Mijn ontwerpen voor IGY

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
gurl1984
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:vr 04 jul 2008 13:46
Contacteer:
Mijn ontwerpen voor IGY

Bericht door gurl1984 » vr 04 jul 2008 13:48

Hallo allemaal,
ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn creatie's vinden, en ook van de prijzen.
De verkoop loopt nog niet helemaal lekker, daarom ben ik bezig met het openen van een winkeltje..
Maar voor de duidelijkheid wil ik toch nog graag jullie mening!
Alvast bedankt!
Liefs,
Suzanne
http://www.igiveyou.nl

Gebruikersavatar
Yvonne ADD
Bead Interested
Berichten:194
Lid geworden op:zo 22 jun 2008 11:02
Locatie:Bant
Contacteer:

Bericht door Yvonne ADD » vr 04 jul 2008 17:51

Hallo Suzanne,

Vind de site behoorlijk donker. Misschien een andere kleur als achtergrond?
Groetjes Yvonne

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » vr 04 jul 2008 17:55

Hallo Suzanne,

Als ik eerlijk moet zijn vind ik de prijzen hier te hoog, ik ben nu bij de edelsteen armbandjes aan het kijken. Ze zijn heel eenvoudig en lijken een beetje slordig gemaakt, lijkt of er niet overal knoopjes zitten of niet op gelijke afstand. De kraaltjes zijn ook heel goedkoop. Eerste gehalte zilver is niet duidelijk want dat zou 99,9% zijn en dit is thais zilver, de bedels lijken niet in die stijl maar wel sterling zilver of 92,5%.

IGY Basics vind ik niet te duur maar is dat een labeltje achteraan? Dat steekt zo raar uit.

Zijn de oorbellen zilverkleurig of zilver?

Het annulatiebedrag lijkt mij niet in verhouding tot de werkelijke kosten die gemaakt worden en is niet geldig.

Verder lijkt het me ok en maken jullie mooie sieraden!

Gebruikersavatar
floortje
Bead Believer
Berichten:218
Lid geworden op:za 22 apr 2006 21:18
Contacteer:

Bericht door floortje » vr 04 jul 2008 20:58

Op zich ziet de site er duidelijk uit maar wat vervelend is is de pop-ups, dus de verschuilende reclame wat zou kunnen betekenen dat men niet meer terug op je website komt, tip dus om dit proberen te verwijderen of anders op te lossen.

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » za 05 jul 2008 10:02

Moet meegaan met de anderen: vind de achtergrond te donker en de pop-ups enorm vervelend en een reden als eventuele klant om snel verder te gaan. Bij het op maat gemaakt smeden voor klanten kan ik me annuleringskosten op zich voorstellen, maar bij "gewone" sieraden vind ik het een beetje erg veel.......... Wat ik nu ga zeggen bedoel ik niet vervelend of zo, echt niet, maar in de tekst profileren jullie je enorm professioneel, maar de site maakt dat niet waar :oops: :oops:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
madebyme
Bead Dreamer
Berichten:707
Lid geworden op:do 17 aug 2006 21:47
Contacteer:

Bericht door madebyme » za 05 jul 2008 10:06

Zou er unica van maken ipv unicums.

Misschien sla je een stukje over: het doorgroeien naar professioneel. Op het moment dat je het nog niet waar kan maken om echt professioneel te zijn, kun je beter ook niet pretenderen dat te zijn, omdat mensen je dan niet serieus nemen. Jij zegt nu immers met je site: 'dit is naar mijn mening professioneel'. (En als pot. kopers het niveau dan niet hoog genoeg vinden, dan ben je die klanten al kwijt.)
Je bouwt een bepaald beeld op: als mensen NU op je site kijken dan hebben ze een bepaald beeld. Als ze geen goed beeld hebben kijken ze misschien niet weer en weten ze niet dat het later misschien wel goed is.
Dus als je professioneel wilt worden kun je het beter METEEN zo goed mogelijk aanpakken, dwz een beter site maken. En vooral idd geen zwart op de achtergrond.
De foto's bij exclusief waren wel mooi. Wit en rust roept meer rust en betrouwbaar heid op denk ik. Zwart associeer je met het negatieve, tenzij het echt stijlvol is uitgevoerd.

