ik heb weer een nieuwe ketting gemaakt met blauwe kralen en zilveren tussen stukjes. Ik heb hem nu aangepast door de kettelstiften tevervangen voor nietstiften.

bedankt voor je kritiek ieder heeft zo zijn eigen mening en die mag gezegt worden. Ik heb geen nietstiften gebruikt omdat de kraal er over heen schoof vandaar die kettelstiften. En ja ik had het kunnen aanpassen door er een klein kraaltje eerst te doen en dat die grote kralen. Maar ja de volgende keer beter van anders mans kritiek leer je weer toch!!!! en ja een bedeltje er aanhangen had leuk geweest. Bedankt voor de tipsMar-JoYa schreef:Vind hem ook leuk, toch heb ik twee puntjes van kritiekIk zou bij de twee hangers nietstiften ipv kettelstiften hebben gebruikt zodat je niet een leeg oogje hebt. Je kunt er ook altijd nog een bedeltje aanhangen bijvoorbeeld maar dit vind ik een beetje on-af
![]()
Als tweede puntje vind ik het een beetje "onlogisch" dat er in het midden tussen de twee hangertjes nog een kraal zitmaar goed dat is helemaal persoonlijk natuurlijk, het blauw en zilver combineert mooi en de ketting is mooi afgewerkt bij het slot.
ja ik zie het het ook in de goede zin hoor ben altijd benieuw naar wat andere voor tips of meningen hebbenMar-JoYa schreef:Zo was het in ieder geval bedoeld inderdaad, meer als tip als als kritiekpatries28 schreef:de volgende keer beter van anders mans kritiek leer je weer toch!!!!