liefs frietje

ik werk aan mijn kraaltjes smorgens om een uur of 5 terwijl ik mijn koffie drinktnienja schreef:en dat mooie ding op een gebruinde huid moet fantastisch zijn !
moooooiiii!!!!
maar ja , persoonlijk mijn smaak is meer bronsachtige dan goud, sorry, maar toch mooi gemaakt hoor!!
wanneer maak je die toch allemaal???
ik denk dat er bij de vloer van vol lag van die kleine delicas, ipv aan de naald!!
doei nienja
frieda van dam schreef:ik werk aan mijn kraaltjes smorgens om een uur of 5 terwijl ik mijn koffie drinktnienja schreef:en dat mooie ding op een gebruinde huid moet fantastisch zijn !
moooooiiii!!!!
maar ja , persoonlijk mijn smaak is meer bronsachtige dan goud, sorry, maar toch mooi gemaakt hoor!!
wanneer maak je die toch allemaal???
ik denk dat er bij de vloer van vol lag van die kleine delicas, ipv aan de naald!!
doei nienja![]()
de hanger duurt niet zo lang om het te maken als je het schema goed onder de knie hebt maar de ketting dat is iets anders want het een is erg vervelend werkje steeds maar peyote recht toe recht aan
maar heel gemakkelijk te maken. gewoon 40 cm. delica's rijgen en 12 toeren peyote maken en dan aaneen naaien.
als je hem in een paar kleuren maakt bijvoorbeeld zilver goud en brons dan kun je al je hangers daar aan hangen zodat je niet steeds een nieuwe ketting moet maken bij elke hanger.
liefs frietje