Gebruikersavatar
CreaCorina
Bead Fanatic
Berichten:1955
Lid geworden op:vr 08 feb 2008 20:58
Locatie:Nijmegen
Contacteer:

Bericht door CreaCorina » za 05 jul 2008 13:16

De site is naar mijn mening donker qua kleur, maar natuurlijk ieders zijn/haar smaak. Ik zou de letters dan lichter van kleur maken zodat ze meer helder te lezen zijn, en eventueel vet.
Maar dat is mijn mening.
En de pop-ups vind ik ook wel vervelend.
Misschien sla je een stukje over: het doorgroeien naar professioneel. Op het moment dat je het nog niet waar kan maken om echt professioneel te zijn, kun je beter ook niet pretenderen dat te zijn, omdat mensen je dan niet serieus nemen. Jij zegt nu immers met je site: 'dit is naar mijn mening professioneel'.
Ben ik het ergens ook wel mee eens.
Het is naar mijn mening belangrijk om laag in te steken, en niet meteen een hoge drempel op te werpen.
Groetjes van Corina

Afbeelding

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » ma 07 jul 2008 07:12

Ik vind de site op zich niet te donker, maar wel de roze letters te fel icm de grijze achtergrond.

Ook ik kwam als eerste bij de simpele edelsteen armbandjes, en ook ik vind die prijzen extreem hoog.
Verder rondgekeken en ik vind je prijzen nogal extreem uit elkaar liggen. Misschien is het een idee om je echt dure spullen op een aparte site te zetten?
~Audrey~

gurl1984
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:vr 04 jul 2008 13:46
Contacteer:

Bericht door gurl1984 » ma 07 jul 2008 10:03

Hallo allemaal!
Veel reactie, en dank daarvoor.
Wij zelf zijn heel tevreden met onze kleur keuze, daar gaan wij dus niets aan veranderen, inderdaad smaken verschillen ;)
Over de edelsteen armbandjes wil ik wel het volgende zeggen, dit zijn allemaal pure edelstenen. Alle armbandjes zijn GEHEEL geknoopt, en afgewerkt met zilver, 1ste gehalte.(1ste gehalte zilver is het beste zilver wat er te krijgen is en is gelijk aan Stering zilver.) De plaatjes die wij overal aanbevestigen zijn handgemaakt, en hierin staat ons logo inclusief (bij edelsteen armbandjes) waar de steen voor staat, en bij alle andere welk produckt uit onze lijn het is.
Ik wil nog wel benadrukken dat wij alles met de handmaken, en ABSOLUUT geen gebruik maken van verzilverde produckten of staal. Alles is bij ons van hoogwaardige kwaliteit, daarom ook de prijzen.
Toch ben ik heel blij met alle reactie's, want ik neem ze zeer zeker mee in onze nieuwe ontwerpen.
Liefs,
Suzanne

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » ma 07 jul 2008 16:14

gurl1984 schreef:Hallo allemaal!
Veel reactie, en dank daarvoor.
Wij zelf zijn heel tevreden met onze kleur keuze, daar gaan wij dus niets aan veranderen, inderdaad smaken verschillen ;)
Over de edelsteen armbandjes wil ik wel het volgende zeggen, dit zijn allemaal pure edelstenen. Alle armbandjes zijn GEHEEL geknoopt, en afgewerkt met zilver, 1ste gehalte.(1ste gehalte zilver is het beste zilver wat er te krijgen is en is gelijk aan Stering zilver.) De plaatjes die wij overal aanbevestigen zijn handgemaakt, en hierin staat ons logo inclusief (bij edelsteen armbandjes) waar de steen voor staat, en bij alle andere welk produckt uit onze lijn het is.
Ik wil nog wel benadrukken dat wij alles met de handmaken, en ABSOLUUT geen gebruik maken van verzilverde produckten of staal. Alles is bij ons van hoogwaardige kwaliteit, daarom ook de prijzen.
Toch ben ik heel blij met alle reactie's, want ik neem ze zeer zeker mee in onze nieuwe ontwerpen.
Liefs,
Suzanne
Sterling zilver is niet het beste zilver wat er te krijgen valt. Nu ja, wat versta je onder beste? Het is zeker geen eerste gehalte want thais zilver bijvoorbeeld is 99,9% zilver.

Gesloten