Rommelmarkt

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gesloten
Gebruikersavatar
Ines
Bead Believer
Berichten:243
Lid geworden op:vr 08 feb 2008 09:53
Locatie:Mechelen
Rommelmarkt

Bericht door Ines » di 12 feb 2008 13:34

Ik was van plan om binnenkort een rommelmarkt onveilig te gaan maken met mijn juwelen. Maar ik weet niet zo goed hoe ik het moet presenteren. En ik kan ook niet autorijden dus veel plaats heb ik niet...

Hulp gevraagd... :engel:

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » di 12 feb 2008 17:07

Ga je echt op een ROMMELmarkt staan met je juwelen? Ik zou het niet doen, mensen komen daar echt voor rommel.

Gebruikersavatar
Ines
Bead Believer
Berichten:243
Lid geworden op:vr 08 feb 2008 09:53
Locatie:Mechelen

Bericht door Ines » di 12 feb 2008 17:15

Geen ECHTE rommelmarkt...en trouwens, meestal heb je voor gewone markten een leurkaart nodig...

eelkehas
Bead Addict
Berichten:2206
Lid geworden op:vr 27 feb 2004 22:22
Locatie:Eibergen
Contacteer:

Bericht door eelkehas » di 12 feb 2008 17:16

Hoihoi,

Het is heel verschillend hoor wat mensen kopen op een rommelmarkt..
Mijn eerste verkoop op een markt was op de oranje/rommelmarkt in het dorp en ik was uitverkocht toen het afgelopen was.. groots succes..

Als het een eerste keer is en de huur is niet veel zou ik het gewoon proberen maar zorg dan wel voor wat leuke kleine dingetjes van een paar cent ;-) want dat lokt wat meer bv simpele armbandjes op elastiek voor de kids.. ringetjes ofzoiets..

Heel veel succes..
Kwa inrichting waren mijn eerste halsjes gewoon puntmutsjes (je weet wel een bord of emmer omtrekken half inknippen en een punt van plakken.. en klaar.. ging prima.. en wat ook prettig is de wind kan er niet onderwaaiien als het buiten is..

Groetjes Eelke

eelkehas
Bead Addict
Berichten:2206
Lid geworden op:vr 27 feb 2004 22:22
Locatie:Eibergen
Contacteer:

Bericht door eelkehas » di 12 feb 2008 17:18

Hoihoi,

Ik las nog een keer je berichtje.. en dacht ineens ruimte gebrek..
wat ik deed met die hoedjes was ze dus inknippen tot in het midden en dan deed ik op de uiteindes die overelkaar vallen een stukje klitteband (zie je niet want valt onder de overlapping..) (klitteband bij de achtion 3 meter voor 0,75 ofzo ;-))
En dan kun je ze dus plat meenemen en hoef je ze daar alleen even rond te klitten..

Verder een mooie effen kleed in bv. zwart.. spiegeltje mee en klaar!

GRoetjes!!

Gebruikersavatar
Ines
Bead Believer
Berichten:243
Lid geworden op:vr 08 feb 2008 09:53
Locatie:Mechelen

Bericht door Ines » di 12 feb 2008 17:19

Heel erg bedankt! Ik ga gewoon eens proberen en we zien wel...wat die goedkope spullen betreft, ik ben niet echt duur dus ja ;)...

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 12 feb 2008 17:43

Niet alle foto's doen het meer maar misschien heb je hier iets aan

http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=16474" onclick="window.open(this.href);return false;
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gesloten