Het maken van 'witte' foto's via FOTOCUBE duidelijk foto's

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gebruikersavatar
Kiki
Bead Lover
Berichten:478
Lid geworden op:za 19 jun 2004 19:07
Re: Het maken van 'witte' foto's via FOTOCUBE duidelijk foto

Bericht door Kiki » ma 12 mei 2008 22:38

borger schreef:
Kiki schreef:
borger schreef:Daar komt op de website nog informatie over te staan, dus misschien dat dat dan binnenkort ook wat makkelijker gaat;-)

Heb je de cube op fotocube.nl besteld?
Ik krijg de Cube aankomende week dacht ik binnen, dus dan wil ik direkt wel wat meer informatie erover hier neer zetten:)
Ik was me aan het oriënteren op fotocube.nl toen ik voor de kerst onverwachts zo'n cube kreeg. Die was wel ergens anders (duurder) besteld. Ik geloof dat ik een 75 x 75 heb, die maat is denk ik wat moeilijker hanteerbaar, voor mij dan.
Ik krijg de 50 x 50, heb ik bewust voor gekozen omdat je er anders waarschijnlijk ook meer belichting op moet zetten.
Hoe zijn jouw ervaring verder met zo'n FotoCube? Gebruik je het veel enzo?;)

'poing' ik heb je de actiecode gestuurd

groetjes,


Harwin
Bedankt voor de code. Ik fotografeer eigenlijk buiten met de cube en gebruik geen bijverlichting. Ben nog aan het zoeken naar de juiste instellingen van de camera.
Het kan natuurlijk altijd beter en ik moet nog zoveel foto's opnieuw maken, maar dit is voor nu het resultaat
Afbeelding
Exif van deze foto
5.6 1/40 ISO 100 WB daglicht
Geen macrostand gebruikt omdat ik die bij de Canon EOS 350D niet zo goed vind. Op 'goedkopere' camera's zit vaak een betere macro. Hier zou ik een echte macrolens voor willen hebben

Afbeelding
Bij deze foto heb ik niet goed opgelet toen de zon zich draaide, dat zie je aan de streep die rechts van boven naar beneden loopt
Ik zou mijn 75 x 75 cube graag met iemand willen ruilen voor een 50 x 50. Ik heb wat problemen met mijn handen en krijg de cube niet opgevouwen, althans niet helemaal. WIE?????
Laatst gewijzigd door Kiki op di 13 mei 2008 22:42, 2 keer totaal gewijzigd.
The next bracelet is just a bead away


Afbeelding

Gebruikersavatar
Tessa
Bead Fanatic
Berichten:1879
Lid geworden op:di 12 apr 2005 15:00
Contacteer:

Bericht door Tessa » di 13 mei 2008 06:06

Ik heb m nog niet besteld en wil graag nog wat foto's zien van sieraden die erin zijn gemaakt. En dan het liefst niet bijgewerkt. Kijken hoe het er dan uitziet. Kan iemand dit doen?
Groetjes van deze kralenverslaafde!

Gebruikersavatar
Tessa
Bead Fanatic
Berichten:1879
Lid geworden op:di 12 apr 2005 15:00
Contacteer:

Bericht door Tessa » di 13 mei 2008 06:06

Zit er een datum aan tot wanneer we kunnen bestellen met korting?
Groetjes van deze kralenverslaafde!

Gebruikersavatar
Kiki
Bead Lover
Berichten:478
Lid geworden op:za 19 jun 2004 19:07

Het maken van 'witte' foto's via FOTOCUBE duidelijk foto's

Bericht door Kiki » di 13 mei 2008 07:11

Tessa schreef:Ik heb m nog niet besteld en wil graag nog wat foto's zien van sieraden die erin zijn gemaakt. En dan het liefst niet bijgewerkt. Kijken hoe het er dan uitziet. Kan iemand dit doen?
Hallo Tessa,

Zie de foto in mijn berichtje hierboven, is gemaakt in de cube, geen ander licht dan het daglicht en niet bewerkt
The next bracelet is just a bead away


Afbeelding

Gebruikersavatar
borger
Bead Starter
Berichten:63
Lid geworden op:wo 06 jun 2007 07:45
Locatie:Raalte
Contacteer:

Bericht door borger » di 13 mei 2008 22:19

borger schreef:De actiecode is geldig t/m 31-12-2008

Gesloten