferia van Utrecht zijn op zondag niet open, tenzij het koopzondag is. :idea:
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gesloten