Vernieuwde website

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Gebruikersavatar
juliet
Bead Dreamer
Berichten:547
Lid geworden op:ma 03 mei 2004 18:10
Locatie:Hoogeveen
Contacteer:
Vernieuwde website

Bericht door juliet » vr 05 sep 2008 19:01

Yes, het is zover mijn website is vernieuwd. :applaus: voor mijn zoon, hij moest voor zijn opleiding (mbo-ict) een website maken voor een bedrijf en hij koos voor mijn "bedrijf" [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img] .
Helaas als het je moeder is hoeft er niet zo'n haast achter gezet te worden als het maar voor het eind van het schooljaar af is. Nou de ruwe versie was af en goedgekeurd.
De puntjes moesten nog even op de i en dat duurde nogal even. Ik ben nog niet tevreden over m'n eigen foto's vandaar dat er nog niet zoveel opstaan. De kleur van het logo is nog de oude kleur van de eerste site die hij jaren geleden als verrassing voor me had gemaakt. Ik vond het wel fijn om dat te bewaren. Maar wat is het moeilijk om een mooie kleur te vinden voor de rest wat zijn er gigantisch veel mogelijkheden.
Ik ben tevreden over het resultaat maar hoor ook graag wat reactie's van jullie.
groetjes Wilma

Gebruikersavatar
madebyme
Bead Dreamer
Berichten:707
Lid geworden op:do 17 aug 2006 21:47
Contacteer:

Re: Vernieuwde website

Bericht door madebyme » vr 05 sep 2008 20:17

Ik vind je logo heel leuk en verder is het mooi overzichtelijk. De foto's zijn inderdaad nog niet zo duidelijk. Oogt nog niet zo mooi.

Je vorige site kende ik eigenlijk niet.
Maar gefeliciteerd, ik snap dat je er blij mee bent.

Gebruikersavatar
Annemie
Bead Brilliant
Berichten:2833
Lid geworden op:za 20 jan 2007 17:30
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Re: Vernieuwde website

Bericht door Annemie » za 06 sep 2008 13:45

Ik vind je site mooi en duidelijk.

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Re: Vernieuwde website

Bericht door Ellen » za 06 sep 2008 17:14

Hoi,
Ik vind je site mooi, overzichtelijk en duidelijk. En wat een leuk idee, mensen met hun oude kralen iets nieuws te laten maken.
De foto's van je sieraden vind ik ook nog niet zo mooi helder. Als ik dan de foto's zie van je markten, zijn die veel mooier, en lijken je sieraden veel mooier :D :oops: :!:
Groetjes Ellen.

Gebruikersavatar
CreaCorina
Bead Fanatic
Berichten:1955
Lid geworden op:vr 08 feb 2008 20:58
Locatie:Nijmegen
Contacteer:

Re: Vernieuwde website

Bericht door CreaCorina » ma 08 sep 2008 10:45

Overzichtelijke site,netjes gedaan
Met de foto's komt het wel goed :wink:
Groetjes van Corina

Afbeelding

Gesloten