metalen armband

Heb je mooie kralen of ander materiaal om een sieraad te maken en kom je er niet uit? Post het hier, anderen willen je vast helpen met tips ter inspiratie!
Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 22 apr 2008 18:35

Ik zou nog een draad met kralen door alleen de bovenste rand doen en hem voller maken, misschien kralen aan een nietstift en die bevestigen aan de draad waar je nu mee geregen hebt. Dus ik ga voor voller en misschien om het kitsch gehalte te verhogen ; meer kleur :) Maar that's me ;)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

TheAnt
Bead Discoverer
Berichten:35
Lid geworden op:ma 12 nov 2007 11:35

Bericht door TheAnt » wo 23 apr 2008 10:58

Wat als je nu diagonaal blijft met je draad? En niet gaat kruisen, lijkt het dan ook of wordt en dan te leeg tussendoor? Lijkt me wel een uitdaging zo'n armband. Als je eenmaal het juiste ontwerp hebt, dan heb je echt een mooie armband! Succes. :D

Gebruikersavatar
miss beady
Bead Designer
Berichten:983
Lid geworden op:do 05 aug 2004 20:21

Bericht door miss beady » wo 23 apr 2008 11:46

Wat ik ook probeer......ik zie de foto;s niet. En ik ben wel nieuwsgierig.......
Afbeelding

Jolanda van soest
Bead Professional
Berichten:1581
Lid geworden op:di 13 jan 2004 14:51
Locatie:Rhenen
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » wo 23 apr 2008 12:57

ik heb een voorbeeld van de site waar ik het gekocht heb, alleen die is zo ieniemienie dat ik niet kan - goed- kan zien wat hun gedaan hebben :( . Maar even een mailtje sturen of ze een grotere foto hebben en of ik die mag zien ( hij stond bij inspiratie dus ik hoop natuurlijk van wel!)

van die foto's snap ik helemaal niks :evil: anders bij de allereerste foto even bij eigenschappen kijken: dan krijg je mn msn site en daar staat het op.
Groetjes van jolanda

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 23 apr 2008 13:38

Misschien erg voor de hand liggend, maar heb je de ieniemienie foto al eens met een vergrootglas bekeken? Misschien helpt dat?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

hekske
Bead Starter
Berichten:68
Lid geworden op:ma 12 nov 2007 18:40

Bericht door hekske » wo 23 apr 2008 18:24





je kan eventueel zoiets maken en dan kralen erin
groetjes hekske

Jolanda van soest
Bead Professional
Berichten:1581
Lid geworden op:di 13 jan 2004 14:51
Locatie:Rhenen
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » do 24 apr 2008 07:35

daar had ik nog niet eens aan gedacht! Ben alleen bang dat ik geen vergrootglas heb :oops: , ff kijken of mn schoonouders er 1 hebben.
Groetjes van jolanda

Gebruikersavatar
charmart
Bead Dreamer
Berichten:528
Lid geworden op:di 12 jun 2007 18:49
Contacteer:

Bericht door charmart » do 24 apr 2008 08:36

Ik word wel heel nieuwsgierig nu....., hoe is het geworden????
Ik vind het trouwens wel een gave armband, weer eens wat anders en nieuws om mee aan de slag te zijn!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 24 apr 2008 10:01

hekske schreef:



je kan eventueel zoiets maken en dan kralen erin
groetjes hekske
heb je dit zelf gemaakt hekske? zo nee, kan je het dan alsjeblieft naar een andere site uploaden? je mag nl alleen zelfgemaakte creaties uploaden naar kralen.com.

Jolanda van soest
Bead Professional
Berichten:1581
Lid geworden op:di 13 jan 2004 14:51
Locatie:Rhenen
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » do 24 apr 2008 19:16

charmart schreef:Ik word wel heel nieuwsgierig nu....., hoe is het geworden????
Ik vind het trouwens wel een gave armband, weer eens wat anders en nieuws om mee aan de slag te zijn!
ben nog niet verdere gegaan. Wel heb ik de foto vergroot van de winkel en daar hebben zo naast de grote kralen ook allemaal kleintjes verwerkt. Dan heb je dus wel dat drukke ( daar hou ik wel van..) en je ziet het draad niet meer zo goed zitten.
Ik was ook helemaal weg van de armband, dus ik móest het hebben :lol:
Groetjes van jolanda

Gebruikersavatar
charmart
Bead Dreamer
Berichten:528
Lid geworden op:di 12 jun 2007 18:49
Contacteer:

Bericht door charmart » do 24 apr 2008 19:43

Ik houd ook wel van dat rommelige, het lijkt me leuk, zoals je het beschrijft! :D

Gesloten