Kralenweb.com

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Gebruikersavatar
borger
Bead Starter
Berichten:63
Lid geworden op:wo 06 jun 2007 07:45
Locatie:Raalte
Contacteer:
Kralenweb.com

Bericht door borger » zo 13 jan 2008 17:40

Een half jaartje terug had ik al enkele berichtjes geplaats waar ik jullie mening vroeg voor het maken van een startpagina. De website was toen nog in zijn beginfase en nog niet online. Na een drukke periode van school had ik nu eindelijk weer tijd gevonden om de website helemaal af te maken. En dus het resultaat is er :) :
http://www.kralenweb.com

Er bestaan al vele startpagina's en daarom heb ik bij kralenweb.com geprobeerd iets unieks neer te zetten.
Je kunt hier je eigen website profiel aanmaken en deze voorzien van een 'banner/afbeelding' ook kun je het aanvullen met teksten waar je informatie over je website kwijt kunt. De bezoeker kan een reactie over je website plaatsen als bijvoorbeeld een soort 'feedback'.
Doordat elke website zijn profiel heeft kan de bezoeker snel de juiste website vinden en herkennen.

De website is net online en hier en daar zullen dan ook nog wel wat foutjes te vinden zijn. Jullie tips en reacties zijn dan ook van harte welkom :D .

Ik hoop dat jullie de website leuk vinden :)

Groetjes,


Harwin

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 13 jan 2008 18:32

Netjes. :)
Ik heb wel 1 vraag / opmerking, als je meerdere sites heb, moet je dan meerdere accounts aanmaken of wordt het uiteindelijk ook mogelijk meerdere sites aan te melden?
Misschien ook een tip een andere aanmeldformulier te maken, voor mensen die een site willen aanmelden, dus niet eigen site. Dus dat je niet hoeft aan te melden, maar wel makkelijk tip ter uitbreiding kan geven.

Gebruikersavatar
borger
Bead Starter
Berichten:63
Lid geworden op:wo 06 jun 2007 07:45
Locatie:Raalte
Contacteer:

Bericht door borger » zo 13 jan 2008 18:45

Sandra schreef:Netjes. :)
Ik heb wel 1 vraag / opmerking, als je meerdere sites heb, moet je dan meerdere accounts aanmaken of wordt het uiteindelijk ook mogelijk meerdere sites aan te melden?
Misschien ook een tip een andere aanmeldformulier te maken, voor mensen die een site willen aanmelden, dus niet eigen site. Dus dat je niet hoeft aan te melden, maar wel makkelijk tip ter uitbreiding kan geven.
Dankje :)
Uiteindelijk wil ik het zo maken dat je met 1 account meerdere websites kunt beheren. Maar ik wilde eerst even kijken of er volop van de startpagina gebruikt wordt gemaakt. Want daar zit natuurlijk gewoon weer extra veel werk in. Dus tot die tijd mag je gewoon meerdere accounts aanmaken is iets meer werk, maarja :wink:
Als je wilt mag je nog wel een 3e account aanmaken voor het forum zelf.

Dat is inderdaad ook een leuk idee voor de toekomst, alleen moet ik dan nog even over nadenken hoe ik die gegevens op een snelle manier gaat verwerken. :D

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » zo 13 jan 2008 19:45

Ziet er goed uit idd. Heb je ook een bannertje voor het terugplaatsen van een link :wink: Ik moet me nog registreren hoor trouwens, maar ik heb een linkspagina met allemaal plaatjes en zo min mogelijk tekstlinkjes :D Je mag de banner wel mailen hoor, adres staat wel op mijn site zie www knop hieronder.....
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
borger
Bead Starter
Berichten:63
Lid geworden op:wo 06 jun 2007 07:45
Locatie:Raalte
Contacteer:

Bericht door borger » zo 13 jan 2008 19:52

Mar-JoYa schreef:Ziet er goed uit idd. Heb je ook een bannertje voor het terugplaatsen van een link :wink: Ik moet me nog registreren hoor trouwens, maar ik heb een linkspagina met allemaal plaatjes en zo min mogelijk tekstlinkjes :D Je mag de banner wel mailen hoor, adres staat wel op mijn site zie www knop hieronder.....
Bedankt :D
Yep ik heb een banner voor je;) :wink: Die krijg je te zien als jeje registreert, onder de pagina 'linkje terug' (als je inlogt op je account).
Mag je zelfs kiezen welke je banner je wilt gebruiken! :lol:

De code die erbij hoort kun je het beste wel gebruiken, want elke bezoeker die vanaf jouw website naar kralenweb.com gaat, brengt jouw dan weer punten op en daardoor komt je site dan hoger gerankschikt.

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » zo 13 jan 2008 19:59

Hmm, moet ik me toch maar snel registreren, moeilijke keuze hoor, restjes plaatsen of registreren voor........... :lol: :oops: :lol: :oops: :lol: begin zo eerst maar met de restjes :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
hennie
Bead Hysteric
Berichten:3451
Lid geworden op:do 06 feb 2003 23:40
Locatie:Heerlen
Contacteer:

Bericht door hennie » zo 13 jan 2008 20:07

Leuk idee. Ik heb me ook aangemeld :lol:

Gebruikersavatar
borger
Bead Starter
Berichten:63
Lid geworden op:wo 06 jun 2007 07:45
Locatie:Raalte
Contacteer:

Bericht door borger » di 15 jan 2008 16:03

Bedankt voor de vele aanmeldingen alweer,

ik hoop natuurlijk dat zich nog veeeeeel meer mensen op dit forum zich aanmelden op kralenweb :D Dus iedereen die een eigen website heeft, en zich nog niet aangemeld heeft!

groetjes,


Harwin :D

Gebruikersavatar
charmart
Bead Dreamer
Berichten:528
Lid geworden op:di 12 jun 2007 18:49
Contacteer:

Bericht door charmart » di 15 jan 2008 20:22

Hoi! Ik heb me ook aangemeld, erg leuk!
Ik wens je veel succes. Alleen het palatsen van de link krijg ik niet voor elkaar. Ik zet er nu maar gewoon het adres op, op mijn site. Dat telt dan wel niet mee voor de IN-hits, maarja.....

Gebruikersavatar
borger
Bead Starter
Berichten:63
Lid geworden op:wo 06 jun 2007 07:45
Locatie:Raalte
Contacteer:

Bericht door borger » di 15 jan 2008 23:22

charmart schreef:Hoi! Ik heb me ook aangemeld, erg leuk!
Ik wens je veel succes. Alleen het palatsen van de link krijg ik niet voor elkaar. Ik zet er nu maar gewoon het adres op, op mijn site. Dat telt dan wel niet mee voor de IN-hits, maarja.....
Heej,
Ik heb je in een pm het juiste adres gemailt, hierin zul je de juiste url vinden zodat het wel mee telt voor 'IN-hits'.
Succes! :D

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » za 19 jan 2008 12:17

:thumb: vind het echt super geworden :D Heb je nog wel even een PB gestuurd....
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
borger
Bead Starter
Berichten:63
Lid geworden op:wo 06 jun 2007 07:45
Locatie:Raalte
Contacteer:

Bericht door borger » za 26 jan 2008 11:43

Bedankt :D

De website begint nu eindelijk een beetje vorm te krijgen, als er nog meer mensen zijn die zich nog niet aangemeld hebben :cry: wel snel doen hoor :D

Gebruikersavatar
borger
Bead Starter
Berichten:63
Lid geworden op:wo 06 jun 2007 07:45
Locatie:Raalte
Contacteer:

Bericht door borger » wo 30 apr 2008 13:58

Ik laat dit topic maar weer even na boven komen :D , want ik zie dat er al weer een hoop mensen bij zijn gekomen die een eigen website hebben. :lol:
Dus voor de mensen die graag meer bezoekers op hun website willen, meld je dan op http://www.kralenweb.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Groetjes,


Harwin

Gesloten