jongens sieraden

Heb je mooie kralen of ander materiaal om een sieraad te maken en kom je er niet uit? Post het hier, anderen willen je vast helpen met tips ter inspiratie!
Gesloten
Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:
jongens sieraden

Bericht door flapflap » wo 16 jul 2008 22:47

Mijn neefje heeft een ketting waar hij helemaal trots op is. Nou kreeg mijn zus het idee om met zijn verjaardag een soort workshopje sieraden maken voor jongetjes te doen. Jongetjes van een jaar of 7 wel te verstaan!
Ze heeft wel wat ideetjes, maar ik heb zelf echt geen idee wat nou leuk zou kunnen zijn voor die kereltjes, dus heeft iemand ideeen en vooral ook voorbeelden? Liefst fotos van jongenssieraden maar omschirijvingen zijn ook welkom.
~Audrey~

Gebruikersavatar
creadees
Bead Lover
Berichten:403
Lid geworden op:di 03 jun 2008 18:14
Locatie:Groningen

Bericht door creadees » do 17 jul 2008 07:43

Ik heb geen foto's voor je, maar als ik aan jongetjes sieraden denk, denk ik aan haaietanden, veel hout, metaal en metaallook en veters dat soort dingen. Veel stoere bedels doen het ook wel goed denk ik! Succes :D
Groetjes Desiree

Gebruikersavatar
shadow
Bead Designer
Berichten:933
Lid geworden op:zo 11 sep 2005 15:42
Locatie:gelderland
Contacteer:

Bericht door shadow » do 17 jul 2008 09:57

Discus kraaltjes ,metalen,magneetkralen met daartussen passende witte en zwarte kralen bv.
Mijn zoon wilde ook stoere jongens ketting,met deze kralen heb we hem deels gemaakt .
mijn zoon was zèèr tevreden!

grt marianne

Ps: foto van de ketting heb ik nog niet maar krijg je zodra ik hem heb
Blijf jezelf, en niet zoals anderen je willen zien!

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » do 17 jul 2008 10:19

Misschien staat hier wat in ;)

http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=8407" onclick="window.open(this.href);return false;

dit is een voorbeeldje van http://www.tinkabel.nl" onclick="window.open(this.href);return false; wat ik zelf ook altijd heel leuk vind voor jongens, beetje zo'n surfdude ketting zet maar en daar kan dan idd prima haaientandje of zo aan ;)

Afbeelding
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
sam
Bead Fanatic
Berichten:1925
Lid geworden op:za 24 sep 2005 18:45
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door sam » do 17 jul 2008 10:38

Dit voorbeeld is erg leuk inderdaad.
En misschien iets van voetbal kralen ofzo? Bestaat dat? Hoorde er laatst iets over. Of vragen wat voor hobbys ze hebben, en daar iets bij zoeken?

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » do 17 jul 2008 10:39

Bedankt voor jullie reacties, hiermee ben ik al wat verder.

Ze had zelf ook gedacht aan iets met haaientanden enzo, en ze zijn allemaal (nog steeds) gek op dino's dus misschien kan ik ergens wat dinobedels vinden.
~Audrey~

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 17 jul 2008 12:30

Of misschien iets met stoere draakjes of tovenaars? Of autootjes van de Cars film? Of een mooi steentje dat ze hebben gevonden, en dat dan wire wrappen? Maar wel op een stoere manier met oud zilver ofzo, niet met glimmend zilver :wink: .
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » do 17 jul 2008 20:23

Oh dat is ook een goeie zeg, van dat wire-wrappen. Die ga ik zeker even aan mijn zus voorleggen. Bedankt!
~Audrey~

Gebruikersavatar
Saskia
Bead Dreamer
Berichten:510
Lid geworden op:vr 15 aug 2003 13:39
Locatie:Nieuwerkerk aan den IJssel
Contacteer:

Bericht door Saskia » do 17 jul 2008 23:06

Ik heb voor mijn neefje van 7 vorig jaar een veterketting gemaakt die je op maat kon schuiven met stoere kralen (hout en been) geknoopt en een doodshoofd bedel (niet zo enge hoor) in het midden. Hij vond het helemaal stoer.

Gesloten