Lijkt wel BT techniek
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
- Saskia
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Kwam een boek tegen van Stephanie Sersich, Designing Jewelry with Glass Beads (ISBN 9781596680470) op http://www.handwerkwereld.nl/webwinkel.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Voorop lijkt het wel erg veel op een BT armband. Staan nog wel meer leuke boeken op de site.
Voorop lijkt het wel erg veel op een BT armband. Staan nog wel meer leuke boeken op de site.
- CreaCorina
- Bead Fanatic
- Contacteer:
- Ingedinge
- Bead Interested
- Contacteer:
De knopen uit dit boek zijn die je ook bij macrame gebruikt. Doordat ze om een redelijke dikke bundel koordjes worden geknoopt ogen de knoopjes aan de buitenkant van het werk weer heel fijntjes. Ik gebruik beide technieken, en BT is ECHT heeeel anders
Bij BT draai je eigenlijk alleen 8tjes rond de kerndraden, terwijl je bij de andere techniek echt de draden kruist, dus knoopt!

- CreaCorina
- Bead Fanatic
- Contacteer:
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
- CreaCorina
- Bead Fanatic
- Contacteer:
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Mij ook, daarom vroeg ik het ook.CreaCorina schreef:Lijkt me wel wat om er iets over te horen.La Bigiotteria di Esther schreef:Staan er nog meer leuke technieken in het boek? Heeft iemand het al, en zo ja, wil die persoon er wat meer over vertellen?

Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
Ik heb het boek en ik ben er erg blij mee. Er wordt veel in gewerkt met knooptechnieken, zoals al gezegd werd, de bekende macrame knoop maar ook een aantal andere waardoor verrassende creatie's ontstaan. Verder wordt er gewerkt met prachtige kralen (volgens mij door haar zelf gebrande) waardoor het ook een prachtig kijkboek is.
Wat mij betreft is het boek een aanrader voor degene die van mooie inspirerende boeken houdt. Trouwens ik heb het besteld bij amazon.com.
groetjes Wilma
Wat mij betreft is het boek een aanrader voor degene die van mooie inspirerende boeken houdt. Trouwens ik heb het besteld bij amazon.com.
groetjes Wilma
Talent is een aangeboren geluk,
maar het is ook een talent om dat te gebruiken.
maar het is ook een talent om dat te gebruiken.
Re: Lijkt wel BT techniek
bij bol is het iets van een 18 euro nu normaal 20 euro
wil hem weer hebben natuurlijk

maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen
brand sinds maart 2007 zelf kralen
-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Re: Lijkt wel BT techniek
Hmmm, dat had je nu niet moeten zeggen....ik heb m net besteld....hadewijch schreef:bij bol is het iets van een 18 euro nu normaal 20 euro

Kwam nog een boek tegen met een hoog HEBBUH! gehalte.....