Het maken van 'witte' foto's via FOTOCUBE duidelijk foto's

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gebruikersavatar
borger
Bead Starter
Berichten:63
Lid geworden op:wo 06 jun 2007 07:45
Locatie:Raalte
Contacteer:

Bericht door borger » zo 20 apr 2008 12:18

De actiecode is geldig t/m 31-12-2008

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » zo 20 apr 2008 13:48

Hier ook interesse :D
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Rizzie
Bead Starter
Berichten:82
Lid geworden op:ma 03 sep 2007 14:04
Locatie:Haarlemmermeer
Contacteer:

Bericht door Rizzie » zo 20 apr 2008 14:13

Hier ook interesse!!!
Groetjes van Mariska!

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Bericht door hadewijch » zo 20 apr 2008 18:46

klopt het dat je altijd nog extra verlichting moet zetten naast de cube
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Gebruikersavatar
borger
Bead Starter
Berichten:63
Lid geworden op:wo 06 jun 2007 07:45
Locatie:Raalte
Contacteer:

Bericht door borger » zo 20 apr 2008 19:13

Jah dat klopt dacht ik wel, of je kunt het buiten doen als de zon schijnt, ik heb er zelf om eerlijk te zijn geen ervaring mee.
Ben zelf vooral bezig met websites ontwerpen en dergelijke;) Waarschijnlijk schaf ik er wel 1tje aan voor me zus (http://www.m-bijoux.com" onclick="window.open(this.href);return false;) want ben eignelijk ook wel benieuwd hoe dat nou precies werkt.

Maar op de website kun je al veel informatie vinden over hoe het precies werkt.

Gebruikersavatar
borger
Bead Starter
Berichten:63
Lid geworden op:wo 06 jun 2007 07:45
Locatie:Raalte
Contacteer:

Bericht door borger » vr 25 apr 2008 11:23

Voor alle mensen die hebben aangegeven dat ze interesse voor de producten van http://www.fotocube.nl" onclick="window.open(this.href);return false; hebben, zal ik aankomende zondag de actiecode sturen waarmee je deze 15% korting kunt krijgen.
Dus mensen die graag ook deze korting willen, gelieve voor zondag te reageren in dit topic.
Mocht je dit topic later lezen maar wel gebruik willen maken van de 15% korting, dan kun je mij een pb-tje sturen om alsnog de actiecode te krijgen.

Groeten,


Harwin

Saskia79
Bead Anonymous
Berichten:2
Lid geworden op:di 29 apr 2008 19:31

Bericht door Saskia79 » di 29 apr 2008 19:50

Hoi Harwin,
Ik heb wel intersse, alleen ik heb de fotocube al. Maar het geldt ook voor andere producten zag ik?
Ik zag dat je hun kvk had nagetrokken? Ik had zelf gekeken op de site van http://www.thuiswinkel.org" onclick="window.open(this.href);return false;, omdat het logo op fotocube.nl staat.
k had ook al een keer gemaild naar ze en kreeg vrij snel antwoord, ook wel zo fijn..
de code ontvang ik graag!

Groetjes Saskia

karin1983
Bead Reader
Berichten:7
Lid geworden op:di 29 apr 2008 11:14

Bericht door karin1983 » di 29 apr 2008 20:05

Hallo,

Ik heb ook wel interesse!

Groetjes Karin

Gebruikersavatar
Kiki
Bead Lover
Berichten:478
Lid geworden op:za 19 jun 2004 19:07

Het maken van 'witte' foto's via FOTOCUBE duidelijk foto's

Bericht door Kiki » di 29 apr 2008 21:19

borger schreef:
charmart schreef:Wat een leuk initiatief! Zou zo'n cube opvouwbaar zijn eigenlijk???
Ik heb wel interesse!
Groetjes,
Martine
Wat ik zelf op de website heb gelezen zijn ze opvouwbaar;) als het goed is staat alle informatie over de cube op de website, en er staat precies bij hoe je deze kunt gebruiken.
Ik zal volgende week een mail rond laten gaan met de actiecode voor die 15% korting,
ik heb net het KVK nummer van de website al bekeken en hij is netjes geregistreerd bij het KVK mochten daar nog vragen over zijn.
Ik heb de beschrijving gelezen - ik heb de grotere cube - maar ik moet zeggen dat ik nogal wat moeite heb met de cube op te vouwen.
The next bracelet is just a bead away


Afbeelding

Gebruikersavatar
borger
Bead Starter
Berichten:63
Lid geworden op:wo 06 jun 2007 07:45
Locatie:Raalte
Contacteer:

Bericht door borger » di 29 apr 2008 21:48

Daar komt op de website nog informatie over te staan, dus misschien dat dat dan binnenkort ook wat makkelijker gaat;-)

