29-05 Bruidsieraden, bloemetjeskralen&armbandjes

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gebruikersavatar
Kaatje Kraal
Bead Producer
Berichten:1033
Lid geworden op:vr 12 jan 2007 21:00
Locatie:Putte (Noord-Brabant)
Contacteer:

Bericht door Kaatje Kraal » vr 30 mei 2008 09:36

Ik vind ze allemaal heel leuk! En ik vind dat je echt een eigen stijl hebt, je herkent jouw werk eigenlijk altijd wel goed. Top!
Groetjes van Karin alias Kaatje Kraal

Rooos
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:vr 03 aug 2007 17:31
Locatie:(zuidoost) Friesland
Contacteer:

Bericht door Rooos » vr 30 mei 2008 15:36

Die linksonder.......waaaaaaaaaaaaaaaauw!!!!

Rest trouwens ook :oops:

Gebruikersavatar
Mirjam Borger
Bead Addict
Berichten:2170
Lid geworden op:do 22 sep 2005 20:11
Contacteer:

Bericht door Mirjam Borger » vr 30 mei 2008 15:39

erg mooi! :D

frieda van dam
Bead Monster
Berichten:4508
Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
Locatie:grimbergen
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » za 31 mei 2008 05:59

prachtige serie
ik ben ook zo gek op bloemetjeskralen :lol:
liefs frietje :wink:
kralengek

Principessa
Bead Interested
Berichten:109
Lid geworden op:di 29 apr 2008 16:01

Bericht door Principessa » za 31 mei 2008 06:52

Vind vooral de 3e ketting erg mooi..Die 4e met zoetwaterpareltjes vind ik ook erg mooi..

(vind sowieso dat je mooie dingen maakt maar volgens mij doe je het ook al een tijdje of niet? :D )..

Even offtopic, sorry, maar hoe maak je eigenlijk zo'n ketting met 2 draden waar de draad af en toe nog te zien is?
Is er ergens een beschrijving van op inet?

Gebruikersavatar
Vita
Bead Intelligent
Berichten:1279
Lid geworden op:di 27 feb 2007 11:05
Locatie:Gouda
Contacteer:

Bericht door Vita » za 31 mei 2008 11:05

Ik wordt helemaal blij van de derde ketting!! En de vierde vind ik mooi in zijn eenvoud. De andere creaties vind ik ook leuk geworden, maar zijn minder mijn ding.

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » zo 01 jun 2008 09:14

Principessa schreef: (vind sowieso dat je mooie dingen maakt maar volgens mij doe je het ook al een tijdje of niet? :D )..
Vanaf ongeveer augustus 2003.....
Principessa schreef: Even offtopic, sorry, maar hoe maak je eigenlijk zo'n ketting met 2 draden waar de draad af en toe nog te zien is?
Is er ergens een beschrijving van op inet?
Ik knip altijd 2 draden af en rijg dan beide draden door 1 kraal. Je hebt dan links en rechts van de kraal 2 draden. Op elke aparte draad rijg je een kraal, dan weer beide draden door 1 kraal, dan weer op elke draad apart een kraal. Hier kun je enorm mee varieren trouwens, bijvoorbeeld met meer draden, of meer kralen over de losse draden voor je ze weer samen door 1 kraal haalt................. Je kunt ook de draden aan 1 kant vastzetten en dan op dezelfde manier rijgen en dan de andere kant afwerken trouwens, net wat je makkelijker vindt.
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Kruimeltje
Bead Addict
Berichten:2102
Lid geworden op:vr 04 jul 2003 09:54
Contacteer:

Bericht door Kruimeltje » zo 01 jun 2008 09:55

Schitterend!!

je gaat alleen maar mooiere dingen maken ... :shock:
Groetjes Kruimel

Principessa
Bead Interested
Berichten:109
Lid geworden op:di 29 apr 2008 16:01

Bericht door Principessa » zo 01 jun 2008 20:40

Mar-JoYa schreef:
Ik knip altijd 2 draden af en rijg dan beide draden door 1 kraal. Je hebt dan links en rechts van de kraal 2 draden. Op elke aparte draad rijg je een kraal, dan weer beide draden door 1 kraal, dan weer op elke draad apart een kraal. Hier kun je enorm mee varieren trouwens, bijvoorbeeld met meer draden, of meer kralen over de losse draden voor je ze weer samen door 1 kraal haalt................. Je kunt ook de draden aan 1 kant vastzetten en dan op dezelfde manier rijgen en dan de andere kant afwerken trouwens, net wat je makkelijker vindt.
Ik snap het volgens mij...Dat wordt mijn volgende (als ik ooit eens mijn pakketje (niet van creadream die heb ik binnen) binnenkrijg.. 8)

Gesloten