Ketting Gitta // 07-02-08
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Daantjuhhh
- Bead Dreamer
- Contacteer:
-
- Bead Starter
- Contacteer:
- miss beady
- Bead Designer
- Love-beadies
- Bead Producer
Prachtige armband. Ja weer die schakels. 
Maar niemand schijnt te willen zeggen waar die schakels vandaan komen. Niet op dit forum en ook niet op het andere forum. Het moet wel erg geheim blijven.
Diverse forumleden showen hun prachtige sieraden, maar wij willen ook zo graag van die mooie schakels, dus kom op, waar komen ze vandaan?
Liefs Lia

Maar niemand schijnt te willen zeggen waar die schakels vandaan komen. Niet op dit forum en ook niet op het andere forum. Het moet wel erg geheim blijven.
Diverse forumleden showen hun prachtige sieraden, maar wij willen ook zo graag van die mooie schakels, dus kom op, waar komen ze vandaan?
Liefs Lia
- miss beady
- Bead Designer
Hahaha nou Lia ik heb geen problemen hiermee hoor en ik hoef ook niets geheim te houden. Zou ook niet weten waarom eerlijk gezegd! Ik heb dit materiaal gekocht tijdens onze kerstvakantie. We waren in het buitenland in een prachtig winkeltje.............daar heb ik mijn slag geslagen. Dus niets geheims aan!! Dus waar de rest het wel vandaan heeft kan ik je niet vertellen, maar kan me niet voorstellen dat zij alllemaal bij datzelfde winkeltje geweest zijn dan ik.Lia schreef:Prachtige armband. Ja weer die schakels.
Liefs Lia
Maar.............iemand die ik erg goed ken en sieradenonderdelen verkoopt heeft wel een adres waar ze soortgelijk materiaal als dit kan kopen. Zij zal kontakt opnemen met de liefhebbers om te inventariseren wie dit wil hebben en dan zal ze proberen het bij de leverancier te verkrijgen. Dus liefhebbers............even geduld. Wacht op een berichtje van haar zou ik zeggen. Dat is alles wat ik voor jullie heb kunnen doen. Ik hoop dat jullie hier vrede mee kunnen hebben.

- miss beady
- Bead Designer
Maar goed. Origineel zijn ze al lang niet meer Ineke had en heeft de eer ze als eerste gebruikt te hebben.Ayla schreef:Tsssssss er is nooit een geheim op sierdenforum van gemaakt waar de schakels vandaan kwamen hoor, alleen heeft die winkel ze niet meer.
zij die aleen maar in de voetsporen treden van andermans succes, vergeten hun eigen schoonheid te benutten!!!! en dat is in de eerste plaats jezelf gigantisch tekort doen, en natuurlijk de anders uniekheid teniet doen!!