Koperkleurig/ goudkleurig draad om mee te kettelen
-
- Bead Addict
- Contacteer:
Dames!!
Ik heb net een bestelling gedaan voor mijn site en ook koperkleurig ketteldraad 0,8 mm.. Als ik het binnenheb laat ik het weten.
Het zal niet zo duur zijn want het was een aanbieding.. (ik zit nu met 1 kilo draad
Het zal rond de 0,15 euro per meter gaan kosten. (Het zit op een grote spoel dus ik knip het op de gewenste lengte af)
dus jullie helpen me er wel vanaf he?
Wie er belangstelling heeft stuur even een pbtje. Met hoeveel je wilt enz.
Ik denk het volgende week vrijdag te hebben..
GRoetjes Eelke
Ik heb net een bestelling gedaan voor mijn site en ook koperkleurig ketteldraad 0,8 mm.. Als ik het binnenheb laat ik het weten.
Het zal niet zo duur zijn want het was een aanbieding.. (ik zit nu met 1 kilo draad

dus jullie helpen me er wel vanaf he?
Wie er belangstelling heeft stuur even een pbtje. Met hoeveel je wilt enz.
Ik denk het volgende week vrijdag te hebben..
GRoetjes Eelke
Ik heb wel interesse... maar laat je het nog even weten.. hoeveel precies... zit nog even met geldprobleempje.. wat zijn vakanties toch duur...Pee schreef:Ik had die bestelling samen met Linda gemaakt... dus ik wacht het ook even af...Pienjo schreef:ik heb wel interesse maar ik wacht nog even af of ik iets hoor van Roozenkraal

-
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoihoi,
Hierbij de foto voor de kleur.
http://knutsel-en-kralenhoek.eigensite. ... odid=16601" onclick="window.open(this.href);return false;
De kleur is in het echt mooier maar dat komt omdat het een scan is
Het gewicht van 1 meter is: +/-5 gram. (maar hou ook rekening met verpakking erom voor versturen)
Tot 20 gram is 0,39
20-50 is 0,78
50-100 is 1,17
100 tot 250 1,56
Nou dat lijkt me wel genoeg
Ik heb overigens ook zilverdraad (met koperkern)0,8 een mega rol gekocht.
dat kost 0,25 per meter.
Want per kilo scheelt het zoveel.. maar dan kan ik wel heel veel jaartjes vooruit
Als jullie nog vragen hebben mail me!
Groetjes Eelke
Hierbij de foto voor de kleur.
http://knutsel-en-kralenhoek.eigensite. ... odid=16601" onclick="window.open(this.href);return false;
De kleur is in het echt mooier maar dat komt omdat het een scan is

Het gewicht van 1 meter is: +/-5 gram. (maar hou ook rekening met verpakking erom voor versturen)
Tot 20 gram is 0,39
20-50 is 0,78
50-100 is 1,17
100 tot 250 1,56
Nou dat lijkt me wel genoeg

Ik heb overigens ook zilverdraad (met koperkern)0,8 een mega rol gekocht.
dat kost 0,25 per meter.
Want per kilo scheelt het zoveel.. maar dan kan ik wel heel veel jaartjes vooruit

Als jullie nog vragen hebben mail me!
Groetjes Eelke