Canes verkopen

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Gebruikersavatar
Lavilia
Bead Chatter
Berichten:3558
Lid geworden op:do 19 mei 2005 21:55
Locatie:Leiden
Contacteer:
Canes verkopen

Bericht door Lavilia » zo 07 sep 2008 20:17

Ik zit te overwegen om fimoklei canes naast mijn sieraden te gaan verkopen, ik vind het namelijk superleuk om ze te maken, maar doe er zelf vaak buitengewoon weinig mee. Zouden er mensen zijn die ze zouden kopen denken jullie?
groetjes ikke
Afbeelding

Gebruikersavatar
madebyme
Bead Dreamer
Berichten:707
Lid geworden op:do 17 aug 2006 21:47
Contacteer:

Re: Canes verkopen

Bericht door madebyme » zo 07 sep 2008 20:51

Dat zou ik gewoon proberen! Als je het leuk vindt moet je dat gewoon doen.

Bovendien is het veel werk én maakt een ander andere canes, dus is het altijd leuk vor iemand anders om ook eens met die van een ander te werken. Lijkt me het proberen wel waard!

vicky stellwag
Bead Intelligent
Berichten:1408
Lid geworden op:za 09 sep 2006 13:58
Locatie:duiven
Contacteer:

Re: Canes verkopen

Bericht door vicky stellwag » ma 08 sep 2008 05:31

Ik zou dat zeker proberen.
Ik heb gemerkt dat er mensen zijn die het fimo'en erg leuk vinden maar zichzelf niet creatief genoeg vinden om een cane zelf te maken.
Als je van iemand een cane kan kopen, hoef je zelf geen pastamachine te kopen, niet zoveel kleuren fimo...en kan je heel simpel zo een eigen reeks kralen maken.
Het kost ook veel tijd om canes te maken, laat staan om te bedenken wat voor cane je wilt en in welke kleuren. Er zijn mensen die het fijn vinden als ze dat niet zelf hoeven te doen.
What's life whithout beads

Irene van der Maas
Bead Producer
Berichten:1166
Lid geworden op:wo 09 jul 2003 06:26
Locatie:Voorschoten
Contacteer:

Re: Canes verkopen

Bericht door Irene van der Maas » di 09 sep 2008 08:21

Ik heb zelf vaak niet de tijd om allerlei canes te maken, dus als je ze kant en klaar verkoopt is dat inderdaad erg handig......ze moeten natuurlijk niet te duur worden, dat houdt weer mensen tegen misschien....
Irene van der Maas

Gebruikersavatar
Kraaltjes
Bead Intelligent
Berichten:1359
Lid geworden op:di 22 jun 2004 18:31
Locatie:Apeldoorn
Contacteer:

Re: Canes verkopen

Bericht door Kraaltjes » di 09 sep 2008 19:07

Als ze ingewikkeld zijn wel, zoals een figuuretje zoals hello kitty erin krijg ik never nooit niet voormekaar :? dus dan is het wel echt aantrekkelijk
Maar kleuren canes, of spimpele figuurtjes heb ik meer het van dat kan ik zelf ook wel :)
:engel: Groetjes Eveline

Gebruikersavatar
Lavilia
Bead Chatter
Berichten:3558
Lid geworden op:do 19 mei 2005 21:55
Locatie:Leiden
Contacteer:

Re: Canes verkopen

Bericht door Lavilia » di 09 sep 2008 20:44

Ik hou er voornamelijk van om inderdaad figuurtjes te maken (ik heb elmo en bert en ernie nog in de planning) en de wat ingewikkeldere bloemencanes zoals Afbeelding enAfbeelding Afbeelding om maar wat recents te noemen (voor meer canesplaatjes http://213.10.52.213:9008/rian/Pagina/begin.htm en dan op mijn blog)
groetjes ikke
Afbeelding

Gesloten