winkelen in Alkmaar

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gebruikersavatar
hennie
Bead Hysteric
Berichten:3451
Lid geworden op:do 06 feb 2003 23:40
Locatie:Heerlen
Contacteer:
alkmaar

Bericht door hennie » vr 07 feb 2003 12:49

Morgen,zaterdag ben ik in Alkmaar.Via de adressenpagina zag ik dat er 4 adressen zijn in Alkmaar.Kan iemand me misschien wat meer over die winkels vertellen of is er misschien nog een winkel? Groetjes Hennie

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 07 feb 2003 13:24

ikzelf heb alleen 2 bezocht. weet niet of je met openbaar vervoer gaat? eentje kom je al snel tegen als je vanaf station richting centrum loopt...zodra je in winkelstraat ben, moet je eerste zijstraat links hebben...daar zit soho. ik vind die wel mooi, hele speciale kralen, ook hele mooie waar je oorbel van kan maken. als je er toch bent en als je durft, vraag of ze geen reclame op kralen.com willen, toen ik er laatst was wilden ze het heel graag maar ik heb helemaal niets meer gehoord. :wink:

verder ken ik alleen ?t palet. die is ook wel leuk, heel veel keus. esther ditiecher is gek op ?t palet, veel speciale kralen en ook kleine kraaltjes, ?t palet is trouwens gewoon hobbywinkel. als ik goed onthou is ?t palet in ?n zijstraat dichtbij v&d...maar weet niet meer zeker.

ga je naar vrienden of zo in alkmaar? wel verre reis voor jou. :wink:

Gebruikersavatar
hennie
Bead Hysteric
Berichten:3451
Lid geworden op:do 06 feb 2003 23:40
Locatie:Heerlen
Contacteer:

Bericht door hennie » vr 07 feb 2003 14:34

Ik wil wel voor je vragen of ze kontakt met je willen opnemen over die reclame.Ik heb met mijn zus afgesproken ,zij woont in Heerhugowaard.Ik blijf tot zondag dan komt nog een zus van me,zij woont in overijssel en dan gaan we onze vakantie bespreken 8) .Vorig jaar zijn we met z'n drieen naar Kreta geweest,hartstikke gezellig.Ik reis af en toe het hele land door,ga graag naar een museum.
groetjes Hennie

Gebruikersavatar
Jacqie
Bead Producer
Berichten:1173
Lid geworden op:vr 03 okt 2003 10:53
Locatie:Zaandam
Contacteer:

winkelen in Alkmaar

Bericht door Jacqie » di 11 mei 2004 11:50

Morgen gaan we winkelen in Alkmaar, enne als we er toch zijn wil ik graag even langs een kralenwinkel wippen. Zijn er een aantal in het centrum aanwezig?

Gebruikersavatar
Pee
Bead Aholic
Berichten:4328
Lid geworden op:zo 25 jan 2004 23:10
Locatie:Breskens
Contacteer:

Bericht door Pee » di 11 mei 2004 12:02

Staat er nix op de adressenpagina bij kralen.com?
Verder weet ik het eerlijk gezegd niet...
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Jacqie
Bead Producer
Berichten:1173
Lid geworden op:vr 03 okt 2003 10:53
Locatie:Zaandam
Contacteer:

Bericht door Jacqie » di 11 mei 2004 12:07

Er staat idd wel een paar winkeltjes maar ik weet niet of dit dichtbij het centrum is nl. :oops:

Gebruikersavatar
MBK
Bead Reader
Berichten:15
Lid geworden op:di 17 feb 2004 13:20
Locatie:Purmerend

Bericht door MBK » di 11 mei 2004 12:17

Hoi Jacqie,

Zowel Soho als 't Palet liggen in het centrum en ook op loopafstand van elkaar.

Groetjes,
Marjolein

Gebruikersavatar
sharon
Bead Intelligent
Berichten:1350
Lid geworden op:di 15 apr 2003 13:28
Locatie:Waarland
Contacteer:

Bericht door sharon » di 11 mei 2004 12:49

Ja die liggen inderdaad in het centrum, dan heb je ook de Zilverling nog, leuke winkel wel wat duur. Maar die zit in de zijstraat van de Hema. aan het eind op een hoek. zeker leuk! Als je van het station naar de stad loopt kom je ook bijna langs marz kreatiek, die heeft ook kralen zeker eens de moeite om naar binnen te lopen!

Gebruikersavatar
Jacqie
Bead Producer
Berichten:1173
Lid geworden op:vr 03 okt 2003 10:53
Locatie:Zaandam
Contacteer:

Bericht door Jacqie » di 11 mei 2004 13:20

bedankt meiden, ik ga het noteren!

Gebruikersavatar
pluisje
Bead Professional
Berichten:1527
Lid geworden op:za 08 mar 2003 18:41
Locatie:Zaandam en soms Brabant
Contacteer:

Bericht door pluisje » di 11 mei 2004 14:30

Als het wat is ga ik een keertje met je mee! :D :wink:
Ben al heel lang van plan om een keertje naar Alkmaar te gaan maar komt er steeds maar niet van :?

Veel plezier! :D
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Jacqie
Bead Producer
Berichten:1173
Lid geworden op:vr 03 okt 2003 10:53
Locatie:Zaandam
Contacteer:

Bericht door Jacqie » di 11 mei 2004 17:26

Doen we hoor!

nathalie_25
Bead Designer
Berichten:932
Lid geworden op:za 31 jan 2004 15:15
Locatie:Obdam
Contacteer:

Bericht door nathalie_25 » di 11 mei 2004 19:46

Soho zit in de Hoogstraat. Als je in de straat van de Hema bent, en je hebt de Hema aan je rechterhand, loop je richting de kerk. Dan het laatste zijstraatje daar ga je rechts. Daar zit Soho aan je linkerhand.
't Palet zit helemaal aan de andere kant. Als je met je rug naar V&D staat, zie je een Chinees, en dat straatje moet je in (Boterstraat), dan zit 't Palet aan je rechterhand.

Veel plezier!!!!!!!!!

Gebruikersavatar
Jacqie
Bead Producer
Berichten:1173
Lid geworden op:vr 03 okt 2003 10:53
Locatie:Zaandam
Contacteer:

Bericht door Jacqie » wo 12 mei 2004 07:35

Hartstikke bedankt Nathalie, nu weet ik waar ik ongeveer moet zoeken!

nathalie_25
Bead Designer
Berichten:932
Lid geworden op:za 31 jan 2004 15:15
Locatie:Obdam
Contacteer:

Bericht door nathalie_25 » wo 12 mei 2004 07:47

Misschien kom ik je nog tegen, moet nog een pasta machine halen bij Kijkshop :wink: .

Gebruikersavatar
Jacqie
Bead Producer
Berichten:1173
Lid geworden op:vr 03 okt 2003 10:53
Locatie:Zaandam
Contacteer:

Bericht door Jacqie » wo 12 mei 2004 08:02

haha misschien ook wel! We gaan vanmiddag als de kids uit school zijn heen, ik zal uit kijken naar je! Zou wel grappig zijn!

Gesloten