ZILVEREN VERDELER 5 en 7 rijen

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Gebruikersavatar
madebyme
Bead Dreamer
Berichten:707
Lid geworden op:do 17 aug 2006 21:47
Contacteer:
ZILVEREN VERDELER 5 en 7 rijen

Bericht door madebyme » di 24 jun 2008 18:23

Hoi!

ik ben op zoek naar zilveren verdelers in 7 en 5 rijen, of iig verdelers waar het laagje niet vanaf gaat (=geen gezicht).

Blijven deze mooi?
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... ijgkastjes" onclick="window.open(this.href);return false;
Alvast bedankt :-)
m.
Laatst gewijzigd door madebyme op wo 25 jun 2008 12:09, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » wo 25 jun 2008 00:38

Ik weet niet welke je bedoelt, maar je kan ook zelf verdelers maken van een stukje jasseron:
(klikken = groter)
~Audrey~

Gebruikersavatar
Binca
Bead Interested
Berichten:162
Lid geworden op:wo 11 apr 2007 13:41
Locatie:Noordwijkerhout

Bericht door Binca » wo 25 jun 2008 09:11

slim idee, daar had ik nooit opgekomen. ik moet een eind rijden met de auto en bestellen via het internet duurt langer dan ik wil en soms zit ik zonder maar dan moet en zal ik per direct een verdeler hebben. zo kan het dus ook. super!
groetjes Rianne :)

Gebruikersavatar
madebyme
Bead Dreamer
Berichten:707
Lid geworden op:do 17 aug 2006 21:47
Contacteer:

Bericht door madebyme » wo 25 jun 2008 12:01

Binca schreef:slim idee, daar had ik nooit opgekomen. ik moet een eind rijden met de auto en bestellen via het internet duurt langer dan ik wil en soms zit ik zonder maar dan moet en zal ik per direct een verdeler hebben. zo kan het dus ook. super!
Ja het i echt een top idee. Ik vind het ook heel mooi maar wil nu een strakke verdeler... Vind het zo stom van mezelf dat ik alles strak wil heben terwijl het zo makkelijk opgelost kan worden.
Weten jullie ook of die verdeler met die steentjes (ss39) erin mooi blijft??
Zo'n slot vind ik ook top. die was ik al tegen gekomen op mijn lange :? zoektocht naar verdelers ed. Ik kan ook zo'n slot doen en dan verder geen verdelers... die slotjes, zijn die zilver of niet?

De link doet het niet in eertse bericht. Het is zo'n verdeler als in dit topic http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... ijgkastjes" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
MB
Bead Aholic
Berichten:4097
Lid geworden op:vr 12 jan 2007 12:55
Contacteer:

Bericht door MB » wo 25 jun 2008 13:11

Volgens mij zijn die verdelerslotjes in het echt zilver en zilverkleur
te koop, de echt zilver bij: http://www.edelsteenkralen.nl/luxe-zilv ... -c-50.html" onclick="window.open(this.href);return false; ze zijn wel duurder. in 3 rijen en 5 rijen.
Volgens mij ligt het ook aan de zuurgraad van je huid, bij mijn
zus is alles na een week al niet mooi meer, echt zilver wordt bij
haar ook zwart, alleen die kan je weer gemakkelijk poetsen :)

met de andere verdeler heb ik geen ervaring.
~Groetjes Margriet~

Gebruikersavatar
madebyme
Bead Dreamer
Berichten:707
Lid geworden op:do 17 aug 2006 21:47
Contacteer:

Bericht door madebyme » wo 25 jun 2008 13:41

Thanks, dat zijn mooie slotjes. Vind ik wel een optie mocht ik niks anders vinden naar mijn smaak. Wel duur, ja, maar dan zou ik meteen het hele sieraad in zilver maken.

Gebruikersavatar
kis855
Bead Believer
Berichten:283
Lid geworden op:zo 09 okt 2005 10:19
Locatie:bleiswijk
Contacteer:

Bericht door kis855 » wo 25 jun 2008 13:57

die slotjes zijn er ook in zilverkleur, en dat is een stuk goedkoper!

Gebruikersavatar
jinin
Bead Discoverer
Berichten:48
Lid geworden op:wo 28 mei 2008 21:49

Bericht door jinin » wo 25 jun 2008 15:16

madebyme schreef:
Binca schreef:slim idee, daar had ik nooit opgekomen. ik moet een eind rijden met de auto en bestellen via het internet duurt langer dan ik wil en soms zit ik zonder maar dan moet en zal ik per direct een verdeler hebben. zo kan het dus ook. super!
Ja het i echt een top idee. Ik vind het ook heel mooi maar wil nu een strakke verdeler... Vind het zo stom van mezelf dat ik alles strak wil heben terwijl het zo makkelijk opgelost kan worden.
Weten jullie ook of die verdeler met die steentjes (ss39) erin mooi blijft??
Zo'n slot vind ik ook top. die was ik al tegen gekomen op mijn lange :? zoektocht naar verdelers ed. Ik kan ook zo'n slot doen en dan verder geen verdelers... die slotjes, zijn die zilver of niet?