Heb je de cube op fotocube.nl besteld?
Ik krijg de Cube aankomende week dacht ik binnen, dus dan wil ik direkt wel wat meer informatie erover hier neer zetten:)

Gebruikersavatar
Kiki
Bead Lover
Berichten:478
Lid geworden op:za 19 jun 2004 19:07

Het maken van 'witte' foto's via FOTOCUBE duidelijk foto's

Bericht door Kiki » di 29 apr 2008 21:54

borger schreef:Daar komt op de website nog informatie over te staan, dus misschien dat dat dan binnenkort ook wat makkelijker gaat;-)

Heb je de cube op fotocube.nl besteld?
Ik krijg de Cube aankomende week dacht ik binnen, dus dan wil ik direkt wel wat meer informatie erover hier neer zetten:)
Ik was me aan het oriënteren op fotocube.nl toen ik voor de kerst onverwachts zo'n cube kreeg. Die was wel ergens anders (duurder) besteld. Ik geloof dat ik een 75 x 75 heb, die maat is denk ik wat moeilijker hanteerbaar, voor mij dan.
The next bracelet is just a bead away


Afbeelding

Gebruikersavatar
poing
Bead Hysteric
Berichten:3061
Lid geworden op:ma 06 okt 2003 19:53
Locatie:Izegem-België

Bericht door poing » wo 30 apr 2008 12:48

Ik heb ook wel interesse!
ipoingtudut

Gebruikersavatar
borger
Bead Starter
Berichten:63
Lid geworden op:wo 06 jun 2007 07:45
Locatie:Raalte
Contacteer:

Re: Het maken van 'witte' foto's via FOTOCUBE duidelijk foto

Bericht door borger » wo 30 apr 2008 13:54

Kiki schreef:
borger schreef:Daar komt op de website nog informatie over te staan, dus misschien dat dat dan binnenkort ook wat makkelijker gaat;-)

Heb je de cube op fotocube.nl besteld?
Ik krijg de Cube aankomende week dacht ik binnen, dus dan wil ik direkt wel wat meer informatie erover hier neer zetten:)
Ik was me aan het oriënteren op fotocube.nl toen ik voor de kerst onverwachts zo'n cube kreeg. Die was wel ergens anders (duurder) besteld. Ik geloof dat ik een 75 x 75 heb, die maat is denk ik wat moeilijker hanteerbaar, voor mij dan.
Ik krijg de 50 x 50, heb ik bewust voor gekozen omdat je er anders waarschijnlijk ook meer belichting op moet zetten.
Hoe zijn jouw ervaring verder met zo'n FotoCube? Gebruik je het veel enzo?;)

'poing' ik heb je de actiecode gestuurd

groetjes,


Harwin

Gebruikersavatar
Erica
Bead Dreamer
Berichten:568
Lid geworden op:wo 28 feb 2007 20:30
Locatie:Duiven
Contacteer:

Bericht door Erica » za 03 mei 2008 09:59

Ik heb vanmorgen mijn fotocube zelf opgehaald bij fotocube.nl :banaan: .
De zon schijnt....dus ik kan al meteen oefenen. Opvouwen lukte me al meteen..... nu alleen nog mooie foto's zien te maken :roll: :lol: .

Tot nu toe vind ik de service prima. Meteen reactie op mijn email en als ik nog vragen heb, kan ik hem mailen.

Binnenkort komt er trouwens een filmpje op hun site over hoe je de fotocube weer inelkaar krijgt.

Groetjes Erica

Gebruikersavatar
borger
Bead Starter
Berichten:63
Lid geworden op:wo 06 jun 2007 07:45
Locatie:Raalte
Contacteer:

Bericht door borger » za 03 mei 2008 11:41

Saskia79 schreef:Hoi Harwin,
Ik heb wel intersse, alleen ik heb de fotocube al. Maar het geldt ook voor andere producten zag ik?
Ik zag dat je hun kvk had nagetrokken? Ik had zelf gekeken op de site van http://www.thuiswinkel.org" onclick="window.open(this.href);return false;, omdat het logo op fotocube.nl staat.
k had ook al een keer gemaild naar ze en kreeg vrij snel antwoord, ook wel zo fijn..
de code ontvang ik graag!

Groetjes Saskia
Hallo Saskia,

Sorry ik had ik je berichtje over het hoofd gezien, vandaar de late reactie :oops: :wink:

Ik had inderdaad het kvk nagetrokken, dat doe ik standaard bij webwinkels. De code geld ook voor de andere producten welke vermeld staan op de website, dus daarmee kun je nog wel een aardige korting pakken!

Groetjes,


Harwin

Gesloten