hulp gevraagd

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Gebruikersavatar
T@mara
Bead Producer
Berichten:1094
Lid geworden op:vr 21 okt 2005 18:19
Contacteer:
hulp gevraagd

Bericht door T@mara » za 09 aug 2008 18:52

Hoi,

Ik ben al een hele tijd bezig met het maken van sieraden.
Het is voor mij puur voor de hobby en daarom sta ik vaak alleen op kleine marktjes in de buurt. En niet op braderien omdat de kraamhuur erg hoog oploopt en de 'pikfactor' idem ;)
Omdat mijn voorraad toch steeds maar weer toeneemt overweeg ik om een inloopdag bij mij thuis te organiseren.
Ik doe nu graag een beroep op jullie voor wat advies, ervaring, tips etc.
Allereerst hoe ga ik het noemen: sieradenparty, open huis, inloopmiddag,...
Ik vind dit erg moeilijk, het is de bedoeling dat mensen de hele zaterdag vrijblijvend kunnen komen kijken wanneer het hen schikt. (Het is dus eigenlijk geen party, ik ga niet wachten tot iedereen er is en dan een praatje houden om het zo maar te zeggen ;))
Het is de bedoeling dat mensen verspreid over de dag kunnen komen en ik hen dan advies kan geven en een praatje maak.
Misschien hebben jullie nog suggesties en tips voor de dag zelf alsmede voor de uitnodiging?

Beste,

Op zaterdag 9 augustus organiseer ik een sieradenparty, van de sieraden die ik al enige tijd zelf maak.
U kunt deze dag van 10.00 tot 17.00 vrijblijvend binnen lopen om mijn sieraden te bekijken en te passen.
Mijn collectie bestaat uit diverse modellen in verschillende uitvoeringen en prijsklassen.
Indien een sieraad niet in de juiste kleur of lengte aanwezig is, kunt u natuurlijk ook een sieraad bestellen in een door u gekozen model en kleur.
Hopelijk tot ziens op zaterdag 9 augustus!

Groeten,
Tamara


dit is zomaar een opzetje, het moet nog aardig wat aan 'geschaafd' worden.
Meningen zijn meer dan welkom!!!

Gebruikersavatar
dutch_dayz
Bead Producer
Berichten:1092
Lid geworden op:zo 11 jan 2004 14:23

Re: hulp gevraagd

Bericht door dutch_dayz » za 09 aug 2008 19:11

T@mara schreef:Beste,

Op zaterdag 9 augustus organiseer ik een sieradenparty, van de sieraden die ik al enige tijd zelf maak.
U kunt deze dag van 10.00 tot 17.00 vrijblijvend binnen lopen om mijn sieraden te bekijken en te passen.
Mijn collectie bestaat uit diverse modellen in verschillende uitvoeringen en prijsklassen.
Indien een sieraad niet in de juiste kleur of lengte aanwezig is, kunt u natuurlijk ook een sieraad bestellen in een door u gekozen model en kleur.
Hopelijk tot ziens op zaterdag 9 augustus!
Nou vooruit dan :wink:

Zaterdag 9 augustus sieraden open huis! (als je dit als titel gebruikt hoef je niet met beste ... te beginnen plus het is meteen duidelijk waar het over gaat)

Al enige tijd maak ik zelf sieraden van diverse materialen (eventueel met toevoeging: zoals glaskralen, ... )
Op zaterdag 9 augustus kunt u/je deze sieraden vrijblijvend bekijken en passen tussen 10.00 en 17.00 uur.
De sieraden uit mijn collectie zijn verkrijgbaar in diverse kleuren en modellen, ook qua prijs is er voor elk wat wils!
Uiteraard is er de mogelijkheid om op bestelling een sieraad geheel naar uw/je smaak te vervaardigen!

U/je bent van harte welkom, tot dan!


Wat ik er even bij wil zeggen; je moet het altijd op een positieve manier brengen!
Dus niet "als een sieraad niet in de juiste kleur/model aanwezig is dan..."
maar "ik kan altijd iets speciaals voor je maken!"
(dat staat er niet letterlijk maar daar komt het op neer) :wink:

Gebruikersavatar
Joanelle
Bead Interested
Berichten:190
Lid geworden op:wo 03 okt 2007 09:39
Locatie:Alphen aan den Rijn

Re: hulp gevraagd

Bericht door Joanelle » zo 10 aug 2008 11:29

Uiteraard is er de mogelijkheid om op bestelling een sieraad geheel naar uw/je smaak te vervaardigen!
Ik zou dan zeggen: te laten vervaardigen.
Leuk idee :) Succes!
kraaltje... nog één ... wat? Is het al zo laat?

Gebruikersavatar
Cis
Bead Starter
Berichten:80
Lid geworden op:do 30 sep 2004 16:17

Bericht door Cis » di 12 aug 2008 10:34

Ik laat een vriendinnetje die goed kan photoshoppen altijd een uitnodiging maken. De tekst hou ik altijd hetzelfde voor de herkenbaarheid.

De tekst is:

"Ik geef een sieraden open huis!
Jij komt toch ook?

Datum
.........
Tijd
.........
Lokatie
.........

(Eventuele regel met leuke aanbieding of Sint/kerst verkoop)

Graag laten weten via mail of je wel of niet komt, zodat ik rekening kan houden met eventuele drukte. e-mailadres..........

Groetjes,

Naam
Website"

Kort maar krachtig! Ik zet dat van laten weten of je WEL of NIET komt expres erin, zodat je ook een beetje van tevoren weet hoeveel mensen er komen. Ik heb namelijk in het begin een hele dag en avond gezeten voor 4 mensen. Dat vond ik een beetje zonde van de tijd.... En als er dan veel afberichten zijn, kan ik nog kijken of ik op een andere manier nog meer mensen kan uitnodigen....

Veel succes ermee!

Groetjes Cis

pino
Bead Interested
Berichten:155
Lid geworden op:ma 11 apr 2005 21:05
Locatie:brummen

Bericht door pino » di 12 aug 2008 16:54

Toevallig heb ik net gisteren een ontwerp gemaakt voor een open huis.
Dit is mijn uitnodiging.

Sieraden inloopparty (gemaakt met Word Art)
Hierna wat voorbeeldplaatjes van mijn sieraden.
En als tekst:

Bij een nieuwe najaarsgarderobe hoort (natuurlijk) ook een nieuwe ketting, armband en/of oorbellen.
Daarom houd ik een sieraden inloopparty op vrijdag 12 september en op zaterdag 13 september 2008.
Hier kunt u mijn zelfgemaakte collectie sieraden bekijken, passen en evetueel gelijk kopen.
Ook kan ik in overleg iets maken geheel naar uw smaak.
Kom dus rustig binnenlopen en passen in de (naam straat) op
vrijdag 12 september 2008 van 19.00 uur-21.00 uur of op
zaterdag 13 september 2008 van 11.00 uur-16.00 uur.

Ik hoop u één van deze dagen te zien.

*naam + adres + telefoonnummer

Het is voor mij ook de eerste keer dat ik dit doe, dus echt heel spannend nietweten

Succes en groetjes van Mirjan
Sieraden maken is zeeeeer verslavend!!!!!

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » di 12 aug 2008 17:46

mail me even stuur ik een uitnodiging van mij door...

lindakoenraadt@home.nl
Liefs
Linda

Gesloten