De link doet het niet in eertse bericht. Het is zo'n verdeler als in dit topic http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... ijgkastjes" onclick="window.open(this.href);return false;
De verdelers zoals op de foto's te zien is heb ik ook verwerkt in een armband die ik vrij veel draag en ik ben niet ontevreden over het materiaal. Ik weet natuurlijk niet of ze jaaaaaaren mooi blijven maar voor nu doen ze het erg goed. Ik ben altijd bang dat 'zilver' bruin gaat worden. Dus dat het zilverlaagje dr af gaat en het koper tevoorschijn komt. Tot nu toe is dat niet het geval. En ik heb de armband nu ongeveer een jaar denk ik. Ik heb die dingen gekocht bij dekralendoos.
groetjes jinin

'wees waakzaam over je gedachten; ze zijn het beginpunt van je handelen'

Gebruikersavatar
madebyme
Bead Dreamer
Berichten:707
Lid geworden op:do 17 aug 2006 21:47
Contacteer:

Bericht door madebyme » wo 25 jun 2008 20:22

Je bedoelt die verdeler waar die steentjes inkunnen? Welke foto bedoel je, die hierboven, of die link van mij van de kralenprinses?

Gebruikersavatar
jinin
Bead Discoverer
Berichten:48
Lid geworden op:wo 28 mei 2008 21:49

Bericht door jinin » wo 25 jun 2008 20:53

madebyme schreef:Je bedoelt die verdeler waar die steentjes inkunnen? Welke foto bedoel je, die hierboven, of die link van mij van de kralenprinses?
Ik bedoel inderdaad die waar die steentjes in kunnen. De link die jij hebt geplaatst in je eerste berichtje. Je hebt ze bij de kralendoos waar 3 5 en 7 steentjes in kunnen.
groetjes jinin

'wees waakzaam over je gedachten; ze zijn het beginpunt van je handelen'

Gebruikersavatar
madebyme
Bead Dreamer
Berichten:707
Lid geworden op:do 17 aug 2006 21:47
Contacteer:

Bericht door madebyme » wo 25 jun 2008 21:56

bedankt! Ik zag er silverplated bij staan, maar dan gaat het laagje er toch juist af en niet bij die oudzilveren kleur?? Of niet?
groetjes, m

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » do 26 jun 2008 00:16

Het slotje uit mijn topic wordt inderdaad bruin :? Baal ik echt hevig van, ik vind 'm verder namelijk geweldig.
Armande heeft deze wel in haar shop in sterling zilver maar die is 15 euro, dat gaat mij dan toch iets te ver.
Maar ik blijf zoeken tot ik 'm ergens goedkoper vind :wink:
~Audrey~

Gebruikersavatar
madebyme
Bead Dreamer
Berichten:707
Lid geworden op:do 17 aug 2006 21:47
Contacteer:

Bericht door madebyme » do 26 jun 2008 10:33

erg sneu ja, heb je een mooi sieraad gemaakt... misschien dat je dan toch een zilveren moet nemen, of gewoon metaal zonder laagjes.

Gebruikersavatar
jinin
Bead Discoverer
Berichten:48
Lid geworden op:wo 28 mei 2008 21:49

Bericht door jinin » do 26 jun 2008 11:40

madebyme schreef:bedankt! Ik zag er silverplated bij staan, maar dan gaat het laagje er toch juist af en niet bij die oudzilveren kleur?? Of niet?
groetjes, m
Dat weet ik eigenlijk niet wat je daar zegt. Silverplated is toch eigenlijk verzilverd? En volgens mij mag dan het 'zilveren' laagje niet zomaar verdwijnen, maar ik kan het mis hebben. In ieder geval houden de verdelers die ik gebruikt heb zich goed. Ik heb ze nog even heel goed bekeken en tot nu toe nog geen bruin te bespeuren, maar misschien dat dat dan niet lang meer op zich laat wachten (??) Ik hoop het niet eerlijk gezegd. Helaas heb ik nu wel gezien dat er een haakje afgebroken is die het steentje vast moet houden. Dat kan dus ook nog gebeuren.
groetjes jinin

'wees waakzaam over je gedachten; ze zijn het beginpunt van je handelen'

Gebruikersavatar
madebyme
Bead Dreamer
Berichten:707
Lid geworden op:do 17 aug 2006 21:47
Contacteer:

Bericht door madebyme » do 26 jun 2008 18:45

jinin schreef:
madebyme schreef:bedankt! Ik zag er silverplated bij staan, maar dan gaat het laagje er toch juist af en niet bij die oudzilveren kleur?? Of niet?
groetjes, m
Dat weet ik eigenlijk niet wat je daar zegt. Silverplated is toch eigenlijk verzilverd? En volgens mij mag dan het 'zilveren' laagje niet zomaar verdwijnen, maar ik kan het mis hebben. In ieder geval houden de verdelers die ik gebruikt heb zich goed. Ik heb ze nog even heel goed bekeken en tot nu toe nog geen bruin te bespeuren, maar misschien dat dat dan niet lang meer op zich laat wachten (??) Ik hoop het niet eerlijk gezegd. Helaas heb ik nu wel gezien dat er een haakje afgebroken is die het steentje vast moet houden. Dat kan dus ook nog gebeuren.
Ik ga het gewoon proberen want ik vind ze zo mooi! Ik wil ze toch een keer gebruikt hebben. Jammer dat er iets was afgebroken van je verdeler!
Kralenprinses heeft me gisteren laten weten dat zij ook dit slot met 5 rijen in echt zilver kunnen bestellen, zie boven. Maar edelsteen kralen ofzoiets heeft het ook.

Gesloten